Ei se kyllä mun mielestä ole mahdotonta sanoa. Virhetulkintoja varmaan helposti tulee, mutta luulen, että harjaantunut/lahjakas silmä näkee ainakin joissain tapauksissa hyvinkin pitkälle sen mitä reittiä ilmavirta missäkin kohtaa kulkee.
Esim. lähes jokaisella tallilla on sivuponttoonien päällä ns. perushärpäkkeet, jotka ehkä nykymuodossaan(pitkät varret, koska ponttoonit madaltuvat voimakkaasti taaksepäin mentäessä) olivat ekana käytössä F-2002 -kilpurissa. Ilmavirta, joka näihin kohdistuu - vaikka uudessa Mclarenissa - koostunee (ainakin)kahdesta pääilmavirrasta, jotka sekoittuvat ennen härpäkekohtausta: suoraan edestä päin tuleva ilmis, ja virta, joka tulee ponttoonin otsapinta-alaa myöten. Jälkimmäinen ilmavirtahan koostunee useista pikkuilmavirroista- etusiiven kautta tulevasta ilmavirrasta, virrasta joka taipuu keskeltä taivutetun etusiiven johdosta keulapalan sivuosia hipoen ponttoonin päälle, sekä renkaiden aiheuttamasta sotkuvirrasta(jota voitaneen jossain määrin hallita etusiiven päätylevyjen muotoilulla).
Kun sitten tutkimme näiden härpäkkeiden kohtauskulmia oletettujen ilmavirtauskokonaisuuksien kanssa, voimme hyvässä lykyssä tehdä analyysin, joka ei ole välttämättä äärettömän kaukana todellisesta käytännön tuulitunnelitilanteesta.