Jatkokertomus (eepos f1forum)

Mie-

Well-known member
Sijainti
Highland
...ja silloin keksittiin että minä olin varastanut kaiken tuon! Siksi minut pidätettiin...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
...mutta soitin Tarjalle ja tarjosin puolia noista tavaroista hänelle mikäli hän armahtaisi minut. Tarja vastasi että...

markoj

Guest
...Juupa juu sano rengit päissään ja lähti tekemään otsikkoa yleiseen asiakeskusteluun. Itse suorin suorinta tietä...

SJM

Banned
Sijainti
Suomi
pois. Ajattelin virkistäytyä ja tuumailla tarkasti tekosiani ja niitten mahdollisia seurauksia. ”Ei siitä kuitenkaan mitään tulisi” oli seuraava ajatukseni. Juuri tällaiset tilanteet saivat minut kihisemään kiukusta. Kiihkoissani en huomannut katsoa eteeni, ja juuri sillä hetkellä, kun olin kääntymässä nurkan taakse eteeni törmäsi entinen koulutoverini Lenita Airisto, joka minut nähdessään kiljaisi ilkeästi kuuluvalla äänellä. Tukka oli tumma, eikä ohimoilla näkynyt yhtäkään harmaata hiusta. Vartalo oli yhtä notkea ja solakka kuin nuorempana, mutta hänen olemuksessaan oli hiven väsähtäneisyyttä. En osannut tulkita, mitä hänen kasvoilleen ilmestynyt ilme tarkoitti. Päätimme viettää illan yhdessä.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Päätimme pikimmiten ruveta nappaamaan Kosanderia. Näin teimmekin ja eikä aikaakaan kun...

öö ruz

Speed for ever
Lenita alkoi näyttää joka kossupaukun jälkeen kauniimmalta ja kauniimmalta niimpä pääätin....

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
...että kossu saa nyt jäädä. Tämmöiset hommat ei toimi sitten alkuunsakkaan. Selkeyttääkseni päätäni päätin pyrkiä juomaan kuusitoista kupillista kahvia kymmeneen minuuttiin. Ollessani kuppi kahdentoista kohdalla olo oli aivan kuin...

markoj

Guest
...K.Yrjölällä Varikon chatissa joskus vanhoina hyvinä aikoina. Niinpä teinkin pikapikaa 23 uutta otsikkoa ja kommentoin jokaiseen vanhaankin parilla lauseella. Kesken kaiken kuitenkin...

SJM

Banned
Sijainti
Suomi
tehdä tempun, jota ei ollut kukaan koskaan aikaisemmin suorittanut.
Suoraan sanoen minulla ei ollut aavistustakaan mitä olin tekemässä. Siksipä päätinkin harkita vielä kerran, ja päädyin siihen tulokseen, että minun kannattaisi ruveta sittenkin juomaan sitä kossua

öö ruz

Speed for ever
ja jo parin paukun jälkeen olin varma että tehty päätös on oikea ja että tällä kertaa se pitää. Kuudennen mukin jälkeen päähäni tuli aivan mieletön ajatus....

Palkopoika

Sijainti
Denver
...ja niin tempasinkin jöötin esiin. Melkein hetimmiten kuitenkin...

mclaren

Susi jo syntyessään
Sijainti
Bouvet'n saari
...heräsin unesta ja huomasin makaavani puiston penkillä, tyhjä pullollinen lasinpuhdistusnestettä vieressäni...

Palkopoika

Sijainti
Denver
...niinkuin useasti aiemmin. En antanut tämän häiritä vaan reippaana rupesin...

mclaren

Susi jo syntyessään
Sijainti
Bouvet'n saari
...painelemaan etusormella otsaani. Siinä aikani paineltuani, huomasin, että ko. sormi ei ollutkaan minun sormeni, vaan se kuului vieressä makaavalle...

Palkopoika

Sijainti
Denver
...samalla panin merkille että kyseessä ei ollut hemmon sormi vaan...