Onko sulla tullut jo vihantunteita asioita (siis tapahtumaa) kohtaan?:doubtful:72 sanoi:Kiitos kaikille! Mulla on ollut tosi omituiset fiilikset näinä aikoina, olen mielessäni läpikäynyt tapahtunutta edelleen, ja olen yhä vaan sitä mieltä, että asia on täysin käsittämätön. Suru on edelleen läsnä, mutta se ottaa eri muotoja, sellaisiakin joista en tiennyt. Arki sujuu, mutta asia tulee mieleen tavalla tai toisella, kuten eilen Tallinnassa huomasin miten outoa oli, kun yleensä olen ollut Mikon kanssa reissussa.
On.Moe Szyslak sanoi:Onko sulla tullut jo vihantunteita asioita (siis tapahtumaa) kohtaan?:doubtful:
Voimia! Vie pikkulikka vaikka eläintarhaan tai tehkää jotain muuta kivaa yhdessä.Todella iso ikävä Mikkoa!!!!!!!
Veikkaan vahvasti kaunista kappaletta "Minä Muistan Sinut" josta tuli mulle merkityksellinen/koskettava kuultuani kun vanha ystäväni kuoli uutenavuonna.Tulee mieleen yksi Kaija Koon kappale. Merkityksellinen kappale.
Se oli ikimuistoista!Mikko, kun sä kuitenkin luet tätä palstaa...jotenkin vaan luet....ni mä vedän sitte joskus ne moonwalkit kun taas nähdään!
Olette tukeneet tosi mahtavasti!Toivottavasti me ja muut saadaan sun mielialaasi nostettua, aina silloin kun sitä tarvitset eniten.
Kiitos! Olen tästä todella liikuttunut ja kiitollinen!Tuskinpa olin ainoa forumilainen joka osallistui eiliseen etänä, pariin otteeseen lähti lämmin ajatus sinne suuntaan. Kuten myös maanantaina.
En minäkään.Jotenkin niin Runar & Kyllikki kuin Captain Howdykin saatiin ujutettua mukaan viikonlopun tapahtumiin mutta en kyllä muista miten.