OoPee
Nuori ikäisekseen
Kostoks?Miksi minä toimitusjohtana firmaa noin johtaisin?
Kostoks?Miksi minä toimitusjohtana firmaa noin johtaisin?
Totta. Tosiaan niin kuin aiemmin sanoin niin on johdossa toi syy. Ei työntekijöissä. Tuntuu että on niin päin hemmettiä johdettu firma niin kuin noi valtion firmat yleensäkin.Kostoks?
Niin ja pahinta on, että asiakkaatkin on valtion kansalaisia! Perkele!Totta. Tosiaan niin kuin aiemmin sanoin niin on johdossa toi syy. Ei työntekijöissä. Tuntuu että on niin päin hemmettiä johdettu firma niin kuin noi valtion firmat yleensäkin.
Asiakkaat ovat kansalaisia. Kansalaiset ovat omistajia. Eli tästä voidaan päätellä että suomalaiset haluavat paskaa palvelua ja kalliita hintoja. MOT.Niin ja pahinta on, että asiakkaatkin on valtion kansalaisia! Perkele!
toinen kansalainen kiusaa kansalaista?VR:llä kansalainen kiusaa toista kansalaista. Koko pulju pitäisi yksityistää niin tilanne olisi päinvastoin.
Jos VR:n systeemit ei toimi, niin asiakas ostaa uuden lipun :nope:
Tästä tuli hiukan semmonen hellanlettas-fiilis:
Jos näin ei olis ollu, niin TOTTAKAI henkilökonta olis ilmoittanut kohdelleensa asiakasta ylimielisellä haistapaska-asenteellaKun olemme jutelleet henkilökunnan kanssa, he kertovat olleensa aivan normaalin asiallisia ja ystävällisiä
VR'n tulisi ohjeistaa matkustajat, kuinka montaa reissua varten rahaa tulisi olla yhtä matkaa varten.Jos VR:n systeemit ei toimi, niin asiakas ostaa uuden lipun :nope:
Nää tilanteet vaan menee koko ajan absurdeimmiksi
Kävin tuossa edellisenä iltana VR verkkokaupassa katselmassa paljonko lipun hiinat olisivat olleet pohjoseen mentäessä. Vittu. Ihan käsittämätöntä kuraa koko systeemi. Milläköhän sivustolla, joka on tehty 2010 luvulla, ei kalenteri osaa laitta automaatisesti paluupäivää myöhäisemmäksi kuin lähtöpäivä ????Käsittämätöntä tuon konduktöörin toiminta. Ei se nyt yhteen liputtomaan mummeliin voi kok VR kaatua.
Itse koitin tuossa muutama päivä sitten katsella autojunien hintoja. Ei muuten onnistunut, jotain virhettä pukkas.Kävin tuossa edellisenä iltana VR verkkokaupassa katselmassa paljonko lipun hiinat olisivat olleet pohjoseen mentäessä. Vittu. Ihan käsittämätöntä kuraa koko systeemi. Milläköhän sivustolla, joka on tehty 2010 luvulla, ei kalenteri osaa laitta automaatisesti paluupäivää myöhäisemmäksi kuin lähtöpäivä ????
Junasta ostetusta lipusta on joutunut maksamaan ennenkin lisämaksun. Myös ennen tätä lippu-uudistusta. Se koski ihan kaikkia, myös nuoria, lapsia, vanhuksia, aikuisia, vammaisia, opiskelijoita, maahanmuuttajia, älypuhelimen omistajia, tietokoneen omistajia, tietokoneettomia, kirjastossa tietokonetta käyttäviä, lipunmyynnissä asioivia, printteirin omistaneita, r-kioskin asiakkaita ja triatlonisteja.VR:n lippu-uudistuksen myötä ihmiset ovat joutuneet eriarvoiseen asemaan. Lippunsa junasta ostava joutuu maksamaan viiden euron lisämaksun. Ilman tulostinta tai älypuhelinta ei lippua voi lisämaksutta saada, ellei matkareitti kulje R-kioskin tai muun lipunmyyntipisteen kautta.
Kuluttajaliitto pitää lisämaksua kohtuuttomana, sillä kaikilla ei ole tarvittavia laitteita lipun ostamiseen etukäteen. Varsinkaan monilla lapsilla ja vanhuksilla ei esimerkiksi ole VR:n vaatimukset täyttävää älypuhelinta.
Tilastokeskuksen kuluttajabarometrin mukaan tietokoneen omistaa 88 prosenttia suomalaisista. Älypuhelin löytyy vain joka kolmannelta.