Kerrohan unesi, niin ...

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mutta sen unen lopussa Olga ei sitten vissiinollutkaan enää mies, vaan minä olin... :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jykkylän tyttö näki aluksi minusta unia, joissa jätin hänet. Sen jälkeen nähnyt vain hemppis-unia ja viimeisimmässä ostin hänelle koko-rubiinisen kihlasormuksen (paineita tulee :thumbfh: )
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ekaks näin unta että yks Kouvo jätti mut. Sitten näinkin vain hemppis-unia ja viimeisimmässä Kouvo jo osti mulle koko-rubiinisen kihlasormuksen. HÄHÄHÄHÄ, taitaa jätkälle tulla vähän paineita!!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ekaks näin unta että yks Kouvo jätti mut. Sitten näinkin vain hemppis-unia ja viimeisimmässä Kouvo jo osti mulle koko-rubiinisen kihlasormuksen. HÄHÄHÄHÄ, taitaa jätkälle tulla vähän paineita!!
:frown:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Osallistuimme vanhojen koulukavereiden kanssa johonkin formula-kisaan, ehkä F3000, mutta yhtäkkinen sääntömuutos aika-ajon ja kisan välissä vaikutti siten, että oli järkevämpää lähteä kisaa omalla autolla. Siinä sitä sitten ihmeteltiin kun paalujätkällä oli joku rupinen Toyota Tercel tjsp. ja joillakin keskikastin lähtöpaikoille ajaneilla hianot jakuaarit.
Ainakin erotti sen että kellä on hyvät sponssit.
Lähtö sujui melkein ongelmitta, mutta ekan kierroksen täyttyessä olivat käytännössä kaikki autot hajonneet, viimeiset kituuttivat hädin tuskin varikolle asti.
Taas tuli äkillinen sääntömuutos, että kisaa saa jatkaa juosten.
Mä pärjäsin ihan hyvin tuolla juoksuosuudella, tosin kisa ei koskaan päättynyt, koska pikkuhiljaa me kisailijat menetimme kiinnostuksemme.
Lähdimme yhdellä pakulla jollekin rautatieasemalle, siellä oli aarrearkku.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Sä ole tselkeästi jollain oivalluksen tiellä, egon vallasta valaistumiseen tms. :thumbup:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Itsehän näin sellasen unen tuossa aamulla, että olin jossain kaupassa katselemassa reppuja ja verkkareita. Sovittelin sitten siinä yhtä vaaleansinistä pehmeää ja lämmintä verkkaria, kun alkoi kuulua mökää jostain. Tajusin et ne oli radio cityn Heikelä ja Linnanahde "KOTOO TÖIHIN" toitotusten kera. Saattoi johtua siitä että radio oli päällä ja aamulähetys alkoi.
Oli aika mielenkiintoinen se reppu. Siinä oli korkea niskatuki, jossa oli pari lokeroa. Toisessa oli joku sinisen lpikuultava muovipupu, jonka sisällä oli jotain loistavia hiukkasia. Toisessa lokerossa oli myös jotain, joka vaikutti nerokkaalta lisätarvikkeelta reppuun, en vaan muista mikä se oli.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En näe mitään järkeviä tahi pitkiä unia oikein..
Viime yönä tosin löytyi korvasta herneen kokoinen vaikkupallo. Toisessa sitten pöydän ääressä olin minä, tyttökaveri ja 2-3 random häiskää. Avasin ranskalais-pussin ja aloin jakamaan niitä tasan pöydän ääressä olijoitten kesken. Jakaminen loppui, ja jakojäännökseksi jäi apaut 20kappaletta..oli siinä matikkapäätä kerrakseen :ahem:

Jykkylän tyttö sen sijaan näki unta, jotta keinuttiin jonkun suuren, valkoisen kirkon pihassa pössytellen, ja katsottiin hautausmaalla temmeltäviä karhuja.
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Näin unta, että asuin Suomessa erään pojan kanssa, joka on kyllä oikeassa elämässä ilmoitanut, että Suomeen ei ihan heti olisi muuttamassa...Ja ei se poika viel mitään, mutku meillä oli vauvakin. :ahem: :dunno:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Näin unta, jossa oli mustahiuksinen tyttö. Tai sellainen nuori nainen, pieni ja siro ja jotenkin surullinen. Tytöllä oli musta, lyhkäinen mekko ja kaunis poika, jota hän lähti saattamaan töihin kävellen tytön asunnolta. Tytön asunto oli oudon kaupungin keskustassa, huterien, ulkoseinällä roikkuvien kierreportaiden päässä oleva ullakkokoppero. Matka kulki ison parkkihallin ja rakennustyömään kautta. Poika vakuutteli, että tyttö osaisi takaisin, mutta tyttöä pelotti, että hän eksyisi paluumatkalla.

