Kerrohan unesi, niin ...

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Viime yönä tyttökaveri ajoi Katalonian MM-rallissa vitivalkoisella (ei edes rapautunut ajossa :eek!: ) Ford Focuksella toiseksi :thumbup:
Onnittelut! :thumbup:
Ei näy vielä wrc.comin tuloksissa... :frown:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Paljon unia taas viime yönä. Tässä yksi eräs uni:

Menin jollekin lukion tunnille ja olin istuutunut paikalleni ja tunti alkoi. Tunnin piti opettaja, joka loi aina arvokkaan tunnelman, puhetavallaan ja äänenkäytöllään. Pian eräs oppilas, joka unessa oli erittäin takakireä, otti esille luokassa kiertäneen ilmoittautumisvihon ja ilmoitti opettajalle viralliseen sävyyn tarkasti kaikki kohdat, jotka olin merkinnyt väärin vihkoon. Olin mm. kokonaan jättänyt merkitsemättä toiseen paikkaan vaadittuja tietoja, ja olin hämmästynyt koska minulla ei ollut aavistustakaan että niin ois pitäny tehdä. Kuuntelin kuitenkin tarkkaavaisesti, vaikka kiukku alkoi nousta.
Sitten joudun kävelemään opettajan pöydän eteen, aivan kuin jossain tuomiosalissa. Nousin korokkeelle ja katsoin opettajaa uhmakkaasti parin metrin korkeudelta, kun opettaja luki rangaistukseni. Jouduin luokan taakse paikkaan 6A, joka oli siis rivillä 6 ja ensimmäinen reunasta. Se oli kova rangaistus, sillä luokan takana oli kaikki idiootit.
Mitään sanomatta kuitenkin nielin kiukkuni ja astelin ikkunarenunustaa pitkin luokan taakse, pulpetillani puoliks loikoillut mies teki laiskasti tilaa ja istuuduin alas.

Hetken kuluttua edessä istuva miespuolinen henkilö (huom. sanomalla miespuolinen, korostan että kyseessä oli miespuolinen, mutta ei kuitenkiaan kovin mies ikänsä puolesta) alkoi kertomaan eilisestä World Poker Tour ohjelmasta, jossa voittajalle tehtiin kasvonaamio. voittajalla oli iso kome parta, ja se maalattiin myös kaikkinensa. sitten tää maalatu voittaja oli vielä suukottanut kameran linssiä, jolloin kameraan jäi maalista huulien kuva.

Sitten yhtäkkiä huomasin, että vieressä istuva henkilö olikin vanha kaveri. Hän otti maasta esiin jonkin oudon ketjukokoelman, joka oli öljyinen, ja alkoi selittiäään jotain sen eri osan ketjuista.

Lisättäköön vielä se, että samainen oppilas joka oli ilmiantanut minut, oli aiemmin toisessa unessa. Istuimme jossain kirkossa saman penkin eri päädyissä. Ihmettelin kun tuntui ahtaalta ja tipuin monta kertaa penkiltä pois. Sitten huomasin että siellä tämä miespuolinen henkilö piti kaksin käsin kiinni tolpista ja työnsi koko penkkijonoa jaloillaan kaikin voimin. Otin siitä vähän pulttiini, ja kaveri lensi kevyesti komeassa kaaressa lattialle, ja jäi siihen hetkeksi makaamaan, kunnes virkosi.
 
Viimeksi muokattu:

