Thunder, Baltzahar ja mahdollisesti muutama muukin aktiivinen vapaan nimimerkki ovat vailla koostetta toistaiseksi. Syystä että, toimitus ei ole löytänyt vielä riittävästi materiaalia heidän koosteisiinsa. Jos materiaalia jostain, eli tyhjästä päästä ilmestyy, koosteet tullaan julkaisemaan täällä.Mutta missä on Thunder ?
Koska toimituksen saamien tietojen mukaan Siilinjärvi liitetään Kuopioon 06.11.2011 ja kaikki merkinnät itsenäisen Siilinjärven olemassaolosta tullaan tuhoamaan.Miks kurski on aina Kuopiosta, vaikka se ei edes ole?
\o/Koska toimituksen saamien tietojen mukaan Siilinjärvi liitetään Kuopioon 06.11.2011 ja kaikki merkinnät itsenäisen Siilinjärven olemassaolosta tullaan tuhoamaan.
Olen samaa mieltä.Nyt jopa luin ne kokonansa. Kerrassaan ala-arvoista.
HEI!Jopa sulkeutunuttakin sulkeutuneempi Bobakki joka ei tiettävästi ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen 80-luvun jälkeen rakastui Lumipalloon ensisilmäyksellä.
Ihan tyhmä vinkki.Lumipallolla riittäisi vientiä kusihousunörttien keskuudessa, mutta toimitus suosittelee pysyttelemään Sam-hahmon lämpimässä huomassa.
Tee se Joutsenossa!
Empä nyt tiedä, minun kohdassa kommentoidaan lähinnä viime aikaisia juttuja.Hienoa!
Empä nyt tiedä, minun kohdassa kommentoitiin lähinnä viime aikaisia juttuja.Hienoa!
Kyllä toi mun kohtani ainakin on vähintäänkin koko vuoden arvio. Mm. mun musiikkimakuni on ollut suht sama koko kauden. Ja muutaman edellisenkin kauden.Empä nyt tiedä, minun kohdassa kommentoidaan lähinnä viime aikaisia juttuja.
Ei nuissa missään tätä koko vuotta noteerata.