Kausikooste 2010

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kyllä toi mun kohtani ainakin on vähintäänkin koko vuoden arvio. Mm. mun musiikkimakuni on ollut suht sama koko kauden. Ja muutaman edellisenkin kauden.
Juu, mut ei niissä kaikkea mainittu. (Lähinnä minun vapaapuolen kirjoitukset tuohon on työnnetty, ei muuta)

Jacques: No en.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Juu, mut ei niissä kaikkea mainittu. (Lähinnä minun vapaapuolen kirjoitukset tuohon on työnnetty, ei muuta)

Jacques: No en.
Näyttäisi Bobakki olevan ainoa kirjoittaja jonka yhteydessä F1-puoli on edes ohimennen mainittu. Vapaan kausikooste tämä lienee.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kausikoostetta lukemalla kauden voisi tiivistää sanontaan:
"Martyyrivetäytyminen ja sen jälkeinen takinkääntö"

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vai oliskohan se sittenkin ollut "ota perseeseen"? Tuli nyt jotenkin sellainen kutina tässä.

Örfil

Guest
Kausikoostetta lukemalla kauden voisi tiivistää sanontaan:
"Martyyrivetäytyminen ja sen jälkeinen takinkääntö"
Takinkääntö? Kuka on takkia kääntänyt ja missä asiassa?

Tarkkana noiden termien kanssa, sillä täällä on erittäin korkeasti oppineita ihmisiä ja pilkunnussijoita :ahem:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
On on. Ainaskin viis ylioppilasta ja kai joku korkeakouluakin yrittänyt.
Tässä lienee viitatun siihen, että täällä on jokunen entinen takarivin poika ja tyttö, jota ovat oppia harjoittaneet sellaisessa luokkahuoneessa, jossa lattia kohoaa takariviä kohti.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Paska läppä,siksi deletoin.Ahistaa,kun Nomi vaatii tason nostoa,mutta eihän näissä tärinöissä mitään aikaan saa.:(
Tärinöissä lähtee parhaat jutut. Suussa maistuu eilisilta ja muisti palailee pätkittäin. Sillon vaan ranteet löysiks ja teksti kirjoittaa itse itsensä.
Päälle vielä pari tasottavaa ja kohtahan sitä löytääkin itsensä vuoden forumistiäänestyksestä ja bannilistalta.

Mercuryf

Well-known member
Koko päivän se vaati verta hikeä ja kyyneliä, mutta lopulta tuonne ensimmäiselle sivulle tulla plätkähti kolmen uuden hahmon kausikoosteet.