Pojan työpaikka oli suuri, kiireinen hotelli. Alakerran ravintola oli täynnä meluisia aamiaisen syöjiä. Poika suuteli tyttöä takaovella. Pojan työasu oli jotenkin ruma. Tytölle tuli kamalan surullinen olo. Mutta se ei johtunut pojan työvaatteista kuitenkaan, vaan tunnelmasta ja suudelmasta.

Paluumatkalla tyttö tietenkin eksyi. Kaupunki oli outo ja pimeä ja pelottava. Äsken oli aamu ja kesä, nyt koleaa ja syksyistä. Tyttö käveli puistoon, ja huomasi yhtäkkiä olevansa ikivanhalla hautausmaalla. Paikka oli pelottava, ja tyttö löysi maasta patsaan pään. Pää oli kömpelö, kivinen venäläissotilasta esittävän patsaan pää. Ei mikään varsinainen taiteen mestariteos. Jostain syystä tyttö otti patsaan pään mukaansa, vaikka tiesi, että niin ei saa tehdä. Pää oli luonnollisen kokoinen ja kiveä, mutta ei lainkaan painava.

Tyttö tunsi olevansa luvattomilla teillä, kun harhaili kaupungissa kivipää kainalossaan. Vihdoin hän saapui tutuille seuduille, kämppänsä nurkille. Tien reunaan oli parkeerattu isoja maansiirtoajoneuvoja ja työkoneita. Ne olivat lumen peitossa. Yhtäkkiä paikalle ajoi kaksi amerikkalaista motoristia. Tyttö ei tiennyt mikä häneen meni, mutta kivipää kainalossaan hän kiipesi työkoneiden päälle, ja pomppi niiden yli. Motoristit katselivat häntä. Yhtäkkiä yksi maansiirtoauto lähti liikkeelle, kun tyttö pomppasi sen päälle. Tyttö hypähteli äkkiä alas kadulle, mutta ketjureaktiota ei voinu pysäyttää, kun suuret raskaat koneet alkoivat törmäillä toisiinsa.

Tyttö juoksi kotiinsa, ja kuuli takaansa, kun poliisit tulivat paikalle. Hän tajusi, että amerikkalaiset motoristit selittivät nähneensä paikalla nuoria poikia, jotka olivat juosseet satamaan päin. Tyttö pinkoi huterat rautaiset kierreportaat ylös, avasi vapisevin käsin ovensa ja lysähti lattialle. Hän ei uskaltanut sytyttää valoja, vaan laittoi oven lukkoon ja kaksi varmuusketjua kiinni hipihiljaa. Siinä hän makasi eteisen ovea vasten, kivipää lattialla vieressään, lopen uupuneena, kunnes uskalsi ja jaksoi ryömiä peremmälle asuntoon.

Tyttö makasi yksiön lattialla. Hänen teki mieli kikattaa ja itkeä yhtäaikaa. Hän toivoi, että poika olisi täällä, että hän voisi maata pojan sylissä. Mutta tytöstä tuntui, ettei poika enää tulisi takaisin. Tyttö muisti savukkeen, joka hänellä oli keittiön yläkaapissa. Se yksi ainoa. Tyttö miettimään savuketta, kun minä heräsin.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Toissayönä hahmo Nick_W poltti kiukaanpesässä Dean Koontz -kirjani Vieraat. Syyksi teolleen hän ilmoitti, että kun kirjalla oli sama nimi kuin jonkun yhtyeen kappaleella. Eikä tämä jäänyt Nick_W:n ainoaksi kepposeksi! Hän oli jotenkin sekoittanut tietokoneeni ja poistanut hienon taustakuvani. En millään onnistunut laittamaan tilalle uutta hienoa taustakuvaa, sillä kaikki tietokoneeni näyttämät kuvat olivat yksivärisiä! "Ei se hajalla oo", tuumasi varsinainen kiusankappale, tuo Töysän nuorempi veljes.

