laita vielä kerran toi. Jooko?:thumbup:Empä nyt tiedä, minun kohdassa kommentoitiin lähinnä viime aikaisia juttuja.
Ei nuissa missään tätä koko vuotta noteerata.
laita vielä kerran toi. Jooko?:thumbup:Empä nyt tiedä, minun kohdassa kommentoitiin lähinnä viime aikaisia juttuja.
Juu, mut ei niissä kaikkea mainittu. (Lähinnä minun vapaapuolen kirjoitukset tuohon on työnnetty, ei muuta)Kyllä toi mun kohtani ainakin on vähintäänkin koko vuoden arvio. Mm. mun musiikkimakuni on ollut suht sama koko kauden. Ja muutaman edellisenkin kauden.
Näyttäisi Bobakki olevan ainoa kirjoittaja jonka yhteydessä F1-puoli on edes ohimennen mainittu. Vapaan kausikooste tämä lienee.Juu, mut ei niissä kaikkea mainittu. (Lähinnä minun vapaapuolen kirjoitukset tuohon on työnnetty, ei muuta)
Jacques: No en.
Olet yhtä hyvä kuin viimeinen kisasi.Empä nyt tiedä, minun kohdassa kommentoitiin lähinnä viime aikaisia juttuja.
No niin.Olet yhtä hyvä kuin viimeinen kisasi.
Moderaattoreilla on ihan oma tiiviste:Kausikoostetta lukemalla kauden voisi tiivistää sanontaan:
"Martyyrivetäytyminen ja sen jälkeinen takinkääntö"
Moderaattoreilla on ihan oma tiiviste:
"Moderoin munat vaahdossa niin, että akka lähtee talosta"
Sunhan se pitäis tietää,kun olet OP:n kirjoittanut.:thumbup:Näyttäisi Bobakki olevan ainoa kirjoittaja jonka yhteydessä F1-puoli on edes ohimennen mainittu. Vapaan kausikooste tämä lienee.
:frown: Mikä on OP? Osuuspankki vai Oopee?Sunhan se pitäis tietää,kun olet OP:n kirjoittanut.:thumbup:
On Pussy.:frown: Mikä on OP? Osuuspankki vai Oopee?
Takinkääntö? Kuka on takkia kääntänyt ja missä asiassa?Kausikoostetta lukemalla kauden voisi tiivistää sanontaan:
"Martyyrivetäytyminen ja sen jälkeinen takinkääntö"
On on. Ainaskin viis ylioppilasta ja kai joku korkeakouluakin yrittänyt.Tarkkana noiden termien kanssa, sillä täällä on erittäin korkeasti oppineita ihmisiä ja pilkunnussijoita :ahem:
Tässä lienee viitatun siihen, että täällä on jokunen entinen takarivin poika ja tyttö, jota ovat oppia harjoittaneet sellaisessa luokkahuoneessa, jossa lattia kohoaa takariviä kohti.On on. Ainaskin viis ylioppilasta ja kai joku korkeakouluakin yrittänyt.
Paska läppä,siksi deletoin.Ahistaa,kun Nomi vaatii tason nostoa,mutta eihän näissä tärinöissä mitään aikaan saa.Vai oliskohan se sittenkin ollut "ota perseeseen"? Tuli nyt jotenkin sellainen kutina tässä.
Ja lukuisa amiksen Kaavaaja-linjan käynyt heppu!On on. Ainaskin viis ylioppilasta ja kai joku korkeakouluakin yrittänyt.
Tärinöissä lähtee parhaat jutut. Suussa maistuu eilisilta ja muisti palailee pätkittäin. Sillon vaan ranteet löysiks ja teksti kirjoittaa itse itsensä.Paska läppä,siksi deletoin.Ahistaa,kun Nomi vaatii tason nostoa,mutta eihän näissä tärinöissä mitään aikaan saa.