Albert Oil
Hippi ja juntti
Mulle muuten ei myöskään ole koskaan tuo valjennut eikä ole kiinnostanut tarpeeksi selvittääkseni.Onko Kim Kardashian näyttelijä vai joku tosi TV tähti vai molempia?
Mulle muuten ei myöskään ole koskaan tuo valjennut eikä ole kiinnostanut tarpeeksi selvittääkseni.Onko Kim Kardashian näyttelijä vai joku tosi TV tähti vai molempia?
Kop.Mulle muuten ei myöskään ole koskaan tuo valjennut eikä ole kiinnostanut tarpeeksi selvittääkseni.
Keksikö joku bataattilaatikon reseptin tänä vuonna, kun tästä on tulossa samanlainen hössötys kuin nyhtöpossu oli aiemmin? Itse söin eilen ko. ruokaa, ja se oli liian makeaa mun makuun.Tänä jouluna ois kuulemma ensimmäistä kertaa tarjolla bataattilaatikkoa. Jännää on.
Jynkystä se kai ekana tuli julkkikseksi. Olkaa hyvä.Mulle muuten ei myöskään ole koskaan tuo valjennut eikä ole kiinnostanut tarpeeksi selvittääkseni.
Synnyinkuntani on selvästi ollut aikaansa edellä, kun siellä tarjoiltiin jo 2007 bataattilaatikkoa kunnan laitoskeittiön joulukattauksessakin.Keksikö joku bataattilaatikon reseptin tänä vuonna, kun tästä on tulossa samanlainen hössötys kuin nyhtöpossu oli aiemmin? Itse söin eilen ko. ruokaa, ja se oli liian makeaa mun makuun.
Komp.Uunissa
Käväisi uunissa, kunnes akka käski poistaa sen, jotta saa paistettua kakaroille pitsaa.Uunissa
Meni uudestaan.Käväisi uunissa, kunnes akka käski poistaa sen, jotta saa paistettua kakaroille pitsaa.
VITTU.:mad_old: