Jätän F1-Forumin pariksi kuukaudeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrMasaTasa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MrMasaTasa

Well-known member
Niin. Eli lähden tästä pariksi kuuksi pois foorumilta. Ehkä pysyvästi. Jos pysyvästi, postaan kuitenkin vielä yhden kerran, (eli kerron Antille että tunnukseni saa poistaa). Mutta luulen kuitenkin että teen vielä jonkinlaisen comebackin.

Jotain pari kuukautta olen poissa, jos en lähde lopullisesti.

*shocked*

Voisin samalla ilmoittaa kans, että jatkan f1-forumilla kirjoittelua koska tykkään mm. F1:stä (voisiko toikin otsikon muuttaa tämänmukaiseksi).

Viimeksi muokattu:
Täällä kuuluu tehdä martat ainakin kerran puolessa vuodessa. Sitten palataan häntä koipien välissä takaisin.

Aargh! Viel yks posti tuli! Vahingossa! No OK, en sit lähekkään.

Joo kannattaa vähän huilia pitää, sen verran rankat oltavat foorumilla on että hikeä pukkaa.

Eikö se jo tullu selväksi etten lähekkään? Muutaman tunnin poissaolon jälkeen oli PAKKO lukea jotain toikkia.

Nyt ois lopetuksen paikka, kun viestimäärä näyttää yhtä vaille maagista lukua.

:D

Hyvä idea! PS. Tämä on se viesti. Hei-hei!

EDIT: Toivottavasti tästä ei tule uusi viesti. Sitten mää sekoan kun hieno viestimäärä vaihtuu. Niin että muistakaa tulla aina tähän toikkiin katsomaan vuosipostaus, (ja pitäkää toikki aktiivisena, ettei sitä tarvitse penkoa satojen muiden joukosta). Muistakaa aina että myös comeback on mahdollinen. Ehkä sitten ensi vuonna...?

EDIT 2: Jee! Ei vaihtunukkaan viestimäärä!

Viimeksi muokattu:
Niin että muistakaa tulla aina tähän toikkiin katsomaan vuosipostaus, (ja pitäkää toikki aktiivisena, ettei sitä tarvitse penkoa satojen muiden joukosta). Muistakaa aina että myös comeback on mahdollinen. Ehkä sitten ensi vuonna...?

Luulen, että katson päivittäin, että mitä tässä toikissa tapahtuu.

Ja ei huolta, nostan tarvittaessa ylös jos editeeraat. :thumbup:

Hyvää lomaa, toivottavasti palaat takaisin, sillä moni jää kaipaamaan! :thumbup:

Vittu! Ei ole foorumi enää entisensä! Hölmömpien postaajien poislähdön vielä kestää, mutta nyt järkkyy perustukset.