Kerrohan unesi, niin ...

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minun ja pikkuveljen piti jostain syystä lähteä Kanadanaan. Sitten kysyttiin isältä, jotta millä pitäisi lähteä. Päätettiin lähteä soutuveneellä sitten omasta rannasta ja isä neuvoi, jotta sitten USAsta rakentaa tunneli Kanadaan.. Tuolla täydellisellä matkaohjelmalla lähdettiin siis liikkeelle. Vähän ajan päästä tuli mieleen, jotta oliskohan tarvinnut kännykät ladata ennen lähtöä, kun matka voi kestää ja ongelmia tulla...sitten meiltä puuttui lisäksi kaikki eväitä, pelastusliivejä ja airoja myöden... Sitten *naps* heräsin :dunno:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin viime yönä unta hahmosta nimeltään 'patriot'. Heräsin välillä, mutta se uni vaan jatkui nukahtamisen jälkeen. Unessa patriotin läppäri oli jostain syystä päätynyt minulle.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yönä näin unta, että olin voittanut jostakin avo-Ladan. :eek: Se oli hieman omalaatuisen näköinen, takarenkaat suuremmat kuin etuset ja muuten aikalailla muistutti jeeppiä. Etumaski oli kuin hain hampaat. Auto oli tietenkin musta. :rolleyes:
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Olga sanoi:
Viime yönä näin unta, että olin voittanut jostakin avo-Ladan. :eek: Se oli hieman omalaatuisen näköinen, takarenkaat suuremmat kuin etuset ja muuten aikalailla muistutti jeeppiä. Etumaski oli kuin hain hampaat. Auto oli tietenkin musta. :rolleyes:

Mä näin jotain ihan ihme unta, mut tärkeämpää on se, että Olgalla on nimipäivä sunnuntaina ja kun olen silloin siirtynyt kesälomalle enkä pääse tänne kirjoittamaan niin onnea jo tässä vaiheessa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
K.Yrjola sanoi:
Mä näin jotain ihan ihme unta, mut tärkeämpää on se, että Olgalla on nimipäivä sunnuntaina ja kun olen silloin siirtynyt kesälomalle enkä pääse tänne kirjoittamaan niin onnea jo tässä vaiheessa.
Kiitos. :) Minulle nimipäiviä on sattunut tälle viikolle toinenkin. :wink:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olga sanoi:
Kiitos. :) Minulle nimipäiviä on sattunut tälle viikolle toinenkin. :wink:
Kappas, yksi entisistä nimimerkeistäsi, ja lienen ollut oikeassa käsityksessä että se on aito nimesi...?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Taisin nähdä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä unen, jossa katselin formulalähetystä telkkarissa. Siinä ajeltiin jotain historic-luokan formulakisaa, jossa oli mukana tähtiä vuosien varrelta. Schumi törttöili autonsa kaiteeseen, josta se otti pompun ja pyöri "katon" kautta ympäri useamman kerran. Nauroin katketakseni, kunnes Schumin auto putosi kaiteen yli jokeen. Siinä vaiheessa tajusin 'Ei helvetti, Schumihan hukkuu' ja hyppäsin kaiteen yli perässä. Olin siis siirtynyt siinä vaiheessa TV:n äärestä paikanpäälle. Unissahan tuo on niin näppärää. Sitten nostin sen Ferrarin sieltä joen pohjasta (Ferrarihan on kevyt, kuten TM taannoin todisti) ja siirsin joenpenkalle kuivumaan. Aloin ilmeisesti avaamaan Schumin kypärää, mutta siinä vaiheessa joko heräsin tai uni vaihtui tai muuten vaan en muista enämpee siitä.
 

kristian.s

Well-known member
Liittynyt
10.12.2000
Viestit
1548
Sijainti
Helsinki
Näin unta, että armeijasta soiteltiin mun perään sen takia, etten ollut alokaskautta suorittanut. Vakuutin herra x:lle, että kyllä se on nimenomaan suoritettu samaan aikaan kuin ne muutkin koulutukseen kuuluvat vaiheet. Eipä auttaneet selittelyt, vaan armeijan leipiin oli taas mentävä. Rangaistukseksi siitä, että olin "lintsannut" oman alokaskauteni jouduin suorittamaan kolmen kuukauden mittaisen alokaskauden.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Inttiunet on muuten metkoja. Itsehän näin ehkä noin parin vuoden ajan intin jälkeen aina silloin tällöin semmosia unia, että olin papereiden häviämisen vuoksi pakotettu käymään intin uudestaan. Unet olivat niin todentuntuisia, että usein aamuisin herättyäkin vitutti, kun piti se intti kahteen kertaan käydä. Sitten jossain vaiheessa aloin niissä unissa tajuamaan, että untahan nää on ja sithän se menikin aivan mahdottomaksi se meininki. :ahem:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
AJ sanoi:
Inttiunet on muuten metkoja. Itsehän näin ehkä noin parin vuoden ajan intin jälkeen aina silloin tällöin semmosia unia, että olin papereiden häviämisen vuoksi pakotettu käymään intin uudestaan. Unet olivat niin todentuntuisia, että usein aamuisin herättyäkin vitutti, kun piti se intti kahteen kertaan käydä. Sitten jossain vaiheessa aloin niissä unissa tajuamaan, että untahan nää on ja sithän se menikin aivan mahdottomaksi se meininki. :ahem:
Itselläni on hupaisa inttimuisto, nimittäin palvelukseenastumismääräys. Humalapäivissäin tuli unohdettua lappu kotiin. Ottivat silti! :thumbfh:

Yhtenä yönä näin unta F1-forumilaisista. Pitivät möötteä jossakin autotallissa, hirveä meteli. Vanhin taisi olla melkein 15 v! Tyhjiä limsapulloja oli kauheat pinot. AJ oli oikein ruma poika ja Olgalla oli pisamat. Toivon mukaan painajainen ei jatku!
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
jupla sanoi:
Itselläni on hupaisa inttimuisto, nimittäin palvelukseenastumismääräys. Humalapäivissäin tuli unohdettua lappu kotiin. Ottivat silti! :thumbfh:

Yhtenä yönä näin unta F1-forumilaisista. Pitivät möötteä jossakin autotallissa, hirveä meteli. Vanhin taisi olla melkein 15 v! Tyhjiä limsapulloja oli kauheat pinot. AJ oli oikein ruma poika ja Olgalla oli pisamat. Toivon mukaan painajainen ei jatku!
Olipas vanha uni sulla. :rolleyes:
 
Ylös