JALKAPALLON MM-KISAT

• Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Nopeahuoli:
On hiukan kevyitä joo noin Keuhkon jupinat... sori vaan.
Voi voi kun onkin, ottaako noin koville? Eipä noita sunkaan väitöksiä kovin vakavalla naamalla voi lukea.

Pilkut oli paskoja, silmät kiinni ja näppeihin. Piste.

Yllättävää kyllä, siitä asiasta olen kanssasi samaa mieltä, ettei Etelä-Korea ole Italialle läpihuutojuttu. Taitaa olla ainoa asia tämän vuoden puolella, mistä samaa mieltä ollaan oltukin. Ilmeisesti ei oikein mielipiteet natsaa tai jotain.

<small>[ 17-06-2002, 21:04: Message edited by: Keuhko ]</small>

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Targa:
Eli Keuhkokin olisi kylmän viileästi odottanut pelaajan ratkaisua, eikä lähtenyt arpomaan jompaan kumpaan suntaan? :)
Enhän minä siitä olisi mihinkään ehtinyt liikkua, ja irlantilaiset olisivat pommittaneet pallot suoraan mun mahaan. Varsinkin Kilbanen veto on ehkä paskin rankkari koskaan MM-kisoissa, joka on maalia päin vedetty. Totta kai mä olisin sen poiminut tosta vaan.

Targa

Well-known member
Sijainti
Espoo
Tarkemmin ajatellen mäkin olisin saanut ne juuri tuolla samalla tyylillä kiinni. wink

Eli ei muuta kuin kansalaisuus epsanjalaiseksi ja MM-kisoihin pilkkuja torjumaan! Olé! :)

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Katsoin Espanja-Irlanti pelin videolta uudestaan, etsien samalla perusteita noille mun "kevyille" jupinoille. Mielipiteeni ei oleellisesti muuttunut, tosin Nopeahuoli voisi myös kertoa mikä jutuissani oli niin "kevyttä". Tuollaisia väitöksiä kun on niin vitun helppo esittää ilman minkäälaista kannanottoa itse juttuihin. Tuollaiset perusteettomat toteamukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Myönnän, kieltämättä itsekin siihen syyllistyin vastakommentissani, mutta yritän nyt pysyä asiassa.

Mä olen todellakin sitä mieltä, että jos Espanja todella halusi 1-0 tuloksen riittävän, se pelasi varmistelevan puolustuspelaamisensa todella epävarmasti. Irlanti loi maalipaikkoja ja pyöritti peliä, Espanjan varmistelu oli kaikkea muuta kuin varmistelua. Ja Irlannin toinen pilkku oli todellakin aiheellinen, Hierro olisi ehkä saanut vastaavanlaiset rikkeet anteeksi Espanjan liigassa, muttei enää MM-kisoissa. Jos viimeisen minuutin takia olisi pilkku pitänyt jättää viheltämättä, olisi kyseessä ollut täysi oikeusmurha. Naurettavaa edes väittää toista. Ja kypsää pudotuspelifutista? Voitto Espanjalle tuli, mutta kaikella muulla kuin kypsällä pelillä. Jatkoajalla passailun ymmärtää vajaalla pelatessa, mutta ei välttämättä ihan tuon tyylistä hyökkäämättömyyttä, ts. edes kunnon vastaiskupaikassa ei pyritty juurikaan ratkaisuihin. Sä tunnut näkevän vain Espanjan paikat, tosiasiassa Irlannilla oli aivan vastaavanlaisia paikkoja ratkaisuihin. Se ei ole mielipide, se on fakta.

Espanjan tekopaikat:
Morientes alussa, josta tuli maali.
Luis Enrique, hylätty maali.
Morientesin veto vapaasta paikasta Giveniä päin toisen puoliajan alussa.
Raul noin 70 minuutin kohdalla.
Mendieta jatkoajan alussa.
Barajan kaukoveto jatkoajan toisella puoliajalla.