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
S.A sanoi:
Mä olen vähän pettynyt, kun täällä ei tunnuta poikein selittävän näitä unia.
Pitäiskö meidän alkaa selittämään toinen toistemme unia sitten, kunei täällä ole ketään asiasta kiinnostunutta slittämässä?
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
kouvotsvoni sanoi:
Unikirja käteen vaan vermula :ahem:
Mä en ole erityisen kiinnostunut selvittämään omien unieni merkityksiä, vaikka olenkin kiinostunut kehittämään unennäkemistä.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
kouvotsvoni sanoi:
Viime yönä tyttökaveri ajoi Katalonian MM-rallissa vitivalkoisella (ei edes rapautunut ajossa :eek!: ) Ford Focuksella toiseksi :thumbup:
Ford Focuksen näkeminen unessa tietää sitä, että ihminen on vajoamassa kohti skitsofreniaa.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
vermula sanoi:
Hetken kuluttua edessä istuva miespuolinen henkilö (huom. sanomalla miespuolinen, korostan että kyseessä oli miespuolinen, mutta ei kuitenkiaan kovin mies ikänsä puolesta) alkoi kertomaan eilisestä World Poker Tour ohjelmasta, jossa voittajalle tehtiin kasvonaamio. voittajalla oli iso kome parta, ja se maalattiin myös kaikkinensa. sitten tää maalatu voittaja oli vielä suukottanut kameran linssiä, jolloin kameraan jäi maalista huulien kuva.
WPT:n näkeminen unessa tarkoittaa sitä, että ihminen on vajoamassa kohti skitsofreniaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Näin unta, jotta minulle tuli isännöitsijä sanomaan, jotta enkö ole vielä pakannut...ihmettelin, jotta mitä oikein meinaa. Sanoi, jotta olin irtisanonut kämpän.

Kunnon dementia-tröpöilyä unissani harjoittanut :nope:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
kouvotsvoni sanoi:
Matxin näkeminen unessa merkkaa, että on vajoamassa skitsofreniaan.
:frown:

Näin kerran Matxin unessa kauan sitten, kauan sitten. Mä seurasin Matxia, joka ajoi Golfia jollain metsätiellä, matkalla forumin möötteen, joka oli jollain järvenrantahuvilalla :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Toisessa unessa näin kaveria kaupungilla ja mietin koko unen ajan, jotta mistä hän on tuttu (en tunnistanut kaverikseni). Toisessa unessa taasen sain tappavan taudin ja hykertelin vaan hädissään olleille tutuille ja sukulaisille, jotta mitäs tässä itkemään.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Tarja Halonen ja Sauli Niinistö olivat meillä kotona syömässä. Kerroin omia mielipiteitäni ja ehdotuksia, miten asioita tulisi hoitaa. Kuuntelivat tarkasti ja taisivat ottaa opiksi. Äitini ja Tarjan välille syntyi jotain skismaa, kun presidentin mielestä nakkikastiketta ei ollut valmistettu kelvollisella reseptillä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Näin taannoin unta, että olin nähnyt unta ja tullut penäämään sen merkitystä tähän toikkiin. En muista mitä unta siinä olin nähnyt, enkä muista sen selitystä. Mitäs tämä uni merkitsee?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Näinhän aikaisemmin tällä viikolla unta, jossa ma ja velipuoli hengailtiin mun kotikylässä (velipuoli on natural turkulainen)70-luvun maisemissa.
Oltiin sen postilaatikon kulmilla, johon silloin tuli kaikki sen kulmakunnan postit. Ma ja velipuoli oltiin 70-luvun hengestä huolimatta vuoden 2006 kuosissa.

Yht'äkkiä sen postilaatikon kulmilla alkoi pörrätä sininen farmarimallinen dieselkäyttöinen mopoauto, joka savutti helvetisti ja oli joka puolelta pikinen. Mopoautoa ajoi eräs tyyppi, joka on töissä kodinkonemyyjänä paikallisessa Veikon Koneessa. Kyydissä istui hänen poikansa, joka myös myy kodinkoneita Veikon Koneessa. Jossain vaiheessa sitä mopoautoa piti työntää... En tarkkaan muista.

Mopoauton häivyttyä paikalle ajoi mun ja velipuolen serkun mies helvetin isolla punaisella traktorilla. Serkkumme mies huuteli velipuolelle useaan kertaan ohi ajellessaan, että: "Tuonko verokirjan ?, Tuonko verokirjan, Otakko jo verokirjan ?".
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Viime yönä näin unta että ufo pätkähti taivaalle. Aivan samannäköinen kuin siinä vuonna 1996 ulos tulleessa Independence dayssä. Siihen naapurin tontille jysähti ja kohta taivaalla oli ankara laivue armeijan helikoptereita ja lentokoneita :eek!: :eek: :confused:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin viimeyönä unta, että Olgalla airedalenterrieri, ja että Olga olikin oikeasti mies.
 
Ylös