Jotenkin minulla oli mielikuva Olgasta sellaisena silmälaseja käyttävänä kainuun tyttönä.Olga sanoi:En. Pitäisi kai harkita. Kun tuijotan pitemmän aikaa näyttöä ja sen jälkeen katson muualle, tuntuu kuin olisi jokin omalaatuinen 'kelmu' silmien edessä. En tarkoita silmäluomia. :dunno:
Olis mullakin kyllä ohjelmassa ehdottomasti heti kun vaan saa rahaa moiseen ja näkö ei enää muutu.Moe Szyslak sanoi:Mulla oli silmälasit 11-vuotiaasta 35-vuotiaaksi. Tosin käytin 17-vuotiaasta asti ainoastaan piilolinssejä urheilun takia. Aamu klo 7 silmään ja ilta klo 11 pois.
Sitten kyllästyin koko touhuun ja menin leikkauttamaan laserilla silmät.
Yksi elämäni parhaista päätöksistä.:ahem: :thumbup:
(näkö oli muuten -6 ja -6 1/2)![]()
Voisin kuvitella, että se painoindeksi oli varmaan aika monella kansanedustajalla sitä keskivertotasoa ennen Eduskuntaan pääsyä.Runar ja Kyllikki sanoi:
Off topic: Tuota tietoa etsiessäni törmäsin sellaiseen 'mielenkiintoiseen' tietoon, että mieskansanedustajan painoindeksi on keskimäärin 28 kun keskivertosuomalaismiehellä se on 26. (Itselläni muistaakseni 23,5 eli ei musta ole kansanedustajaksi. En ole tarpeeksi tukeva)
Mulla on tuon vahvuiset lasit nyt. Ne on tosin erikoisohennettua lasia, joten ei paljon näy/paina, mutta oon harkinnu leikkausta, kunhan saan rahaa säästöön. Onko ollu mitään ongelmia leikkauksen jälkeen ja paljonko nykyään maksaa?Moe Szyslak sanoi:Mulla oli silmälasit 11-vuotiaasta 35-vuotiaaksi. Tosin käytin 17-vuotiaasta asti ainoastaan piilolinssejä urheilun takia. Aamu klo 7 silmään ja ilta klo 11 pois.
Sitten kyllästyin koko touhuun ja menin leikkauttamaan laserilla silmät.
Yksi elämäni parhaista päätöksistä.:ahem: :thumbup:
(näkö oli muuten -6 ja -6 1/2)![]()