Kausikooste 2010

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ensinnäkin en oo Kuopion lahja, toisekseen jotain ongelmii ollu, kolmanneks se julistus ei maailmaa mullista, neljänneks ei tuu mitään kirjoja ja viidenneks näissä kausikoosteissa ei ole koko vuoden tietoja.
Miten siellä Kuopiossa muuten menee?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Vellu:
Sarjamme syvällisimmän avatarin omaava hahmo osasi vetää pari mutkaa niin tyylikkäästi, että hetkittäin meno näytti jopa paremmalta kuin Ralf Schumacher huonoimpina päivinään. Toimitus vaatii lisää väläytyksiä kilpikonnamaisesta nopeudesta ja lampaan oveluudesta.
OHO! Öööh... Kiitos...luulisin.

(enpä ollut tällaisia huomannutkaan aiemmin, kiitoksia linkistä "missä ovat?" ketjussa)

Ria

Jäässä
Mikä ton lätkäkeskustelun salasana olikaan?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
HÄHÄHHÄÄ:D:DÄÄ! Hyvää settiä perkele. Ja nappiin osuu. Jos tekis kuitenkin kurskit ja inisis vähän. Mulla ei nimittäin mainita, että pystyn lisäksi räpyttämään silmiä silmääkään räpäyttämättä.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Olivat parhaat ruupenit tähän mennessä. Parhaat selvällä erolla.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Kiitän itseni ja edustamani yhtiön puolesta.

Lartsa on ainakin minun puolestani tervetullut kimppaan. Mitä useampi kokki, sitä hilpeämpi soppa. :ahem: Mutta möötet on Reykjavikissa.
Messiin vaan! :ahem: lupaudun houstaamaan tyttojen illan, maailman pohjoisimmassa paakaupungissa. Hiuksia en osaa laittaa enka osaa meikata, mut mulla on kivoja snapsilaseja ja paljon erivarisia kynsilakkoja.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Messiin vaan! :ahem: lupaudun houstaamaan tyttojen illan, maailman pohjoisimmassa paakaupungissa. Hiuksia en osaa laittaa enka osaa meikata, mut mulla on kivoja snapsilaseja ja paljon erivarisia kynsilakkoja.
Ihanata! Mulla on ehkä noi tukan laitto jutut kuitenkin sillettiis hyvin hanskassa, että voin hoitaa teiänkin pörröpäät.
Kivat snapsilasit ja paljon kivat kynsilakat on ihan mun lempi juttuja! Kannat kattoon siis!

Ja täten kiittää hän samalla toimitusta. Hirveä vaivannäkö ja hauskoja juttuja. Aivan alkoi melkein pöpöt....EIKU!..liikuttumaan.
Ja tietty mun jutuille saa ja pitääkin nauraa. Enhän mä selviäis itekkään näist sotkuista jos en osaisi niille nauraa!! Vaikka kyllä välillä on itkukin päässy.

Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ihanata! Mulla on ehkä noi tukan laitto jutut kuitenkin sillettiis hyvin hanskassa, että voin hoitaa teiänkin pörröpäät.
Kivat snapsilasit ja paljon kivat kynsilakat on ihan mun lempi juttuja! Kannat kattoon siis!
Tarkottaaks tää että mun pitää meikata? :eek: Voi tulla pelottavaa jälkeä. Mut ei se mitään. :thumbup:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Reportoin bad postin Mercuryf:n typeristä turinoista. Koht' heiluu palli ja banni.
Mercuryf:n banjoamisessa on tiettyjä teknisiä haasteita. Niinpä hänelle arvottiin sijaiskärsijä ja arpaonni suosi tällä kertaa hahmoa Albert Oil.
Banjo alkaa nyt.

Päättyy nyt.