Irlannin tekopaikat:
Keane aivan alussa, veto rankkarialueen rajalta takatolpan ohi.
Keanen paikka ekan puoliajan lopussa Hollandin syötöstä, veto karkeasti ohi vaikeasta pompusta.
Kilbane Casillasin pudottamasta pallosta, Hierron pelastus maaliviivalta.
Harten rankkari (perusteeton, mutta rankkari silti)
Duffin veto 20 metristä hiuksenhienosti ohi maalin.
Keanen ohjaus, joka johti törmäykseen Casillasin kanssa.
Keanen pilkku, josta tuli maali.
Keanen volley jatkoajan toisen puoliajan alussa.
Connollyn kaukoveto vain vähän tolpan ohi jatkoajalla.

Kaiken kaikkiaan, Espanjalla oli vaarallisemmat tekopaikat, mutta Irlannilla niitä oli enemmän. Kaksi rankkaria on tietenkin myös melko vaarallinen yhdistelmä. Mä olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että Irlanti oli lähempänä voittoa. Ensimmäiseen maaliin asti Espanja hallitsi, sitten Irlanti pystyi sulkemaan Espanjan keskikentän. Espanja loi silti nopeita vastahyökkäyksiä ja oli hallitseva. Toisella puoliajalla ote siirtyi Irlannille, ja varsinkin ikijyyrä Niall Quinnin tulo kentälle aiheutti ongelmia Espanjan puolustukselle, vaikkakin Quinnin vahvuudet olivat hyvin tiedossa. Espanja hakkasi päätään Irlannin paitsioansaan koko pelin ajan, varsinkin ekalla puoliajalla. Muutama väärä paitsio oli tietenkin mukana, mutta missä pelissä ei olisi.

Mä olen nyt näkökantani perustellut niin hyvin kuin osaan.

<small>[ 18-06-2002, 02:21: Message edited by: Keuhko ]</small>

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Vielä statistiikkaa ottelusta:

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">code:<hr /><pre style="font-size:x-small; font-family: fixed;">Espanja Irlanti
1 maalit 1
6 lauk. kohti maalia 6
11 lauk. yhteensä 18
13 paitsiot 1
5 kulmapotkut 6
19 rikkeet 23
45% pallonhallinta 55%</pre><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Arial">

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ferrari 4ever:
Kunhan Totti löytää vireensä.
Totti on maailman paskamaisin jalkapalloilija. Jos joku tulee sitä metrin päähän niin se jo kaatuu ja tekee melkein kuolemaa. Hyypiäkin sanoi että hyvä pelaaja mutta ihan neiti.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Hengitä nyt välillä Keuhko! Ei tää nyt noin vakavaa ole. :D :D (astuko joku sun varpaille?)

Hauska muuten huomata, että sä oikeen lasket kuinka monta kertaa me ollaan oltu samaa mieltä. Mulle se on lähinnä yhdentekevää. En ole edes koskaan huomannut "puhuvani" sun kanssa wink

Ja vaikka katsot matsin vielä pariinkin kertaan ja löydät tukun muitakin statistiikka kiemuroita, niin se ei muuta sitä faktaa miksikään mitä Espanjan valmentaja, Mendieta, Raul ja Hierro sanoivat TVEssä matsin jälkeen: taktiikka oli mennä johtoon ja pitää se. Hierro vaan mokas sen vikalla minuutilla. Harmi. Taktiikan voitto se matsi oli ilman Hierron tunarointia, jonka itsekin myönsi. Siihen ei auta Keuhkon keuhkoomiset videonauhan kanssa, sorry.

Peace!

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Nopeahuoli:
Hauska muuten huomata, että sä oikeen lasket kuinka monta kertaa me ollaan oltu samaa mieltä. Mulle se on lähinnä yhdentekevää. En ole edes koskaan huomannut "puhuvani" sun kanssa wink
(hieman sovittelevaa sävyä ilmassa)

En mä laske ja tilastoi näitä, mulle on jäänyt vain sellainen kuva, että varsinkin "muu urheilu"-puolella meidän mielipiteet harvoin on samoja. Itse kuitenkin tänne sua vähemmän kirjoittelen, joten aivan varmasti jotkut tuollaiset yksittäiset tapaukset jäävät mulle paremmin mieleen. Sun, Formulanomin ja AJaNin kanssa mä olen täällä foorumilla pahimmat vääntöni käynyt, ja muistini on suht koht hyvä, joten itse en ainakaan ihmettele jos jotkut aikaisemmat erimielisyydet ovat jääneet mieleen. En mä niitä laske, ja onhan noita yksimielisyyskohteitakin varmasti ollut.