Viime yönä televisioni sanoi työsuhdesopimuksensa irti. Kuva alkoi silleen ikävästi väreillä ja siitä ei saanut oikein kunnolla selvää. MM-jalkapalloahan sieltä olisi pitänyt tulla, mutta ilmeisesti televisioni ei pystynyt näyttämään sitä lähetystä, vaan väreilevän kuvan taustalta näkyi jotain ristuksen balettia. Kaiken kruunasi nakuttava ääni, joka ei kuulunut töllöstä, mutta pelkäsin sen tulevan tietokoneestani. Hirvitti kuinka paljon ko laitteiden uusiminen tulisi maksamaan. Nakutuksen lähdettä en saanut selville.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Juskanen sanoi:
Näin unta, jossa oli mustahiuksinen tyttö. Tai sellainen nuori nainen, pieni ja siro ja jotenkin surullinen. Tytöllä oli musta, lyhkäinen mekko ja kaunis poika, jota hän lähti saattamaan töihin kävellen tytön asunnolta. Tytön asunto oli oudon kaupungin keskustassa, huterien, ulkoseinällä roikkuvien kierreportaiden päässä oleva ullakkokoppero. Matka kulki ison parkkihallin ja rakennustyömään kautta. Poika vakuutteli, että tyttö osaisi takaisin, mutta tyttöä pelotti, että hän eksyisi paluumatkalla.

Pojan työpaikka oli suuri, kiireinen hotelli. Alakerran ravintola oli täynnä meluisia aamiaisen syöjiä. Poika suuteli tyttöä takaovella. Pojan työasu oli jotenkin ruma. Tytölle tuli kamalan surullinen olo. Mutta se ei johtunut pojan työvaatteista kuitenkaan, vaan tunnelmasta ja suudelmasta.

Paluumatkalla tyttö tietenkin eksyi. Kaupunki oli outo ja pimeä ja pelottava. Äsken oli aamu ja kesä, nyt koleaa ja syksyistä. Tyttö käveli puistoon, ja huomasi yhtäkkiä olevansa ikivanhalla hautausmaalla. Paikka oli pelottava, ja tyttö löysi maasta patsaan pään. Pää oli kömpelö, kivinen venäläissotilasta esittävän patsaan pää. Ei mikään varsinainen taiteen mestariteos. Jostain syystä tyttö otti patsaan pään mukaansa, vaikka tiesi, että niin ei saa tehdä. Pää oli luonnollisen kokoinen ja kiveä, mutta ei lainkaan painava.

Tyttö tunsi olevansa luvattomilla teillä, kun harhaili kaupungissa kivipää kainalossaan. Vihdoin hän saapui tutuille seuduille, kämppänsä nurkille. Tien reunaan oli parkeerattu isoja maansiirtoajoneuvoja ja työkoneita. Ne olivat lumen peitossa. Yhtäkkiä paikalle ajoi kaksi amerikkalaista motoristia. Tyttö ei tiennyt mikä häneen meni, mutta kivipää kainalossaan hän kiipesi työkoneiden päälle, ja pomppi niiden yli. Motoristit katselivat häntä. Yhtäkkiä yksi maansiirtoauto lähti liikkeelle, kun tyttö pomppasi sen päälle. Tyttö hypähteli äkkiä alas kadulle, mutta ketjureaktiota ei voinu pysäyttää, kun suuret raskaat koneet alkoivat törmäillä toisiinsa.

Tyttö juoksi kotiinsa, ja kuuli takaansa, kun poliisit tulivat paikalle. Hän tajusi, että amerikkalaiset motoristit selittivät nähneensä paikalla nuoria poikia, jotka olivat juosseet satamaan päin. Tyttö pinkoi huterat rautaiset kierreportaat ylös, avasi vapisevin käsin ovensa ja lysähti lattialle. Hän ei uskaltanut sytyttää valoja, vaan laittoi oven lukkoon ja kaksi varmuusketjua kiinni hipihiljaa. Siinä hän makasi eteisen ovea vasten, kivipää lattialla vieressään, lopen uupuneena, kunnes uskalsi ja jaksoi ryömiä peremmälle asuntoon.

