Kaunein naisen etunimi

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Carita ja Sarita menee samaan kategoriaan Janinan, Janican ja Jasminin kanssa 90-luvun teinien nimistä.
Ei mene, ellei 60-luvulla syntyneitä pidetä 90-luvun teineinä, tosin olen tuntenut myös 60-luvulla syntyneitä Janinoita, joten ehkä sitten meneekin.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ei mene, ellei 60-luvulla syntyneitä pidetä 90-luvun teineinä, tosin olen tuntenut myös 60-luvulla syntyneitä Janinoita, joten ehkä sitten meneekin.
90-luvulla tuli nämä Janikat, Jemikat, Jeminat, Jenniinat ym väännökset.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ei mene, ellei 60-luvulla syntyneitä pidetä 90-luvun teineinä, tosin olen tuntenut myös 60-luvulla syntyneitä Janinoita, joten ehkä sitten meneekin.
Väestörekisterikeskuksen nimipalvelun tilastot tukee kyllä tätä minun mielikuvaani. :tongue:

90-luvulla tuli nämä Janikat, Jemikat, Jeminat, Jenniinat ym väännökset.
Jemikat, Jeminat ja Jenniinat on sitten nykyajan teinejä.. siis pissiksiä.. Janikat, Janinat, Jasminit sitten niitä 80-luvulla syntyneitä eli 90-luvun teinejä. Siis ainakin mun mielikuvani mukaan.. Tosin Esim. Jasmin näyttäisi olevan suosittu nimi 2000-luvulla syntyneilläkin..

Mutta yhteistä näissä kaikissa mainituissa on se, että selvä piikki on tuossa 80-99 vuosina syntyneiden kohdalla. Sitä aiemmin oli selvästi vähemmän.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Niin Janika ei ole 90-luvun nimi jos mun vuonna 1984 syntynyt sisko on Janika... Äiti kerto että mä olin varmaan ensimmäisiä Joni:a kun nimesi minut. :ahem:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Niin Janika ei ole 90-luvun nimi jos mun vuonna 1984 syntynyt sisko on Janika... Äiti kerto että mä olin varmaan ensimmäisiä Joni:a kun nimesi minut. :ahem:
Äiti jauhaa paskaa. Pikaisella vilkaisulla putoat koko lailla keskelle Jonilaumaa nimenannon aikajanalla. Välimallia siis.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kun tässä nyt on pähkitty noita enemmän ja vähemmän kauniita nimiä, niin yhdellä tutulla muijalla lempinimenä on Ruoska :D

Jos olisi tollainen etunimi, niin karsisiko se sulhasehdokkaita?
 
Ylös