Karvalakkipuoli vai kabinetti?

Kummassa viihdyt?


  • Äänestäjiä yhteensä
    28

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Enemmän menee karvalakkipuolelle.. Polli oli yksinkertaistettu kahteen ääripäähän, ehkä ihan hyväkin selkeyden vuoksi..

Sanoisin kuitenkin, että todellisuudessa menisi varmaan ~75% tuonne rahvaan puolelle..

Jos avaustopicin esimerkkejä käy läpi tarkemmin niin:

Rahvaan vai eliitin?
- Rahvaan, mutta ehkä ennemmin jonkun välimuodon, joka ei edusta kumpaakaan ryhmittymää.

Karvalakkipuolella vai valkoisten pöytäliinojen kabinetissa?
- Varmaan jokin välimuoto kuvaistaisi parhaiten mieltymystäni

Valutalkoissa vai rotaryiden kokouksessa?
- En kummassakaan

Kruununhaassa vai Kalliossa?
- Molemmat käy yhtä hyvin

Korso vai Nuottaniemi?
- Molemmat käy yhtä hyvin

Pintapaikassa vai kansankuppilassa?
- Kansankuppilassa
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jotenkin ajatus polliin elitistiseuran valinneiden kesken pöydässä istuminen ei mua nyt jostain syystä hirveästi miellytä. :doubtful:

Noh, ei voi mittään. VALINTA ON TEHTY!

Formulanomi, Zaikom, Canukki ja Domppari. :doubtful:

Toisessa pöydässä olisi varmasti paljon miellyttävimpiä juttuja.

Meidän pöydässä Zaikom ihmettelee urpojen liikennekäyttäytymistä, johon nomi huutaa (ihan mitä hyvänsä) pääpunaisena ja vittuilee. Ilmapiirin myrkytyttyä, Canukki viilaa pilkkua lopuniltaa Nomin heitellessä vittuilupiikkejä 2 minuutin sekvenssillä. Mä varmaan pohdiskelisin hiljaa sitä, lähteekö skootteri baarin pihasta käyntiin ja millä sananparrella pääsen tilanteesta mahdollisimman kivuttomasti veke.
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Meidän pöydässä Zaikom ihmettelee urpojen liikennekäyttäytymistä, johon nomi huutaa (ihan mitä hyvänsä) pääpunaisena ja vittuilee. Ilmapiirin myrkytyttyä, Canukki viilaa pilkkua lopuniltaa Nomin heitellessä vittuilupiikkejä 2 minuutin sekvenssillä. Mä varmaan pohdiskelisin hiljaa sitä, lähteekö skootteri baarin pihasta käyntiin ja millä sananparrella pääsen tilanteesta mahdollisimman kivuttomasti veke.
:D
Pidä hauskaa foorumin möötessä siellä kabinetin puolella.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jotenkin ajatus polliin elitistiseuran valinneiden kesken pöydässä istuminen ei mua nyt jostain syystä hirveästi miellytä. :doubtful:

Noh, ei voi mittään. VALINTA ON TEHTY!

Formulanomi, Zaikom, Canukki ja Domppari. :doubtful:

Toisessa pöydässä olisi varmasti paljon miellyttävimpiä juttuja.

Meidän pöydässä Zaikom ihmettelee urpojen liikennekäyttäytymistä, johon nomi huutaa (ihan mitä hyvänsä) pääpunaisena ja vittuilee. Ilmapiirin myrkytyttyä, Canukki viilaa pilkkua lopuniltaa Nomin heitellessä vittuilupiikkejä 2 minuutin sekvenssillä. Mä varmaan pohdiskelisin hiljaa sitä, lähteekö skootteri baarin pihasta käyntiin ja millä sananparrella pääsen tilanteesta mahdollisimman kivuttomasti veke.
Voin kertoo, että ei olisi pää punaisena mutta se on totta että vittuilisin minkä kerkeen. Ja karkuun en päästäisi. Näin on jämpti.
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Eliitin tietysti. On aina kivempi olla fiksujen ja hyvin käyttäytyvien seurassa, enkä määrittele eliittiä ja karvalakkipuolta avauspostauksessa tehdyllä tavalla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Eliitin tietysti. On aina kivempi olla fiksujen ja hyvin käyttäytyvien seurassa, enkä määrittele eliittiä ja karvalakkipuolta avauspostauksessa tehdyllä tavalla.
vaan miten? mun mielestä toi oli aika selkeä ilmaisu.. Välimuodot on sitten eriasia.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jaskattu polli, noista kahdesta vaihtoehdosta en voi sanoa viihtyväni kummassakaan, jos nyt kuitenkin on IHAN pakko valita, niin kai mä sinne Kallion räkälään sitten mieluummin menisin, onneks kuitenkaan ei ole pakko :frank:

