Jos homma toimii kuten sun alkoholihuutelusi, niin ens viikolla sä jo karppaat!En ole koskaan karpannut, enkä myöskään tule karppaamaan.
Mutta haittaako se? Aamupaska ja ruokalepohan on ihmiselämän pyhä kolminaisuus. Onhan se tunti-pari kuitenkin yleensä yöunen tarpeesta pois, ainakin mulla. Mulle on ainakin opetettu, että ruokailun jälkeen pitää levätä jonkun aikaa, että ruoka saa rauhassa sulaa.Esim. töiden päälle kun vetää hiilarimättöä lautasellisen, kaatuu ukko sohvalle ja taju kirpoaa tunniksi-kahdeksi.
Kyllä se toisinaan tuntuu olevan kynnyskysymys tässä perheessä.Mutta haittaako se? Aamupaska ja ruokalepohan on ihmiselämän pyhä kolminaisuus. Onhan se tunti-pari kuitenkin yleensä yöunen tarpeesta pois, ainakin mulla. Mulle on ainakin opetettu, että ruokailun jälkeen pitää levätä jonkun aikaa, että ruoka saa rauhassa sulaa.
Itse en noudata mitään ruokavaliota, joka on brändätty. Mitä vitun vikaa on siinä, että voitaisiin oikeasti kuvailla asioita sen sijaan, että kaikelle pitää keksiä nimi?
Tuon karppauksen terminologiaan ja sääntöihin sen enempää perehtymättömänä en uskalla sanoa karppaavani, mutta olen vähentäny/rajoittanut hiilareiden käyttöä tietoisesti.
= PuoliPöhkö ei ole ihminen.Mikään ei ole niin tyhmä kuin ihminen.
Leikkisitkö minun kanssani? En ole hihhuli. Eikä kiinnosta tämä aihe ollenkaan. Jos nyt vaan leikittäisiin, ei muuta.En todellakaan karppaa.
Kirjoitin myös pidemmän jutun tähän, mutta poistin sen, koska en jaksa hihhuleiden kanssa tänään leikkiä. Ehkä joku toinen kerta sitten.
Okei. Odotetaan hihhuleita.Eiku mä en oikein jaksais leikkiä ollenkaan.
Oot sä Joni hukannu sun piilolihaksen?Vastaan että osittain/vähentänyt. Joskus Heinä-Elokuusta alkaen ja paino on pudonnut 10 kiloa Toukokuusta! Toimii!
Kuules nyt pötsi-joni, tässä vastaat, että osittain/vähentänyt ja kuitenkin polliin vedät, että hiilarit minimissään. Joka sekin on paskaa, kun imet spedenä niitä homolonkeroita. Ellet sitten tarkota, että oot vähentäny karppaamista.Vastaan että osittain/vähentänyt. Joskus Heinä-Elokuusta alkaen ja paino on pudonnut 10 kiloa Toukokuusta! Toimii! En tarkoituksellisti halunut edes pudottaa painoa näin paljon vaan tuli pienenä yllätyksenä. Kyllä eniten vaikuttaa on se kuinka paljon syö. Mitä tahansa voi syödä mutta se määrä. Iltasyömisen karsiminen oli kuitenkin luultavasti se suurin tekijä joka vaikutti. Selvästi kuitenkin perunan käyttöä olen eniten vähentänyt ja jauheliha/naudanlihan käyttö taas kasvanut.
Aiemmin tunnettu "pötsi-joni" voitte tunkee jo hemmettiin.