Mulla oli piilarit tossa 90-luvun alussa, mutta niiden päivittäiseen käyttöön kyllästyi aika pian. Nykyisin mulla on kertakäyttöpiilareita, joita käytön vain uidessa ja lomalla rannalla/uima-altaalla löhötessä. Siihen hommaan ne on pirun kätsät eikä edes maksa hirveesti.Juskanen sanoi:Mulla on tosi vahvat lasit. Kohta 20 vuotta käyttänyt, ja tietokoneilla ei ole mitään osuutta asiaan. Piilareiden kanssa sähläsin joskus nuorempana, mutta enää en jaksa. Ehkä jotkut kertakäyttöset vois mennä. Mutta tuskin jaksan enää lähtee pelleilemään niiden kanssa, kun laseillakin näkee.
Jos kuka näki, niin telkkarista tuli tosta aiheesta ohjelmaa nyt ihan muutaman kuukauden sisällä.Suomen Huippu sanoi:mutta ilmeisesti (pieni) osa asiantuntijoista uskoo, että silmälasienkäytöllä saattaa olla jopa näköä heikentävä vaikutus.
Mutta eihän kukaan katso julkisrahoitteisia kanavia :eek!: :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi:Jos en väärin muista, niin kyseessä ois ollu Ruotsin television ohjelma joka tuli FST:ltä.
Mä oon nähny Nomin useammankin kerran lasien parissa puuhailemassa.Formulanomi sanoi:Laskettiin sitten näin.
Tais olla ekat piilarit jo -77! Nyt harvakseltaan kertakäyttöpiilareita. Ja ovat kyllä ihmeteltävän halpoja!OoPee sanoi:Mulla oli piilarit tossa 90-luvun alussa, mutta niiden päivittäiseen käyttöön kyllästyi aika pian. Nykyisin mulla on kertakäyttöpiilareita, joita käytön vain uidessa ja lomalla rannalla/uima-altaalla löhötessä. Siihen hommaan ne on pirun kätsät eikä edes maksa hirveesti.
Nythän noita on myös sellaisia, joiden kanssa voi nukkua, eikä niitä tarvitse ottaa koko käyttöikänsä aikana pois lainkaan. Ovat toki jonkin verran kalliimpia kuin tavalliset, mutta eivät sentään ihan käsittämättömiä summia enää maksa. Ero taisi olla niin, että 6 kappaleen laatikko maksaisi parikymmentä euroa enemmän kuin nyt käyttämissäni. Ainakin minulle ihan varteenotettava vaihtoehto kun seuraavan kerran tulee linssien osto ajankohtaiseksi. Itsehän muuten koen asian niin, että silmälaseja saa olla niitä käyttäessä koko ajan putsaamassa tai varomassa, kun taas piilarista ei yleensä tarvitse murehtia sen jälkeen kun sen on kerran silmään asti saanut.Juskanen sanoi:Mulla on tosi vahvat lasit. Kohta 20 vuotta käyttänyt, ja tietokoneilla ei ole mitään osuutta asiaan. Piilareiden kanssa sähläsin joskus nuorempana, mutta enää en jaksa. Ehkä jotkut kertakäyttöset vois mennä. Mutta tuskin jaksan enää lähtee pelleilemään niiden kanssa, kun laseillakin näkee.
Vois vähän itteäki jännittää leikkaukseen meno.Moe Szyslak sanoi:Menkää pässit laserleikkaukseen.
Tarjootsä?Moe Szyslak sanoi:Menkää pässit laserleikkaukseen.
Ette kadu.