Haa.
Pääpiirteet unesta, jonka näin 13.10. -06, n. klo 05.30 - 06.30.
Tästä näin >>>
Saavun kotiin jostakin. Koti ei olekaan nykyinen koti, vaan lapsuudenkotini, jossa nykyinen perheeni asuu unessa. Kotoa löytyy yllättäen kahden lapsemme lisäksi kolmas, uusi lapsi.
Uusi tyttölapsi on n. puolivuotias ja omaa sinisilmäisistä ja vaaleatukkaisista sisaruksistaan poiketen ruskeat silmät ja pronssinruskean vaaksanmittaisen, kampaamattoman vauvatukan. Muuten tyttö on ulkonäöltään täydellinen kopio meidän vauvaikäisestä rinsessasta, isosiskostaan.
Menen olohuoneeseen, jossa tyttövauva istuu maton päällä. Sanon hänelle jotakin. Tyttö kavahtaa taaksepäin, vierastaa selvästi mua ja sanoo: "Pois". Tästä pso saa virtaa, ja alkaa sättiä mua liian paljosta jäähallissa istumisesta, sekä manaa mua kohtuuttomista ylitöistä.
Kuitenkin, tutustun vauvaan ja hän alkaa puhua mulle jopa kolmisanaisilla lauseilla, kuten "Tämä on sohva" ja "Kissa on piilossa". Kysyn psolta, että kuinkas tämä lapsi puhuu näin hyvin ?(Puolivuotiaathan eivät normaalisti osaa puhua). Pso vastaa, että pysyisit enemmän kotona, niin tietäisit. (Tai jotain sinnepäin).
Tovin kuluttua vauva katsoo mua, osoittaa sormella ja sanoo: "Too ?"
(Rinsessa sanoi lapsena usein "Too ?", mikä tarkoitti: Mikä/kuka tuo on ?).
Pso ja Jr alkoivat opettaa vauvalle mun etunimeä, toistellen sitä kiivaasti ja osoittivat mua.
Vauva ei kuitenkaan välittänyt äitinsä ja veljensä opetuksesta, vaan yht'äkkiä katsoi mua silmiin ja sanoi: "Isä".
Tähän heräsin.
(Mainittakoon, ettei Jr, eikä rinsessa ole koskaan sanonut mua isäksi. Olen ollut heille aina "Isi").