Esimerkkinä paikasta, jossa viihdyn mainittakoot vaikkapa William K (käyty on Annankadulla ja Manskulla, muissa "konttoreissa" en muistaakseni ole vieraillut). Kaipa tuo kuitenkin enämpi sinne karvalakkipuolelle kallellaan.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
En osaa sanoa. Perusluonteeltani menoistani tarkkana ihmisenä en voi eliittimestoissa olla pohtimatta sen lisäarvon syvintä olemusta, joka hintaan sisältyy. Toisaalta kansan parissa, siis esim. ABC-huoltoasemien ravintoloissa ja pikaruokaloissa mulle tulee joskus olo, että tässä pannaan nyt pientä ihmistä alehintaan. Kaljabaareissa en käy.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Vastasin rahvaan, koska se olisi useinmiten valintani. Tuskin kuitenkaan aina. Lopulta se seura ratkaisee, olipa se sitten rahvasta tai eliittiä. Molemmista löytyy sekä mukavaa että epämiellyttävää seuraa.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ei kyllä hirveästi kiinnostais viiniä siemailla pikkurilli koukussa puku päällä, mutta ei kyllä tupakansumppejakaan sylkeä känniörvelöiden seurassa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Esimerkkinä paikasta, jossa viihdyn mainittakoot vaikkapa William K (käyty on Annankadulla ja Manskulla, muissa "konttoreissa" en muistaakseni ole vieraillut). Kaipa tuo kuitenkin enämpi sinne karvalakkipuolelle kallellaan.
Olutkuppiloista puhuttaessa William K on menee kyllä ellaripuolelle että heilahtaa. Kauheeta hifistelyä ja jos vähänkin huonomman jutun kertoo niin sitä paheksuvien katseiden määrää. Mutta jos tykkaa istua toisten lacostepaitaisten merkonomien seurassa hiljaa ja maksaa seittemän euroa tuopista niin mikä ettei!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä ostin kerran Rhodokselta "Lacoste"-paidan. Oli liian suuri ja myöhemmin siihen tuli öljytahra sekä reikä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä ostin kerran Rhodokselta "Lacoste"-paidan. Oli liian suuri ja myöhemmin siihen tuli öljytahra sekä reikä.
No miten sulla noin niinku muuten menee?

Mutta voit päästä sieltä elitistien juokosta tänne puolelle jos tuut ilman paitaa. Mieluiten pelkässä karvalakissa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
No miten sulla noin niinku muuten menee?

Mutta voit päästä sieltä elitistien juokosta tänne puolelle jos tuut ilman paitaa. Mieluiten pelkässä karvalakissa.
Eipä ole ensimmäinen kerta, kun minun toivotaan nudismia harjoittavan!
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Rahvaan löytää ravintola Kannaksesta, sijainti Eerikinkatu ja Helsinki.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kun tarkemmin asiaa mietin niin ei tämä asia niin simppeli olekaan.. Jos nyt kunnolla miettii asuinympäristöä, niin jotenkin varmaan mieluummin asuisin rauhallisella asuinalueella, vaikka nyt olisikin vähän rikkaampien ihmisten seutua. Oma rauha kun on sen verran tärkeää, etten varmaan jossain Kalliossa viihtyisi asua..

Seuran voisin valita kummastakin, ravintolat ja muu vapaa-ajan vietto ehkä rahvaammasta päästä, mutta sitten asuminen ja muu perusarjen vietto meneekin sinne eliitin puolelle enemmän.
 
Ylös