No, sovitaan sitten, että Espanjan taktiikka oli mikä oli. Mun mielestä tapa, jolla he toteuttivat sen, oli huono, eikä tilanteen pysyminen tasoissa niin pitkään johtunut suvereenista puolustustaktiikasta vaan puhtaasta tuurista. Ei tämä tästä mihinkään muutu.

Lisäksi näkemyskysymys on se, kannattaako heti 1-0 maalin jälkeen käydä puolustamaan vai yrittää vielä lisämaaleja. Camacho ei ole juurikaan taktikon kykyjä esittänyt. Nähtiinhän se jatkoajalla, kun Raul ja Morientes purivat kynttä vaihtopenkillä ja katsoivat kusi sukassa kun Irlanti loi tilanteita.

<small>[ 18-06-2002, 11:44: Message edited by: Keuhko ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Raulia ja Morientesiä säästettiin seuraavaan matsiin. Ratkaisijoita siellä riittää. Siitä olen samaa mieltä, että katsojana olisin myös halunnut nähdä sen dominoivan Espanjan alkusarjasta. Nyt siellä pelataan voitosta, ei pisteistä.

Mutta muuten koko turnauksesta ja mielipiteistäni sen verran, että rakennan omat mielipiteeni sen perusteella mitä näen, kuulen, koen. Katson päivittäin matsit kolmelta neljältä kanavalta (en tietenkään samaan aikaan) ja erilliset kisastudiot neljältä viideltä eri maista. Niissä käydään läpi taktiikkakuvioita ja sun muuta. Mutta ennen kaikkea mielenkiintoisimmat jutut niissä on pelaaja ja valmentajahaastattelut. Sieltä mä noi omat 'mielipiteeni' otan. Jos esim Raul sanoo jotain niin eikö se ole ihan luonnollista, että uskon sen sanomisia enemmän kun sun tai lappeenrantalaisopiskelijan? Yhtään teiltä pois ottamatta. Kun Beckham tai irlantilaisvalmentaja McCarthy kertoo matseista, en voi välttää sitä, että otan ne todesta. Yhtään 'elvistelemättä' voin vaan todeta, että olen täällä todella hyvässä asemassa kun saan seurata kisoja niin monelta kanavalta ja monesta maasta. Saan kisoista enemmän irti kuin te siellä, seon selvä. Ja oli teillä vaikka kuinka monta Akia studiossa, niin 10 minuutin McCarthy haastattelu kertoo enemän kun Bubi kolmessa viikossa wink Beckham kertoi juuri lopettavansa uransa Japanissa. Koko joukkueen suosio Japanissa on ollut sitä myöten huikea. Seaman kertoi, että jokainen matsi on ollut kuin kotimatsi kannatuksen takia. Suuri elementti Brasiliaa vastaan, sanoo Henkka mitä tahansa kotiedusta wink

Noin yleensäkin ja jo piiitkän pitkän aikaa olen huomannut, että tietyt tahot saavat nyppyjä siitä mitä kirjoitan (siksi en edes ajatellut moderaattoriksi alkamista). Oli tekstini mitä tahansa, sitä väännetään ja käännetään ja vasta-argumentit lentelee. Ymmärrän sen toki kakskymppisiltä kundeilta, sillä silloinhan kuvitellaan, että ollaan "besser-wissereitä" ym ym. Olin itsekin sellainen nuorempana. Kaikki on sellasia. Nyt vaan kun elämää on takana jo jonkin matkaa yli 20n ja kokemuksia on kertynyt koppaan 'tavallista' enemmän, niin tuo lähinnä huvittaa (en nyt viittaa sinuun Keuhko, kun en tunne sua). Kyllä nämät 'jokapaikan höylät' sitten hymyilevät itselleen kun 30n krouvi on takana. Sehän on osa elämää.

