vermula
Well-known member
No, no shit nor manure.Matxi sanoi:No shit? :eek!: :eek!: :doubtful: :doubtful:
No, no shit nor manure.Matxi sanoi:No shit? :eek!: :eek!: :doubtful: :doubtful:
Olga sanoi:Viime yönä näin unta, että olin voittanut jostakin avo-Ladan. Se oli hieman omalaatuisen näköinen, takarenkaat suuremmat kuin etuset ja muuten aikalailla muistutti jeeppiä. Etumaski oli kuin hain hampaat. Auto oli tietenkin musta.
Kiitos. Minulle nimipäiviä on sattunut tälle viikolle toinenkin. :wink:K.Yrjola sanoi:Mä näin jotain ihan ihme unta, mut tärkeämpää on se, että Olgalla on nimipäivä sunnuntaina ja kun olen silloin siirtynyt kesälomalle enkä pääse tänne kirjoittamaan niin onnea jo tässä vaiheessa.
Matleena?Olga sanoi:Kiitos. Minulle nimipäiviä on sattunut tälle viikolle toinenkin. :wink:
Kappas, yksi entisistä nimimerkeistäsi, ja lienen ollut oikeassa käsityksessä että se on aito nimesi...?Olga sanoi:Kiitos. Minulle nimipäiviä on sattunut tälle viikolle toinenkin. :wink:
Aitopa hyvinnii.burb sanoi:Kappas, yksi entisistä nimimerkeistäsi, ja lienen ollut oikeassa käsityksessä että se on aito nimesi...?
:ahem:jupla sanoi:Matleena?
Olga sanoi:Aitopa hyvinnii.
Hähää.K.Yrjola sanoi:Ja mä onneton oon ollu siinä uskossa et sun oikee nimi on PohjanAkka.
Se vois olla ihan hyvä nimeksi tai ainakin nimimerkiksi!K.Yrjola sanoi:Ja mä onneton oon ollu siinä uskossa et sun oikee nimi on PohjanAkka.
Itselläni on hupaisa inttimuisto, nimittäin palvelukseenastumismääräys. Humalapäivissäin tuli unohdettua lappu kotiin. Ottivat silti! :thumbfh:AJ sanoi:Inttiunet on muuten metkoja. Itsehän näin ehkä noin parin vuoden ajan intin jälkeen aina silloin tällöin semmosia unia, että olin papereiden häviämisen vuoksi pakotettu käymään intin uudestaan. Unet olivat niin todentuntuisia, että usein aamuisin herättyäkin vitutti, kun piti se intti kahteen kertaan käydä. Sitten jossain vaiheessa aloin niissä unissa tajuamaan, että untahan nää on ja sithän se menikin aivan mahdottomaksi se meininki. :ahem:
Olipas vanha uni sulla.jupla sanoi:Itselläni on hupaisa inttimuisto, nimittäin palvelukseenastumismääräys. Humalapäivissäin tuli unohdettua lappu kotiin. Ottivat silti! :thumbfh:
Yhtenä yönä näin unta F1-forumilaisista. Pitivät möötteä jossakin autotallissa, hirveä meteli. Vanhin taisi olla melkein 15 v! Tyhjiä limsapulloja oli kauheat pinot. AJ oli oikein ruma poika ja Olgalla oli pisamat. Toivon mukaan painajainen ei jatku!
Olet komistunut?AJ sanoi:Olipas vanha uni sulla.