Kerrohan unesi, niin ...

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin monta unipätkää ja heräämisen jälkeen sama juttu toistui. Unessa paikallisen ortodoksisen kirkon pappi Isä-Pentti käveleksi toisen samannäköisen papin kanssa musta viitta hulmuten jossain harjulla ja lauloi Paula Koivuniemen kappaletta 'Aikuinen nainen'. :doubtful: :(
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Toistuvaan olen nähnyt unia, joissa minulla on pitkät hiukset, mutta ne tippuvat melkein itsestään päästä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Näin viime yönä unta, jossa olin Alkon jonossa ja myyjät suorittivat munuaisten vaihdon. 40 euroa oli operaatiolla hintaa. :alppu:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Pääpiirteet unesta, jonka näin 13.10. -06, n. klo 05.30 - 06.30.

Tästä näin >>>

Saavun kotiin jostakin. Koti ei olekaan nykyinen koti, vaan lapsuudenkotini, jossa nykyinen perheeni asuu unessa. Kotoa löytyy yllättäen kahden lapsemme lisäksi kolmas, uusi lapsi.

Uusi tyttölapsi on n. puolivuotias ja omaa sinisilmäisistä ja vaaleatukkaisista sisaruksistaan poiketen ruskeat silmät ja pronssinruskean vaaksanmittaisen, kampaamattoman vauvatukan. Muuten tyttö on ulkonäöltään täydellinen kopio meidän vauvaikäisestä rinsessasta, isosiskostaan.

Menen olohuoneeseen, jossa tyttövauva istuu maton päällä. Sanon hänelle jotakin. Tyttö kavahtaa taaksepäin, vierastaa selvästi mua ja sanoo: "Pois". Tästä pso saa virtaa, ja alkaa sättiä mua liian paljosta jäähallissa istumisesta, sekä manaa mua kohtuuttomista ylitöistä.

Kuitenkin, tutustun vauvaan ja hän alkaa puhua mulle jopa kolmisanaisilla lauseilla, kuten "Tämä on sohva" ja "Kissa on piilossa". Kysyn psolta, että kuinkas tämä lapsi puhuu näin hyvin ?(Puolivuotiaathan eivät normaalisti osaa puhua). Pso vastaa, että pysyisit enemmän kotona, niin tietäisit. (Tai jotain sinnepäin).

Tovin kuluttua vauva katsoo mua, osoittaa sormella ja sanoo: "Too ?"
(Rinsessa sanoi lapsena usein "Too ?", mikä tarkoitti: Mikä/kuka tuo on ?).

Pso ja Jr alkoivat opettaa vauvalle mun etunimeä, toistellen sitä kiivaasti ja osoittivat mua.

Vauva ei kuitenkaan välittänyt äitinsä ja veljensä opetuksesta, vaan yht'äkkiä katsoi mua silmiin ja sanoi: "Isä".

Tähän heräsin.

(Mainittakoon, ettei Jr, eikä rinsessa ole koskaan sanonut mua isäksi. Olen ollut heille aina "Isi").
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minä, beibeni, kaverini ja tämän 12v lolita tyttökaveri:)doubtful: ) lähdettiin jonkun mainoksen innoittamana seikkailemaan. Kuljimme teletappi-maailman oloisessa paikassa, näimme keskiaikaisen kaupungin ja kaikkea (mm kaverini touhusi lolitansa kanssa:yuck: ). Lopulta tuli vessahätä ja päädyin tuon Yrjölän juomakupin ääreen. Sieltä alkoi suihkuta paskaa. Koetin tunkea paskaa takaisin pönttöön, mutta sitä vaan suihkusi sieltä kokoajan enemmän.. ja sitten heräsinkin.