Jatkan joka tapauksessa tässäkin otsikossa kommentoimista, se kai sallitaan. Oli mulla minkäväriset klasit päässä tahansa wink

Etelleen: peace!

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Sen verran vielä, että kyllä nuo pelaajahaastattelut ja valmentajien kommentit ovat täällä Suomessakin saatavilla. Ei ehkä television, mutta internetin kautta kylläkin.

Usein muuten vastapuolen valmentajien kommentit pelistä ovat huomattavasti erilaiset, ja jos mielipiteensä niistä molemmista muodostaa, niin huomaa usein olevansa ristiriidassa itsensä kanssa.

Lyhyesti meidän mielipide-ero on ollut se, että sun mielestä peli oli Hierron virhe poislukien taktiikan voitto, mun mielestä se taktiikka ei todellakaan toiminut niin hyvin kuin olisi voinut. Olkoon niin, tuskin nämä mielipiteet miksikään muuttuu.

Lähinnä intoudun kirjoittamaan tuosta sun väitteestä, jonka mukaan mun argumentit on "kevyitä". Kuten jo sanoin, mielestäni tuollaiset toteamukset ovat juuri niitä "besser-wisser"-kommentteja, kun omaa mielipidettä ei esitetä samassa. Ihan vilpittömästi, mä en nyt tarkoita tätä vittuiluna. Muuten olen ihan rento jätkä, mutta väittelyissä olen tosikko ja tiedostan sen itsekin.

Ja todellakin, mielipide-erot ovat mielipide-eroja. Siis mulla ei ole sua vastaan mitään henkilökohtaista, sori jos sellaisen kuvan olet saanut. Jos siviilissä tapaisin sut niin ei olisi mitään hampaankolossa.

Kakskymppinen olen (eilen pamahti täyteen), varmaan arvasit sen itsekin. Jos saa sellaisen toiveen kuitenkin esittää, niin tällaisessa väittelyssä tuohon ikään vetoaminen on aivan turhaa. Jos sä olet vanhempi, ei se tarkoita, että olisit aina oikeassa. Tai voinhan mä pyytää mun 80v mummoni kumoamaan sun argumentit..

Mutta pyöreässäki jalkapallossa on monta kulmaa, ja mikäli urheilukeskustelua joskus (todennäköisestikin!) jatketaan, niin heitetään silloin ikäkysymykset romukoppaan. Toisen keskustelukumppanin leimaaminen intoilijaksi on lievää aliarvioimista. Sillä ei ole väliä, ole mä lappeenrantalaisopiskelija vai paperityöntekijä Valkeakoskelta. Tai neekeri Keniasta. Sen sijaan mun mielipiteet on ne, joihin täällä kannattaa puuttua. Ei mihinkään henkilökohtaiseen.

Sen myönnän kuitenkin, että "besser-wisser"-verta mussa on. Pitää ottaa nämä talteen, niin voi sitten kymmenen vuoden päästä naureskella.. tai vaikkapa palata takaisin pudottelemaan silloin kakskymppisiä (patriot?) maan pinnalle.

Mutta mutta, rauhan kättä tarjotaan täältäkin päin. Mulla oli sattuneesta syystä tässä tapauksessa vihreät lasit. Sulla taisi olla punaiset. Voipa hyvinkin olla, että totuus löytyy jostain meidän mielipiteiden välistä.

No hard feelings. Oikeasti. Sivu vaihtuu, annan estradin sulle kompin vetämiseen.

<small>[ 18-06-2002, 12:37: Message edited by: Keuhko ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Keuhko:
Sen myönnän kuitenkin, että "besser-wisser"-verta mussa on.
Tätä juuri tarkoitin. Meissä kaikissa on sitä/on ollut sitä kun ollaan 'kakskymppisiä'. Se on nimenomaan se ikäkysymys. Ja niin kun sanoin, samaa oli itsessänikin. Ei siinä mitään. Asian huomaa tosin vasta kun tulee vanhemmaksi. Mutta joo, jätetään iät romukoppaan.

