Kalamiehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siggeboi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Mites onko foorumilla kalastusta harrastavia ihmisiä? Itse en hirveä kalamies ole, mutta pilkkiminen on välillä todella jees. Virvelöinnistä en ole oikeastaan koskaan innostunut. Hemmetin tylsää istua veneessä monta tuntia. Talvella on huisia mennä järvenrannalle pilkille. Laittaa vaikka jonkun nuotionkin pystyyn rantaan ja sitten paistaa makkaraa siinä sitten samalla, kun harrastaa pilkkimistä.

Hiihtelen ympäri järven jäätä ja pilkin välillä. Hyvää liikuntaa ja saa ruokaa samalla. Tulis vaan sitä jäätä ja lunta.

Haraskooppi kalat. Ei muuta. :alppu: Taino joku nainen onkimaan niin onkii sitten unelmakalan kyllä hyvällä onnella. ;)

Mites onko foorumilla kalastusta harrastavia ihmisiä? Itse en hirveä kalamies ole, mutta pilkkiminen on välillä todella jees. Virvelöinnistä en ole oikeastaan koskaan innostunut. Hemmetin tylsää istua veneessä monta tuntia. Talvella on huisia mennä järvenrannalle pilkille. Laittaa vaikka jonkun nuotionkin pystyyn rantaan ja sitten paistaa makkaraa siinä sitten samalla, kun harrastaa pilkkimistä.
Ei oo noista mikään hyvä ja ainoastaan pilkillä ja virvelöimässä on tullut kerran tai kahdesti käytyä. Mielummin ajan vaikka veneellä järvellä, noin muuten vain.

Mökillä tulee joesta haukia narrattua. Ihan rentouttavaa lähtä aamuyöstä soutelemaan, nakkelemaan viehestä ja kuulostelemaan hirvien ryskäämistä mettissä. Kerran karhukin pällisteli rannan tuntumassa. Yllätti, mutta mikäs hätä siinä venhosessa keskellä virtaa.

Kaverin luona olen pelannut kerran kalapeliä, järvellä en.

Teukka oli kalamiesten kuningas, mutta on sekin peelo kadonnut forumilta.

Robbie Fowlerillakin vois olla jotain kokemusta.