Unikirjat ainaskin selostaneet, jotta paska merkkaa rahantuloa. Hyvältä ainaskin tähän mennessä tuo "raha on paskaa" ennusmerkki pitänyt paikkansa:cool:
 
Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Unessani oli vappu tai jokin vastaava.Tupaan oli tehty parvi, johon olisin halunnut mennä nukkumaan, mutta piti viettää vappua ja sitten en enää löytänyt mistään kaveriani. Se sitten oli lähtenyt johonkin muualle humputtelemaan kavereineen. Tapasin hevosen, joka halusi nähdä Pariisin. Eiffel-torni oli meidän pihalla, joten näytin sen. Meinasin jo napata jonkun random-tyypin mukaani parvelle, mutten sitten tehnytkään niin. Lopussa istuin linja-autossa kaverini kanssa, jolla oli krapula.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Näin unta että menin big brother taloon uutena asukkaana. En muista unesta paljoakaan, muistaakseni harmittelin siinä sitä että olin lähtenyt sinne niin yllättäen ettei edes työpaikalla tiedetty siitä mitään. Uni loppui juuri kun olin kysynyt Sarilta tunteeko hän sitä kokkolalaista pyöräilijätyttöstä jonka tapasin kesäisellä pyöräretkelläni. Vastausta ei ehtinyt tulla kun heräsin. :thumbfh:
 

Tommipoika

Registered Abuser
Liittynyt
23.3.2006
Viestit
121
Murtauduttiin kaverin kanssa viime yönä paikalliseen Osuuspankkiin.
Sisälle päästiin, muttei saatu holvin ovea auki. Jäätiin kiinni.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin iltapäiväunilla ihan sekopäistä unta. Tapahtumat sijoittuivat pääosin maalaismaisemaan, mukana huono tie, kaatunut traktorin kuorma tiellä, rakenteilla oleva talo, ihmeelliset ikkunat, liian pienet verhot, vieraita ja aiheettomia moitteita. Olisi ollut parempi jättää katsomatta ja herätä Tuomas Holopaisen seuraan ajoissa. :doubtful:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Minä näin viime tai toissa yönä oudon pätkän. Siinä oli mun vanhemmat, ja heille tarjoiltiin kahvia ja kahta erilaista täytekakkua. Istuttiin matalan pöydän ympärillä tyynyillä. Tunnelma oli mukava ja hyväksyvä.

Uni oli vähän outo kuitenkin. Lopuksi söin ruusunkukkia. Ne ruusujen terälehdet olivat makean mehukkaita ja maistuivat suloisen hedelmäisiltä.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin aamilla unta, joka päättyi siihen, että menin jonkun miehen autoon (jonka tiesin pahaksi) ja sitten se alkoi ensin iskeä mua jollain ihmeellisen näköisellä juusteveisellä ja sitten semmoisella pienellä sahalaitaisella veitsellä. Sitten heräsin.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Itsehän tänä aamuna nukkuessani osallistuin Idolsiin (joka oli pikemminkin mukavuuskilpailu kuin laulukilpailu, mullahan ei ole tippaakaan lauluääntä). Olin tippumisuhan alla ja vielä lauantaina en ollut tiedostanut tuota mitenkään. Kun sitten menimme johonkin useamman kymmenen kilometrin päähän lähimpään kaupunkiin (keskellä talvea muuten) ja ryypiskeltiin jossain ravintolassa, jossa yriteltiin sytyttää saunan pesään tulta, muttei onnistunut, ja sitten loukkaannuin muiden puheista, kun he epäilivät, että mä tulen pudotetuksi tuosta kisasta sunnuntaina. Lähdin sitten kävellen pois ravintolasta ja kun sitten olin päässyt jonkin kaupunkiin tulevalle sillalle, huomasin että tuo valkoinen taksi, jolla olimme tulleet (huom, 1 tavallinen taksi yli kymmenelle hengelle) tuli vastaani, ilmeisesti hakemaan muuta porukkaa ravintolasta. Yritin lähteä juoksemaan taksin perään ja ravintolaa kohti, mutta en pystynyt juoksemaan jostain syystä. Aattelin, että ehkä he poimivat mut kyytiin, kun tulevat tästä ohi. Se ei sitten selvinnyt (eikä sekään, että putosinko sunnuntaina kisasta), koska satuin sitten heräämään.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mä näin unta, että olin Idolsin tuomari. Vellulle tiedoksi, että putosit äänin 3-1. Sori.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yön painajainen katkesi onneksi kesken, olihan juuri tulossa hetki jolloin olisin ollut todennäköisesti ryöstömurhan kohteena. Hyvällä lykyllä olisi seurannut "vain" ryöstöpahoinpitely.
Heräsin siis ja hetken aikaa oli hyvin pieni ja pelokas olo.
 
Ylös