Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
En mää niin sanonut. Tietenkään.Eli mun "sydän" ei ole mitään. :jaska:
En mää niin sanonut. Tietenkään.Eli mun "sydän" ei ole mitään. :jaska:
Lugera - tuo forumin oma vanha pukki!:ahem:Lugeralle tulossa säpinää naisrintamalle? :wink:
Ota se harja mukaan möötteen niin päästään ihan tositoimiin selänpesuringissä.Hähää, voitin sut tissinmitalla. Sain nimittäin 2 (kaksi) lahjaa. Toisessa oli selänpesuharja ja muumimuki ja toisessa lahjakortti kuntotarkoitukseen. Siis semmoiseen vähän laajempaan, jossa mitataan laktaattitasoja rasituksessa ja määritellään sykerajoja eri lajeihin sekä mitataan kehon koostumus.
Tietää hikisiä hetkiä kurskin naapurissa Kunnonpaikassa.
nokitan ja pistän paremmaksi! Sain nimittäin kolme lahjaa! Kaulaliinan, deodoranttia sekä leffalippuja.. :ahem:Hähää, voitin sut tissinmitalla. Sain nimittäin 2 (kaksi) lahjaa. Toisessa oli selänpesuharja ja muumimuki ja toisessa lahjakortti kuntotarkoitukseen. Siis semmoiseen vähän laajempaan, jossa mitataan laktaattitasoja rasituksessa ja määritellään sykerajoja eri lajeihin sekä mitataan kehon koostumus.
Tietää hikisiä hetkiä kurskin naapurissa Kunnonpaikassa.
Buahahahahah...nokitan ja pistän paremmaksi! Sain nimittäin kolme lahjaa! Kaulaliinan, deodoranttia sekä leffalippuja.. :ahem:
Saattaisi kiinnostaakin. Itse sain syksyllä sukuseuraan liityttyäni liittymislahjaksi sukukirjan. Osan IV. Semmoinen punakantinen ja 1120-sivuinen.Sain ranskalaisen tuotemerkin semmose suht kalliin kynän, noin niinku kynäksi, johon liittys ihan hyvä tarinakin, mutta sitä ei vaan voi kertoa täällä. Sitten tuli sukkia ja kalsareita, jotka ovat aina tervetulleita. Niin ja äitin puolen suvun sukukirjan, joka saattas kiinnostaa yhtä raumalaistakin.
Itse keräilen Pernod Ricardin Tapio-sarjan lasikarahveja. Lähinnä 0.7 -mallia.Iittalan Tapio-sarjan karahvi ja käteistä. Hyvinkin tyytyväinen
Ei. Lahjan antanut neiti on ystävättäreni, ja olemme olleet ystäviä kaksi vuotta. Enkä mä ees kelpaa sille silleen...Lugeralle tulossa säpinää naisrintamalle? :wink:
:alppu:Itse keräilen Pernod Ricardin Tapio-sarjan lasikarahveja. Lähinnä 0.7 -mallia.