Tyttö makasi yksiön lattialla. Hänen teki mieli kikattaa ja itkeä yhtäaikaa. Hän toivoi, että poika olisi täällä, että hän voisi maata pojan sylissä. Mutta tytöstä tuntui, ettei poika enää tulisi takaisin. Tyttö muisti savukkeen, joka hänellä oli keittiön yläkaapissa. Se yksi ainoa. Tyttö miettimään savuketta, kun minä heräsin.
:eek!: :eek!: :eek!:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
[17-06-2006, 13:03.28] <Matxi> näin unta kolarista
[17-06-2006, 13:03.39] <Matxi> neljä nuorta kuoli siinä
[17-06-2006, 13:04.14] <Matxi> joista yksi ampui itsensä, muistaakseni kuljettaja, huomattuaan, että muut kuoli ja hän on itse vakavasti haavoittunut
[17-06-2006, 13:04.35] <Matxi> se paikka näytti erehdyttävästi yhdeltä liittymäkohdalta kasitieltä
[17-06-2006, 13:04.42] <Matxi> Kaustisille muistaakseni käännytään siinä
[17-06-2006, 13:05.13] <Matxi> ne osui (jotain 5cm hipaisi tms) yhteen kuorma-autoon jota mä ohjailen työkseni
[17-06-2006, 13:05.22] <Matxi> niin, ne ajoi hopeisella Audi TT:llä
[17-06-2006, 13:05.55] <Matxi> ja sitten yks toinen meidän firman rekka oli parkissa vähän matkan päässä ja kuski sanoi jotain että "no nyt se auto lähti" tms kun meinas että se TT lähti pyörimään ympäri tms
[17-06-2006, 13:06.41] <Matxi> ja sen jälkeen tuon oltiin sen kolarikuorma-auton kuskin kanssa helikopterissa ja se hyppäsi mereen sieltä, jostain tyyliin puolenkilometrin päästä
[17-06-2006, 13:07.16] <Matxi> tai jotenkin mä pakotin sen, sanoin että kastelen tuon lattian saippuavedellä niin sitten kun astut 10cm sivuun niin sä liukastut ja horjahdat ulos kopterista
[17-06-2006, 13:07.39] <Matxi> mutta sen jälkeen kun se oli pudonnut kopterista niin katsoin ulos enkä nähnyt mitään molskahdusta
[17-06-2006, 13:07.52] <Matxi> notta en tiedä putosiko Timo koskaan mereen :(
[17-06-2006, 13:07.58] <Matxi> notta semmonen uni

Edit : niin muistin vielä lisää. Tapahtui kolarin jälkeen ja ennen tuota helikopterikohtausta. Oli hautajaiset, ilmeisesti noiden nuorten. Jostain syystä arkku (vain yksi, ilmeisesti vain yhden niistä nuorista kuitenkin) oli valkoista pahvia. Yhtäkkiä huomasin, että olin itse arkun sisällä ja ne laittoi, pahvista arkun kantta, kiinni. Oli aika murheellinen fiilis ympäröivillä ihmisillä.

Muistin vielä hieman lisää, olen aika varma, että en ollut itse turma-TT:ssä mutta näin kyllä tapahtumat sieltä sisältäkin ja mä olin nimenomaan se kuljettaja (muistaakseni). Tai ainakin se joka ampui itsensä. En tosiaan ihan satavarmaksi sano, mutta etupenkillä istuin ja mielestäni kuljettajan paikalla.
 
Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
patriot sanoi:
Matxilla on pelottavia unia! :eek!:
Mä olen aika varma, että toi helikopterikohtaus juonsi juurensa siitä, että katsoin vähän ennen nukkumaanmenoa pätkän Taivas ja Maa elokuvaa (muistaakseni.. se missä on Tommy Lee Jones Vietnamin sodassa ja bongaa naisen ittelleen sieltä). Siinä oli kohtaus, jossa jenkkisotilaat kuulusteli mahdollisia Vietconglaisia helikopterissa ja jos ei puhunut niin viskasivat ulos.

Sitä en tiedä miksi juuri Timo oli unessa. On meinaan hyvä heppu IRL. Ei valita vaikka sattuisin nakittamaan vähän kiireisemmänkin päiväohjelman sille.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Unissa henkilöt saattaa saada ihan kenen hahmon vaan, liittymättä mitenkä siihen hahmoon, sama henkilö voi muuttua eri hahmokski tosta vaan.. niinku paikka, aika ja kaikki voi muuttua silmän räpäyksessä.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
vermula sanoi:
Unissa henkilöt saattaa saada ihan kenen hahmon vaan, liittymättä mitenkä siihen hahmoon, sama henkilö voi muuttua eri hahmokski tosta vaan.. niinku paikka, aika ja kaikki voi muuttua silmän räpäyksessä.
No shit? :eek!: :eek!: :doubtful: :doubtful:
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Juskanen sanoi:
Näin unta, jossa oli mustahiuksinen tyttö. Tai sellainen nuori nainen, pieni ja siro ja jotenkin surullinen. Tytöllä oli musta, lyhkäinen mekko ja kaunis poika, jota hän lähti saattamaan töihin kävellen tytön asunnolta. Tytön asunto oli oudon kaupungin keskustassa, huterien, ulkoseinällä roikkuvien kierreportaiden päässä oleva ullakkokoppero. Matka kulki ison parkkihallin ja rakennustyömään kautta. Poika vakuutteli, että tyttö osaisi takaisin, mutta tyttöä pelotti, että hän eksyisi paluumatkalla.