Ei sun tartte mitää sovinnon kättä tarjoilla ainakaan mulle. En mä koe, että olisin ollut riidoissa kenenkään kanssa. Ei mielipide-ero ole riitakysymys.

Ja juu, olen Espanja-lasinen futiksen seuraaja. Josko olen Britti-fudiksenkin kannattaja. Irlantilainen fudis ei vaan ole koskaan uponnut rynnimisen ja kasvottomuuden takia meikäläiseen. Tähän upposi MM-matka nytkin: MM-historiassa yksi matsi, jossa on tehty enemmän kuin yksi maali (Saudit 11.6.2002). Irlantilaiset kannattajat (skottien kera!) ovat taas maailman parhaita ja ansaitsisivat parempaa. Sitä vaan ei ole tarjolla. Ei nyt eikä elokussa Suomea vastaan.

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Noh, eihän siitä sovinnon kädestä nyt pidä kieltäytyäkään, sitä tarjosin lähinnä vastauksena tuohon sun "peace"-kommenttiin. Eli rauhansopimus hyväksytty. Ei niitä riitoja keskustelupalstan välityksellä pääse syntymään, ainakaan mun osalta, kun en ketään muuta kirjoittajaa henkilökohtaisesti tunne. Mun kirjoitustyyli on usein sellainen, että se mielletään vittuiluksi vaikka otan kantaa vain mielipiteeseen.

Tämä tästä.

<small>[ 18-06-2002, 12:49: Message edited by: Keuhko ]</small>

Roboo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Keuhko:
Voipa hyvinkin olla, että totuus löytyy jostain meidän mielipiteiden välistä.
Tähän uskon minä. Tai no "totuudesta" en sitten tiedä, mutta jokin siihen verrattava kenties.

Harmi, ettei ole esittää mitään konkreettista tuosta ko. pelistä. Toisin olisi ollut vielä viime kisoissa. Kuitenkin jokainen onnistuminen jalkapallossa sisältää onnea, tai sanotaan nyt sattumaa. Sellaista tilannetta ei ole, jossa aina onnistuisi. Sotkeutuu sitten miljardinnella kerralla kengännauhoihinsa tai putoaa ylärima niskaan, mutta varmaa se ei koskaan ole. Toisaalta minkään laukauksen uppoaminen maaliin ei ole mahdotonta. Yritän tässä vain johdalla siihen Espanjan taktiikan onnistumiseen. Epäilemättä yrittivät turvata johtoasemansa. Tällä kertaa sattui käymään niin, että viime hetkillä homma petti. Se olisi kuitenkin erilaisella sattumalla voinut tapahtua jo 80 minuuttia aikaisemmin. Irlanti näytti paremmalta ja joka tapauksessa oli hallitseva ja loi enemmän paikkoja. Olisiko ollut em. skenaariossa? Sitähän emme tiedä. Nyt puhutaan Hierron pilanneen mainion taktisen suorituksen. Jos vaikka Duffin veto olisi kääntynyt puoli metriä parempaan suuntaan (aika marginaalinen muutos jalan asennossa tai pallon sijainnissa), olisi sitten huudettu monella taholla kovaan ääneen, kuinka passiivinen puolustustaktiikka jälleen kostautui.

Mitä tulee Irlannin pilkkuihin, niin mielestäni huonoja olivat, vaikkakin Casillas loistavasti torjuikin. Perinteisen tee-se-itse -analyysin perusteella näytti naaman ilmeillä (+ muulla käytöksellä ennen suoritusta) ja itse potkusuorituksella olleen huomattava yhteys, Hartesta alkaen. Analyysin yleistetty tulos: puntti tutisi irlantilaisilla. Tähän jätän toki täydellisen varauksen sattuman tai havaintojen järjettömyyden osalta.

Edelleen pelaajien selitysten kuuntelemiseen. Tähtihyökkääjä saattaa (etenkin heti pelin jälkeen) kirota vain sitä omaa missattua tuhannen taalan paikkaansa. Helposti unohtuu siinä sitten ne vastustajan pari tolppakutia. Ihan omasta kokemuksestakin sen voi sanoa, että omien pelien jälkeen tuntuu usein tappion hetkellä, että paikkoja olisi ollut enemmän kuin vastustajalla. Tuskinpa yleensä on ollut.

