Ja sitäkin olette kirjoitelleet, että eivät edes tiedemiehet olisi varmoja niistä vaikutuksista saatikka mittaustuloksista. Siitä huolimatta herrat Veidt ja Jarto ovat varmoja omista mielipiteistään eli siitä, että ihmisen osuus ilmastomuutoksiin on joko pieni tai sitä ei ole. Bravo! :thumbup:
Arvauksesta oli kyse ja sellaisen tekemiseen ei tietysti kaikilla "pokka riitä". Varsinkaan sellaisilla, jotka haluavat vakuuttavia, kaiken kattavia todisteita asiasta mistä tiedemiehetkään eivät ole kaikki yksimielisiä (puhumattakaan siitä ,että mittaustuloksia ei ole kovin pitkältä ajalta)
Toistan vielä, kun ei mennyt perille: Kuitenkin se tietty varmuus herrojen muissa aiheeseen liittyvissä kirjoituksissa on käynyt selväksi. Kuinka ollakaan tähän arvioon ei se varmuus nyt riitä...melkoista munattomuutta, pojjaat!
Jos tässä jollekin pitää toistella kun ei mene perille,
se olet sinä. Kerta toisensa jälkeen on sanottu, että emme tiedä eikä tiedemiehetkään tiedä, ja sinä päättelet tästä että olemme varmoja. Ja mitä ihmeen pokkaa tarvitaan numeron vetäisemiseen hatusta? En oikein käsitä tuota sun logiikkaa. Olen kyllä aiemminkin huomannut että sinä haluat ennemminkin arvuutella mutupohjalta, kuin oikeasti perehtyä faktoihin. Muuhun kun ei kyvyt riitä. Ja kun muut eivät tähän sun arvuutteluun halua liittyä, etenet henkilökohtaisuuksiin. Hienoa panosta kyllä annat keskusteluun, etenee varmasti tällä tyylillä. :nope:
Omasta mielestäni olen yrittänyt sen sanoa useaan otteeseen, niin selvästi että
jopa sinä sen ymmärrät, mutta yritetäänpä vielä kerran jos menisi jakeluun:
Emme tiedä totuutta ilmastonmuutoksesta, koska IPCC ja ilmastontutkijat ovat mokanneet ja vääristäneet tuloksia. Väitetään että tiedemiehet ovat yksimielisiä ja on olemassa konsensus; tämä ei pidä paikkaansa.
Esimerkiksi noista asioista olen varma, koska olen nähnyt faktat asioiden takana. Minua kiinnostaa keskusteleminen faktoista ja todellisuudesta, eikä siitä mitä numeroa nomi minäkin hetkenä ajattelee. Joko tämä nyt tuli selväksi, vai vieläkö pitää toistaa?