Käytätkö partahöylää vai partakonetta?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kyllä ihan uudellakin terällä sinne jää sänki jos leikkaa vain myötäkarvaan... Niin se vaan on... Vai jääkö sulle siitä silee posliininaama? Ei mulla tod ainakaan. Vastakarvaan = babyface. :D
Se selittääkin ton punotuksen. Sä yrität saada kaiken pois! Ruopii liian syvältä.

FO110K

Banned
Kyllä ihan uudellakin terällä sinne jää sänki jos leikkaa vain myötäkarvaan... Niin se vaan on... Vai jääkö sulle siitä silee posliininaama? Ei mulla tod ainakaan. Vastakarvaan = babyface. :D
höylälläkin on merkitystä, samoin partavaahdolla.
omakin leukaperä on todella herkkä, mutta oikealla aineella tulee siitäkin hyvä.
merkur safety razoria peliin, itse tehtyä vaahtoa ja 3 ajoa peräkkäin (eri suuntiin), hyvä tulee :)

Knoukka

Well-known member
- sauna tai lämmin pitkä pesu
- kunnon partasaippua, jonka on hyvä levätä naamalla tovi
- kolmiteräinen terävä höylä
- ensin myötä karvaan
- lopuksi kriittisen kohdat vasta karvaan
- lopuksi peset kasvot kylmäpuristetulla kookos- tai manteliöljyllä ja huuhtelet kylmällä vedellä
- kuivaa taputellen puhtaaseen pyyhkeeseen, älä pyyhi

Joni

Well-known member
Mulla onkin viisiteräinen ja rauhottavalla värinällä höystettynä.

FO110K

Banned
Mulla onkin viisiteräinen ja rauhottavalla värinällä höystettynä.
Kaikille ei sovi ne Gilletten höylätkään, eli kokeilu on valttia tässäkin hommassa.

edit. Haa! Joni yrittääkin tässä viestittää että pisti papan betaalaamaan itselleen kalleimman höylän mitä kaupasta löytyi ja nyt yrittää retsostella forumilla :D

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Täyttä homoilua teidän viisiteräisenne ja rauhoittavat manteliseeruminne. Tosimies repii karvat tupesta viidakkoveitsellä ja pieraisee päälle.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kaikille ei sovi ne Gilletten höylätkään, eli kokeilu on valttia tässäkin hommassa.

Kokeilu kannattaa tehdä sheivaamalla vähän taateleita kuivana kaupassa. Kiihdytetty testi. Siinä loistavan höylän eteneminen käsitellyllä iholla on kuin kaunoluistelua kattelis.

oldez

Well-known member
Miksi sitä naamaa pitää höylätä jos iho on niin herkkä ettei kestä? Ei sitä naamaa kumminkaan ole tehty höylättäväski. Toisilla kestää lärvi, toisilla ei. Itse leikkaan suosiolla trimmerillä. Muutaman kerran vuodessa erehdyn jostain kumman syystä höyläämään. Kun sitä on jo 15 vuotta lyhentänyt turpakarvoja niin on tullut kaikki niksit kokeiltua. Kun ei kestä niin ei kestä. Turha sitä on itseänsä kiduttaa.