Buttonihan törmäs kansthInk sanoi:Päivän päätelmä: Alonsosta mestari (syy: törmäsi mestarien muuriin)
Alonso ei vetäny mestareiden muuriin. Ekalla sektorilla veti johonkin seinään.thInk sanoi:Päivän päätelmä: Alonsosta mestari (syy: törmäsi mestarien muuriin)
Joo, mutta Buttonille sattui vain vahinko.Tuck sanoi:Buttonihan törmäs kans
paitsi että "mestarien muuri" on lähtösuoran alussa, Alonso kävi muuria moikkaamassa siellä hieman ennen ensimmäistä väliaikapistettäthInk sanoi:Päivän päätelmä: Alonsosta mestari (syy: törmäsi mestarien muuriin)
Siispä Kimi on WC 2005!FO110K sanoi:paitsi että "mestarien muuri" on lähtösuoran alussa, Alonso kävi muuria moikkaamassa siellä hieman ennen ensimmäistä väliaikapistettä
Joo, mutta siihen törmäävät vain mestaruuden jo voittaneet! Ei siihen ennen saa törmätä?Tuck sanoi:Buttonihan törmäs kans
heh toivotaan näin!thInk sanoi:Siispä Kimi on WC 2005!
Mäkin luin tuosta sieltä espanjan lehdestä, mutta se taisi viitata siihen että Alonson konetta ei vaihdettu tähän kisaan huolimatta Rellun havaitsemasta öljyvuodosta.belated sanoi:Nettilehdet..
edit: Ja ainakaan Alonsolle ei vaihdeta konetta ensi viikolle.
Niin, eiköhän Alonsolle vaihdeta kone kun se ajoi Nürrellä samalla koneella kun nyt.eduardo sanoi:Mäkin luin tuosta sieltä espanjan lehdestä, mutta se taisi viitata siihen että Alonson konetta ei vaihdettu tähän kisaan huolimatta Rellun havaitsemasta öljyvuodosta.
Kertokaa nyt, keillä kaikilla on uusi kone seuraavassa Indyn kisassa. Minä jo olen sekaisin mennyt omissa laskelmissa.eduardo sanoi:Mäkin luin tuosta sieltä espanjan lehdestä, mutta se taisi viitata siihen että Alonson konetta ei vaihdettu tähän kisaan huolimatta Rellun havaitsemasta öljyvuodosta.
Mun moka. :thumbup:Bleu sanoi:Niin, eiköhän Alonsolle vaihdeta kone kun se ajoi Nürrellä samalla koneella kun nyt.
Vanhoilla vihreillä läpithInk sanoi:Ajoi varikolta uloslähdettäessä päin punaisia