kouvotsvoni
Banjottu
Peesaan.Minä niin mieleni pahoitin näistä kylmän kinkun morkkaamisista. Kylmä kinkku vaan on ollu mun juttu.
Peesaan.Minä niin mieleni pahoitin näistä kylmän kinkun morkkaamisista. Kylmä kinkku vaan on ollu mun juttu.
Niin on nekrofiilienkin.Kylmä kinkku vaan on ollu mun juttu.
Nerokas paikka paljaalle kiNkulle. Valuu ne sulamis-smäidät automaagisesti viemäriin. Logistiikka pelaa!Nainen oli ottanut kinkun sulamaan keittiön pöydälle, mutta koirapelon vuoksi SIIRSIN SEN VESSAN LATTIALLE! No ei vaiskaa, lavuaariin tyrkkäsin.
*kommentteja odotellessa*
Jätin muovinahkat kuitenkin pintaan, mutta voihan sen aukoa siinä viemärin päällä kätevästi tai huljutella vessanpöntössä.Nerokas paikka paljaalle kiNkulle. Valuu ne sulamis-smäidät automaagisesti viemäriin. Logistiikka pelaa!
Voiskos olla niin, että kinkkua ei ole sulatettu kunnolla ja suolavedet on jäänyt kinkkuun "kytemään"?Miten helvetissä kinkku voi muka olla liian suolainen?
En kyllä lainkaan ilahtunut, että isäukko oli maksalaatikkoakin ostanut. Yleensä kerran viikossa sitä syön eli tykkään kyllä, mutta ei se todellakaan kuulu joulupöytään.Muita laatikoita ei kuulu meitin jouluun.
Joululahjan ollessa laatikkoon pakattuna, se heitetään avaamattomana roskiin, linja on tiukka.Muita laatikoita ei kuulu meitin jouluun.
Aiemmin tehty 3 laatikkoa porkkana- ja 2 laatikkoa lanttulaatikkoa. Ovatpahan pakkasessa odottamassa päivää parempaa.Saako tänne ilmoittaa laatikonpaistoista?
Ai ei vai? No siinä tapauksessa:
3 kpl lanttulaatikoita paistettu ja valmiina anoppilaan. Ilmeisesti siellä ruokailee peräti yksi lanttulaatikosta pitävä, joten saa ainakin kyllikseen.
Edit:
Miten helvetissä kinkku voi muka olla liian suolainen?
Eik prossakka lainkka? Eikö perunalaatikko maistu? :eek!:Aiemmin tehty 3 laatikkoa porkkana- ja 2 laatikkoa lanttulaatikkoa.
Ei ole järin hyvää evästä se.Eik prossakka lainkka? Eikö perunalaatikko maistu? :eek!:
Ei se mittä prossakka ol, ko perunloora.Eik prossakka lainkka? Eikö perunalaatikko maistu? :eek!:
Meinaatko paistella yön yli?Kinkuntekele on tällä hetkellä lämpiämässä huoneenlämpöön keittiön toolissa. Toistaseksi vielä pakattuna verkkoon, vakuumimuoviin ja S-kaupan muovikassiin. Illan tullen lämmäytän uunin reiluun sataan celsiukseen ja posautan kinkuntekeleen perään kera uunipannun. Saatan pussittaakin, tai sitten en?
Siihen suuntaan. Lihankimpales on kuitennii sen verran pieni, että on valmis varmaan jo aamuyöllä. Pitää juoda muutamia oluita illan mittaan, niin luonto hoitaa paistonvalvonnalliset herätykset. Ja kaikki voittaa!Meinaatko paistella yön yli?
Vanhemmat paistelee yön yli, tosin joskus on rasvat valunu uunista pihalle kun ollut pussissa reikä. Nyt kun oli tuo uutinen tuosta talon palamisesta kinkunpaiston seurauksena, niin nainen kielsi että yön yön ei paistella.Siihen suuntaan. Lihankimpales on kuitennii sen verran pieni, että on valmis varmaan jo aamuyöllä. Pitää juoda muutamia oluita illan mittaan, niin luonto hoitaa paistonvalvonnalliset herätykset. Ja kaikki voittaa!
Niinno, eikös siinä uutisessa ollutkin, että mahdollisesti oli ollut uuni liian kuumalla. Joku vahingonssa vääntänyt isommalle tms. Mutta työnantajani eräässä yksikössä oli tossa syksyllä tulipalo lähellä, kun pieni laboratoriouuni oli jätetty yksikseen päälle ja siitä oli hajonnut se lämmönsäädin ja lämpö oli noussut vallan huimiin lukemiin. Savua oli tullut reilusti ja siitä sitten palohälytys. Niinkin voi käydä.Vanhemmat paistelee yön yli, tosin joskus on rasvat valunu uunista pihalle kun ollut pussissa reikä. Nyt kun oli tuo uutinen tuosta talon palamisesta kinkunpaiston seurauksena, niin nainen kielsi että yön yön ei paistella.
Mutta tuota, eihän rasva taida edes syttyä reilussa 100 asteessa?