ettelbruck
Well-known member
Tuttavat toi tuliaisena Israelista aivan älyttömän hyvää, ihoa hyväilevää Dead Sea -partavaahtoa. Loppumassa, mutta ei sentään riitä syyksi lähteä seuraavalla lomalla sinnepäin...
Hyvä, kun kerroit. Oli niin samanlainen poseeraus, kiinteä runko ja terävän näköinen pää, että meinasin Vantaan lonkeropojaksi luulla.Ei mun kuva tosin.
Ei vain rintasyöpä vaan kaikki syövät.Otan suurempiakin riskejä elämässä kuin sairastua rintasyöpään.
Mutta noin yleensä kyllä käytän luonnonkosmetiikkaa. On vaan hyvä vaahto muuten tuo.
Ohhoh, voi kauhistus! Toista se on kivikauden miehillä. Kivikirveellä kun ajaa niin vaahto tulee suusta ja vedet silmistä. Paleoshaving!Ei vain rintasyöpä vaan kaikki syövät.
Itse en nykyään tollasia partavaahtoja/geelejä käytä vaan iha muun merkin partavoiteita Toimii ainakin itselläni paljon paremmin iholla ja mukavampi levittää kuin vaahdot. Lush liikkeistä saa joko Hesan rautikselta tai Espoon Omenasta.Fusion on kyllä hyvä ja mun mielestä hyvä partavaahto on tämä Nivea. Gilletten vaahdoista ja geeleistä en tykkää.
Ja oikein jos aikaa on niin tietysti partasudilla partasaippuaa.
Sama. Paitsi teidenvarsilta löytämäni teurasjätteet pasautan ilon kautta raakamakkaraksi.Käytän omatekemää saippuaa parranajossa. Keitän sitä teiden varsilta löytyneistä raadoista ja teurasjätteistä.
Ja turkiksista ompelee karvamyssyn ja rukkaset.Sama. Paitsi teidenvarsilta löytämäni teurasjätteet pasautan ilon kautta raakamakkaraksi.
Ja tekovitun. Vai onks karvamyssy ja rukkaset koodikieltä just sille?Ja turkiksista ompelee karvamyssyn ja rukkaset.
Itse en nykyään tollasia partavaahtoja/geelejä käytä vaan iha muun merkin partavoiteita Toimii ainakin itselläni paljon paremmin iholla ja mukavampi levittää kuin vaahdot. Lush liikkeistä saa joko Hesan rautikselta tai Espoon Omenasta.
Näkee tänne asti että vetää kuivaan naamaan vaahdon ja höylää kiireellä vastakarvaan. Sitä vanhaa vitsiä en viitsi ees laittaa tähän. Heh.Miten sä ton ajat?. Pehmitätkö ensin, eli käytkö ensin suihkussa/saunassa? Vaahto vai jotain geelin paskaaa? Mikä höylä? Pelkästään myötäkarvaan vai lisäksi vasta siloitus?
Nyt käytin ihan partakonetta eli ihan kuivalle iholle.Miten sä ton ajat?. Pehmitätkö ensin, eli käytkö ensin suihkussa/saunassa? Vaahto vai jotain geelin paskaaa? Mikä höylä? Pelkästään myötäkarvaan vai lisäksi vasta siloitus?
Olen tehnyt sitä ennenkin mutta sekää auttanut yhtään. Minkäs teet ku niin herkkä iho. :alppu: Niin olihan tuo jo valmiiksi hieman punainen eilisestä höyläämisestä. Silloin pesin kuumalla vedellä.. Käytin partavoidetta.. Varmasti pahinta iholle on se vastakarvaan vetäminen mutta minkäs teet koska ilman sitä se ei leikkaudu kunnolla.Kannattaa pestä naama ensin, ettei pöpöt mene tyvestä sisään.
Kun saunassa antaa ihon pehmentä kunnolla, niin ei välttämättä taqrvitse edes vaahtoa.Olen tehnyt sitä ennenkin mutta sekää auttanut yhtään. Minkäs teet ku niin herkkä iho. :alppu: Niin olihan tuo jo valmiiksi hieman punainen eilisestä höyläämisestä. Silloin pesin kuumalla vedellä.. Käytin partavoidetta.. Varmasti pahinta iholle on se vastakarvaan vetäminen mutta minkäs teet koska ilman sitä se ei leikkaudu kunnolla.
Kyllä ihan uudellakin terällä sinne jää sänki jos leikkaa vain myötäkarvaan... Niin se vaan on... Vai jääkö sulle siitä silee posliininaama? Ei mulla tod ainakaan. Vastakarvaan = babyface.Ja jos myötäkarvaan ei leikkaudu kunnolla, niin vaihda partakoneen terä.