kätisyys

kumpi

• oikeakätinen

Äänet: 35 74,5%
  • vasenkätinen

Äänet: 12 25,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    47

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jostain syystä tuo oikeakätisten kiekkoa rightilta pelaaminen on paljon yleisempää Pohjois-Amerikassa kuin Euroopassa. Uskon, että kyseessä on aivo- ja kehonpuoliskojen käyttöön liittyvä, jossain määrin geneettinen, juttu. Ei sitä selitä mikään kulttuuriero.
Baseball sen sijaan selittää.

jjv

Arschloch
On kuin pähkinää puolittais sano patologi ku lätkän pelaajan aivoja puoliskoiksi jakoi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jostain syystä tuo oikeakätisten kiekkoa rightilta pelaaminen on paljon yleisempää Pohjois-Amerikassa kuin Euroopassa. Uskon, että kyseessä on aivo- ja kehonpuoliskojen käyttöön liittyvä, jossain määrin geneettinen, juttu. Ei sitä selitä mikään kulttuuriero.
Eiku siellä ne tietää mitä right ja left tarkoittaa ja sen takia oikeekätiset ostaa aina rightin :frank:

Lunssila

Well-known member
Saman teorian olen kuullut itsekin, paikkansapitävyydestä tuskin on näyttöä suuntaan tahi toiseen.
Mun mielestä toi edellinen "höpö höpö" on selvä näyttö, että se ei voi pitää paikkaansa.

jjv

Arschloch
Oon kans kuullu joskus höpö höpö-teoriasta. Eiks se liittyny jotenkin ilmastonmuutokseen?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Hei KAIKKI tietää, että höpö ei ansaitse muuta argumentointia kuin höpö höpö. Sillä säästää aikaa kaikilta.

Davros

Well-known member
Itse kun avaan pulloa, niin otan vasemmalla kädellä korkista kiinni, ja molemmilla käsillä pyöritän. Erisuuntiin.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Moukarinheittäjä pyörittää samaan suuntaan molemmilla käsillä. Sulla ei toi moukari oikein lennä, oletan. No pääasia, että korkki narahtaa.

Davros

Well-known member
Kyllä se ihan hyvin lentää, mutta kädet tässä vähän kärsii.

Davros

Well-known member
Jos on ratti vasemmalla puolella niin luulen että aika normaalia se on.