Sitten muihin aiheisiin... Ikäkysymys on mun mielestä kovasti liioiteltua. Tottahan sitä huomaa jatkuvasti nuorempana esitetyt yksikantaiset älyttömyydet, mutta ihmiset ovat niin kovin eri tasoilla. Baarin nurkassa notkuvat punanenät eivät näytä viisastuvan vaikka toljottavat pelejä ja kuuntelevat haastatteluja aamusta yöhön, vuodesta toiseen. Elämänkokemus ei hevin korvaa lajituntemusta. 15-vuotias viikari voi kevyesti esittää perustellumpia mielipiteitä kuin nelikymppinen kaljamaha, joka ei ole palloon koskenutkaan. Lajituntemusta voi kehittää muutenkin kuin kuuntelemalla julkisia asiantuntijoita, jotka hekin usein ovat väärässä. Niin, sikäli kun väärässä oleminen on mahdollista. Mielipiteistähän tämä spekulointi suurimmaksi osaksi koostuu. Asioita, jotka mielipiteisiin vaikuttavat, on taas niin paljon, ettei kukaan niitä kaikkia voi tuntea, eikä käsittää sitä, miten ja missä suhteessa ne mielipiteen rakentumiseen vaikuttavat. Tämäkin oli siis mielipide, jonka muodostumisesta minulla ei juuri ole selvyyttä, vaikka perusteita olisikin.

Taisi jotain unohtua, mutta menköön nyt.

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Nyt Roboo puhuu niin vahvaa asiaa ja paljon, että täytyy nostaa hattua.

Hënkka

Guest
Taitaa tästä Italian mittelöstä tulla identtinen siihen Espanja-Irlantiin verrattuna.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Henkka:
Heh. Tavallaan tän ihan saman voi heittää Epsanjasta, kun vaan laittaa oikeanlaiset lasit silmille. wink Tosiasiassahan Italian jatkoonpääsy ei ollut mikään munkki, meinasivat lähinnä vaan pudota niiden käsittämättömien tuomarivirheiden eli EPÄONNEN takia. USA:n kisoissakin Italia taisi mennä maalierolla jatkoon ja sieltä ne taas löytyi finaalista pelaamasta. Enkä nyt pitäisi tuota Etelä-Korean kotietua niin hurjana aseena. Onhan se hienoa pelata kotimaassa, mutta katsomokäyttäytyminen on aika katsojaystävällistä johonkin viheltelijämaihin verrattuna. Siitä hurmoksesta syttyy myös Italiakin.
Mä en oikeen ymmärrä tota sun "samaa vois sanoa Espanjastakin". Jengi on tehnyt 10 byyriä ja ratkaisijoita on.

Jenkkien Mm-kisoihin ei tota jengiä voi verrata, vaikka siellä pelaskin kolme tasuria alkusarjassa ja meni finaaliin. Nyky Italia on niin ihme joukkue, että oksat meinaan pois. Jengi on täynnä 'huippuhyökkääjiä' (ihan penkille asti) ja silti valmentajana on puolustuspanostuksesta tunnettu Trabattoni. Maalivahtiosasto on aina loistava, puolustus on 'kivikova' Maldinin johdolla, mutta kun joukkue pelaa Trabattonin teesin mukaan puolustusvoittoista "tehdään yksi ja pidetään oma puhtaana", niin en ymmärrä. Ja kun "tähtenä" on Vieri, tuo puujalka, joka ei oikealla jalalla saa kun vahinkoa aikaiseksi. Kädetön mummonikin on parempi oikealla jalalla kun Vieri. No katellaan. Vielä on tilanne 1-1.

Katsomosta en viitsi edes sanoa Henkka. Toivottavasti huomasit itse heittosi naurettavuuden wink

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Nyt tulee kyllä niin värikästä kommenttia niin italialaisilta kuin korealaisiltakin, että vedä nyt siitä sitten johtopäätöksiä. Pitää oikein kerätä talteen. Mahtavaa Korea!

Missä viipyy ettelbruck ?