Paljon unia taas viime yönä. Tässä yksi eräs uni:
Menin jollekin lukion tunnille ja olin istuutunut paikalleni ja tunti alkoi. Tunnin piti opettaja, joka loi aina arvokkaan tunnelman, puhetavallaan ja äänenkäytöllään. Pian eräs oppilas, joka unessa oli erittäin takakireä, otti esille luokassa kiertäneen ilmoittautumisvihon ja ilmoitti opettajalle viralliseen sävyyn tarkasti kaikki kohdat, jotka olin merkinnyt väärin vihkoon. Olin mm. kokonaan jättänyt merkitsemättä toiseen paikkaan vaadittuja tietoja, ja olin hämmästynyt koska minulla ei ollut aavistustakaan että niin ois pitäny tehdä. Kuuntelin kuitenkin tarkkaavaisesti, vaikka kiukku alkoi nousta.
Sitten joudun kävelemään opettajan pöydän eteen, aivan kuin jossain tuomiosalissa. Nousin korokkeelle ja katsoin opettajaa uhmakkaasti parin metrin korkeudelta, kun opettaja luki rangaistukseni. Jouduin luokan taakse paikkaan 6A, joka oli siis rivillä 6 ja ensimmäinen reunasta. Se oli kova rangaistus, sillä luokan takana oli kaikki idiootit.
Mitään sanomatta kuitenkin nielin kiukkuni ja astelin ikkunarenunustaa pitkin luokan taakse, pulpetillani puoliks loikoillut mies teki laiskasti tilaa ja istuuduin alas.
Hetken kuluttua edessä istuva miespuolinen henkilö (huom. sanomalla miespuolinen, korostan että kyseessä oli miespuolinen, mutta ei kuitenkiaan kovin mies ikänsä puolesta) alkoi kertomaan eilisestä World Poker Tour ohjelmasta, jossa voittajalle tehtiin kasvonaamio. voittajalla oli iso kome parta, ja se maalattiin myös kaikkinensa. sitten tää maalatu voittaja oli vielä suukottanut kameran linssiä, jolloin kameraan jäi maalista huulien kuva.
Sitten yhtäkkiä huomasin, että vieressä istuva henkilö olikin vanha kaveri. Hän otti maasta esiin jonkin oudon ketjukokoelman, joka oli öljyinen, ja alkoi selittiäään jotain sen eri osan ketjuista.
Lisättäköön vielä se, että samainen oppilas joka oli ilmiantanut minut, oli aiemmin toisessa unessa. Istuimme jossain kirkossa saman penkin eri päädyissä. Ihmettelin kun tuntui ahtaalta ja tipuin monta kertaa penkiltä pois. Sitten huomasin että siellä tämä miespuolinen henkilö piti kaksin käsin kiinni tolpista ja työnsi koko penkkijonoa jaloillaan kaikin voimin. Otin siitä vähän pulttiini, ja kaveri lensi kevyesti komeassa kaaressa lattialle, ja jäi siihen hetkeksi makaamaan, kunnes virkosi.