Juomisilmoitukset #4

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Joni

Well-known member
Enemmän kuituja, jos jäävät tuolla lailla kellumaan.
Voi hämätä toi pintashitti kun aiemmin join lasista maitoa niin sitten siihe tarttui maidon rasvat niin ei lähde tietty täydelisesti parilla vesihuuhtasulla.

Örfil

Guest
Joo, se on noloa kun ne jää esim. kyläpaikassa kellumaan. Ne on pakko tunkea sitten vaikka taskuun.

burb

.
En juonut tänä vappuna lainkaan simaa. Pahoittelen tilannetta.

Vesku

Maatalousneuvos

Eukolle aamusta lasillinen vaaleanpunaista cavaa. Ja itselle kanssa. Liekö tuo "Elämää tilalla". No, nyt sitten passaa lähteä vaihtamaan öljyt traktoriin....

Vesku

Maatalousneuvos
Toisen traktorin keväthuolto tehty ja grillipaikka laitettu kuntoon.
Salaatin ja makkaran kera
Jean-Paptiste Adan Pinot Gris 2014

Örfil

Guest
Olen yleensä tottunut makkaran kera Albert Ananias Oil de Julgris:ööhön.

Vesku

Maatalousneuvos
Olen yleensä tottunut makkaran kera Albert Ananias Oil de Julgris:ööhön.
Siis Albertin kesä-Lasol, jossa ei etanolia? Eikös sulla ole etanolin nauttiminen loppunut muodossa ja toisessa!

Sinällään lienee ihan oikein huomautella valkkarin juomista makkaran kanssa. Alkossa vinkkasivat, että joku Alsace-viikko, niin hommasin kesää vasten kolme erilaista tuon alueen valkkaria, kaikki kuitenkin Pinot Grisia rypäleeltään. Heti kun aloittaa, niin eipähän käy kuten pääsiäispunkuille, vielä avaamatta.:ahem: Tai no, vielähän tänään on grillauskeliä....

Örfil

Guest
Joo, olen tosiaan täysin palvellut, entinen etanolisti. Mielestäni makkaran kanssa käy mikä tahansa juoma :ahem:

Joni

Well-known member
Oli mielessä Pepsi Maxi jäillä mut ei vaan vettä jäillä. Namskuttia saunan jälkeen.