Jotenkin minulla oli mielikuva Olgasta sellaisena silmälaseja käyttävänä kainuun tyttönä.Olga sanoi:En. Pitäisi kai harkita. Kun tuijotan pitemmän aikaa näyttöä ja sen jälkeen katson muualle, tuntuu kuin olisi jokin omalaatuinen 'kelmu' silmien edessä. En tarkoita silmäluomia. :dunno:
Olis mullakin kyllä ohjelmassa ehdottomasti heti kun vaan saa rahaa moiseen ja näkö ei enää muutu.Moe Szyslak sanoi:Mulla oli silmälasit 11-vuotiaasta 35-vuotiaaksi. Tosin käytin 17-vuotiaasta asti ainoastaan piilolinssejä urheilun takia. Aamu klo 7 silmään ja ilta klo 11 pois.
Sitten kyllästyin koko touhuun ja menin leikkauttamaan laserilla silmät.
Yksi elämäni parhaista päätöksistä.:ahem: :thumbup:
(näkö oli muuten -6 ja -6 1/2)
Voisin kuvitella, että se painoindeksi oli varmaan aika monella kansanedustajalla sitä keskivertotasoa ennen Eduskuntaan pääsyä.Runar ja Kyllikki sanoi:
Off topic: Tuota tietoa etsiessäni törmäsin sellaiseen 'mielenkiintoiseen' tietoon, että mieskansanedustajan painoindeksi on keskimäärin 28 kun keskivertosuomalaismiehellä se on 26. (Itselläni muistaakseni 23,5 eli ei musta ole kansanedustajaksi. En ole tarpeeksi tukeva )
Mulla on tuon vahvuiset lasit nyt. Ne on tosin erikoisohennettua lasia, joten ei paljon näy/paina, mutta oon harkinnu leikkausta, kunhan saan rahaa säästöön. Onko ollu mitään ongelmia leikkauksen jälkeen ja paljonko nykyään maksaa?Moe Szyslak sanoi:Mulla oli silmälasit 11-vuotiaasta 35-vuotiaaksi. Tosin käytin 17-vuotiaasta asti ainoastaan piilolinssejä urheilun takia. Aamu klo 7 silmään ja ilta klo 11 pois.
Sitten kyllästyin koko touhuun ja menin leikkauttamaan laserilla silmät.
Yksi elämäni parhaista päätöksistä.:ahem: :thumbup:
(näkö oli muuten -6 ja -6 1/2)