Pojan työpaikka oli suuri, kiireinen hotelli. Alakerran ravintola oli täynnä meluisia aamiaisen syöjiä. Poika suuteli tyttöä takaovella. Pojan työasu oli jotenkin ruma. Tytölle tuli kamalan surullinen olo. Mutta se ei johtunut pojan työvaatteista kuitenkaan, vaan tunnelmasta ja suudelmasta.

Paluumatkalla tyttö tietenkin eksyi. Kaupunki oli outo ja pimeä ja pelottava. Äsken oli aamu ja kesä, nyt koleaa ja syksyistä. Tyttö käveli puistoon, ja huomasi yhtäkkiä olevansa ikivanhalla hautausmaalla. Paikka oli pelottava, ja tyttö löysi maasta patsaan pään. Pää oli kömpelö, kivinen venäläissotilasta esittävän patsaan pää. Ei mikään varsinainen taiteen mestariteos. Jostain syystä tyttö otti patsaan pään mukaansa, vaikka tiesi, että niin ei saa tehdä. Pää oli luonnollisen kokoinen ja kiveä, mutta ei lainkaan painava.

Tyttö tunsi olevansa luvattomilla teillä, kun harhaili kaupungissa kivipää kainalossaan. Vihdoin hän saapui tutuille seuduille, kämppänsä nurkille. Tien reunaan oli parkeerattu isoja maansiirtoajoneuvoja ja työkoneita. Ne olivat lumen peitossa. Yhtäkkiä paikalle ajoi kaksi amerikkalaista motoristia. Tyttö ei tiennyt mikä häneen meni, mutta kivipää kainalossaan hän kiipesi työkoneiden päälle, ja pomppi niiden yli. Motoristit katselivat häntä. Yhtäkkiä yksi maansiirtoauto lähti liikkeelle, kun tyttö pomppasi sen päälle. Tyttö hypähteli äkkiä alas kadulle, mutta ketjureaktiota ei voinu pysäyttää, kun suuret raskaat koneet alkoivat törmäillä toisiinsa.

Tyttö juoksi kotiinsa, ja kuuli takaansa, kun poliisit tulivat paikalle. Hän tajusi, että amerikkalaiset motoristit selittivät nähneensä paikalla nuoria poikia, jotka olivat juosseet satamaan päin. Tyttö pinkoi huterat rautaiset kierreportaat ylös, avasi vapisevin käsin ovensa ja lysähti lattialle. Hän ei uskaltanut sytyttää valoja, vaan laittoi oven lukkoon ja kaksi varmuusketjua kiinni hipihiljaa. Siinä hän makasi eteisen ovea vasten, kivipää lattialla vieressään, lopen uupuneena, kunnes uskalsi ja jaksoi ryömiä peremmälle asuntoon.

Tyttö makasi yksiön lattialla. Hänen teki mieli kikattaa ja itkeä yhtäaikaa. Hän toivoi, että poika olisi täällä, että hän voisi maata pojan sylissä. Mutta tytöstä tuntui, ettei poika enää tulisi takaisin. Tyttö muisti savukkeen, joka hänellä oli keittiön yläkaapissa. Se yksi ainoa. Tyttö miettimään savuketta, kun minä heräsin.
Nyt ahdistaa. Juskanen voisi lopettaa tälläisten unien näkemisen...

Itsehän olen mustahiuksinen tyttö, joka aina silloin tällöin matkustaa vieraaseen kaupunkiin tapaamaan erästä hotellissa työskentelevää poikaa. Kävelymatkan päässä pojan asunnolta on kaunis vanha hautausmaa. Ja aina sen pojan luona vieraillessa on jotenkin haikea olotila, johtuen siitä, että kotiemme välillä on pari ylimääräistä kilometriä välissä.
Ja minullahan on kaapissa vararöökiaski, jonka otan esille vain tilanteissa, kun oikesti ahdistaa....
 
Ylös