In Memoriam: MIKKO MAUNULA 20.09.1967-07.07.2007

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Lämpimiä ajatuksia ja voimia vielä surutyön hetkiin.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kiitos kaikille! Mulla on ollut tosi omituiset fiilikset näinä aikoina, olen mielessäni läpikäynyt tapahtunutta edelleen, ja olen yhä vaan sitä mieltä, että asia on täysin käsittämätön. Suru on edelleen läsnä, mutta se ottaa eri muotoja, sellaisiakin joista en tiennyt. Arki sujuu, mutta asia tulee mieleen tavalla tai toisella, kuten eilen Tallinnassa huomasin miten outoa oli, kun yleensä olen ollut Mikon kanssa reissussa.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ei ihmisen kuulukaan unohtaa. Aika on veikee vehje. Muistojen perustavara muuttuu välähdyksiksi hyvistä hetkistä, huonot unohtuu lähes kokonaan ja hyvät muuttuvat unohtumattomiksi ja koskemattomiksi muistirainoiksi jostain elämää suuremmasta. Mikä oikein onkin.

Mäkään en unohda Mikkoa vaikken ees tuntenu koko miestä. Salute.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
72 sanoi:
Kiitos kaikille! Mulla on ollut tosi omituiset fiilikset näinä aikoina, olen mielessäni läpikäynyt tapahtunutta edelleen, ja olen yhä vaan sitä mieltä, että asia on täysin käsittämätön. Suru on edelleen läsnä, mutta se ottaa eri muotoja, sellaisiakin joista en tiennyt. Arki sujuu, mutta asia tulee mieleen tavalla tai toisella, kuten eilen Tallinnassa huomasin miten outoa oli, kun yleensä olen ollut Mikon kanssa reissussa.
Onko sulla tullut jo vihantunteita asioita (siis tapahtumaa) kohtaan?:doubtful:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Todella iso ikävä Mikkoa!!!!!!!
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kiitos! Olen ja ollaan muisteltu Mikkoa melkoisesti viimeisen parin vrkn aikana.
Haluan myös kiittää Alppua, Vellua ja Carey Wilsonia osallistumisesta meillä kotona.
 

Carey Wilson

Well-known member
Liittynyt
2.6.2000
Viestit
218
Sijainti
Dagobah
Mikko, kun sä kuitenkin luet tätä palstaa...jotenkin vaan luet....ni mä vedän sitte joskus ne moonwalkit kun taas nähdään!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Oli mukava nähdä :alppu: ja CW ja tietysti 72 ja pikkulikka. En ollut edes Mikon muistovalokuvakansiota ehtinyt kattoa kunnolla läpi, kun piti alkaa napostelemaan tarjoamisia. Vielä suurempi ilo oli kattella muksun syömisiä :) Ai että tuo riemu on vielä edessä :D

Olin etukäteen pelännyt worst-case skenaariota, että muistotilaisuus olisi hurjaa vetistelyä, mutta lämminhenkisestihän tuo sujui. Jos Mikko meidän kahvittelua/teettelyä/vissyilyä jostain katteli, niin oli varmaankin hyvällä mielellä hänkin.

Oli hienoa nähdä, että oot päässyt hyvin jaloillesi ja että elämä jatkuu. Tottakai sitä suruakin tulee aika-ajoin, kyllä sen lähes samanlaisen tuskan on kokenut itsekin ja sitä kautta tiedän, ettei siitä kokonaan pääse eroon. Toivottavasti me ja muut saadaan sun mielialaasi nostettua, aina silloin kun sitä tarvitset eniten.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tuskinpa olin ainoa forumilainen joka osallistui eiliseen etänä, pariin otteeseen lähti lämmin ajatus sinne suuntaan. Kuten myös maanantaina.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tuskinpa olin ainoa forumilainen joka osallistui eiliseen etänä, pariin otteeseen lähti lämmin ajatus sinne suuntaan. Kuten myös maanantaina.
Kiitos! Olen tästä todella liikuttunut ja kiitollinen!
 

Carey Wilson

Well-known member
Liittynyt
2.6.2000
Viestit
218
Sijainti
Dagobah
72: oliks Mikolla joskus forumilla nimi Frank Neal? Kattelin vaan pitkästä aikaa erästä keskustelua kun CW hummeroi Sepangissa '99. Ja lähetinksä mä sulle tai Mikolle sieltä postikortin?!?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Oli oikein miellyttävät Mikon muistojuhlallisuudet, joista jäi lämpimän haikea olo. Mikon muisto pysyy ja elää, se on selvä.

Hommat alkoivat jo perjantaina käynnillä Mikon haudalla. Mikko humisutti puuta. Tunnelma oli helpottunut. Jonkun läsnäolo tuntui.
Lauantain muistotilaisuus oli enemmän hilpeänpuoleinen kuin synkkä surujuhla. Hekumalliset tarjoiluaspektit olivat kohdallaan. Ohjelmasta vastasi pikkuihminen, jonka touhuja seuratessa isoin synkkyys karisi mielestä kuin itsestään. Careyta ja Vellua oli mukava taas nähdä.

Oma lukunsa oli vielä Järvenpään aina niin urbaanin sykkivä yöelämä alati 'palvelualtteine' ja 'inhimillisyyttä tihkuvine' järjestyksenvalvojineen.
Jotenkin niin Runar & Kyllikki kuin Captain Howdykin saatiin ujutettua mukaan viikonlopun tapahtumiin mutta en kyllä muista miten.

Dänks.
 
Ylös