Kerrohan unesi, niin ...

Makkonen

Guest
Viime yönä:

Olin menossa Amarilloon möötteen. Sinne piti mennä ruåtsin laivalla. Loppumatka piti mennä ratikalla. Kun olin tulossa Amarilloon, tajusin että sehän on Helsingin yliopstolla. Vähän ennen kuin menin sisälle, knoukkari huusi mun perään (tiesi mun oikeen nimen). Odottelin knoukkaria ja menimme yhtäaikaa baariin.

Baari ei enää ollutkaan Amarillo, vaan Café Parabolica. Café Parabolica oli perustettu yliopiston liikuntasaliin. Siellä oli jättimäinen valkokangas, josta piti seurata aika-ajoja, mutta kukaan ei ollut laskenut valkokangasta alas. Siellä oli vain yksi iso pöytä, jossa oli parisenkymmentä foorumilaista.
Tunnistin sieltä vain Yrjölän ja S.A:n.

Muut joi siellä olutta ja siideria, mä kävin kera knoukkarin hakemassa ½litran latten johon laitoin sokeria niin paljon kuin mukiin mahtui.
Istuttuani pöydän äären, tajusin että S.A on mun ex-tyttöystävä, enkä voinut olla enää samassa seurueessa, joten lähden mööttepaikalta pois.
Uni loppui siihen ja heräsin herätyskellon soittoon.

Mun varmaan pitäis hakea apua joltain ammatiauttajalta, kenties.. :eek: :D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Taidat ottaa möötet liian vakavasti, kun näyttää painajaisia jo ennakkoon. :D Tilanne ei ole kuitenkaan vielä kovin paha, etkä ole ammattiavun tarpeessa, koska et kohdannut Olga-hahmoa.
 

Makkonen

Guest
Olga sanoi:
Taidat ottaa möötet liian vakavasti, kun näyttää painajaisia jo ennakkoon. :D
Tilanne ei ole kuitenkaan vielä kovin paha, etkä ole hoidon tarpeessa, koska et kohdannut Olga-hahmoa.

Ajattelin ottaa sen verran vakavasti tuon unen, etten mene ollenkaan. :thumbup:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin unta, jossa olin yo-kirjoituksissa Pusulan Ahjolan pihalla ja mulla oli edessäni maantiedon :)eek!: ) kysymyksiä.

JayR sanoi:
Viime yönä:

Istuttuani pöydän äären, tajusin että S.A on mun ex-tyttöystävä, enkä voinut olla enää samassa seurueessa, joten lähden mööttepaikalta pois.
:eek!: :eek!: :eek!: :D
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Näin unta että olin kultasepänliikkeessä ostamassa kihlasormuksia. :eek!: :eek!:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Matxi sanoi:
Näin unta että olin kultasepänliikkeessä ostamassa kihlasormuksia. :eek!: :eek!:
Käsirautoja sä olit ostamassa, mutta sun rahat ei riittäneet niihin.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin perjantain ja lauantain välisenä yönä unta, että sain italian kokeesta 4½.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mun isä kuoli. Oli tehnyt hirveesti duunia talon kanssa. Ja sitten se ilmesty mulle haamuna.

Ei ollut kiva uni.:nope:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mä kuvittelin lukevani 'merkityksettömiä ilmoituksia' ja sitten on tollanen kommentti pohjimmaisena. Pelästyin...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Mun isä kuoli. Oli tehnyt hirveesti duunia talon kanssa. Ja sitten se ilmesty mulle haamuna.

Ei ollut kiva uni.:nope:
Voi että vihlaisi. Ehdin kauhusekunnin aikana kelata Moen juttuja mielessäni suuren joukon. Sitten onneksi tajusin, että olin unitoikissa. :dunno:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Il Tempo Gigante sanoi:
Pääpiirteet unesta, jonka näin 13.10. -06, n. klo 05.30 - 06.30.

Tästä näin >>>

Saavun kotiin jostakin. Koti ei olekaan nykyinen koti, vaan lapsuudenkotini, jossa nykyinen perheeni asuu unessa. Kotoa löytyy yllättäen kahden lapsemme lisäksi kolmas, uusi lapsi.

Uusi tyttölapsi on n. puolivuotias ja omaa sinisilmäisistä ja vaaleatukkaisista sisaruksistaan poiketen ruskeat silmät ja pronssinruskean vaaksanmittaisen, kampaamattoman vauvatukan. Muuten tyttö on ulkonäöltään täydellinen kopio meidän vauvaikäisestä rinsessasta, isosiskostaan.
Palautuipa mieleen uni, jonka näin viikonlopulla. Syynä palautumiseen oli mahdollisesti hahmo "Olga"n postaama Lapsellinen forum-tojck. Sen verran oli unissani yhteensattumia, että piti tuohon ylemmäs quotata pätkä aikaisempaa untani.

Viikonlopun uneni:

Saavun kotiin työstä tms.. Koti ei taaskaan ole nykyinen koti, vaan setäni talo keski-Pohjanmaalla, jossa nykyinen perheeni asuu unessa. Kotoa löytyy yllättäen kahden lapsemme lisäksi kolmas lapsi, joka on unessani lapsistamme keskimmäinen.

Uusi tyttölapsi on n. 12 - 14 vuotias. Hänellä on Downin oireyhtymä ja hän ei ole sisäistänyt WC:ssä käymistä. Hänellä on kauniit ruskeat silmät.

Rinsessa on unessa 10 - 11 vuotias ja hän on äärimmäisen väsynyt huolehtimaan isosiskostaan ja siivoamaan siskonsa jälkiä. Alan unessa itse siivota Down-tyttäreni istuessaan jättämiä jälkiä eteisessä olevilta baarijakkaroilta. Heräsin siivotessani eteisen jakkaroilta.

Taas yksi outo uni, mutta tähän lienee selitys.

Hahmo "Sam" tietänee taannoin käymämme keskustelun perusteella, mistä tässä unessa oli kysymys.

Ilmeisesti luonnon valinnasta ???
 
Viimeksi muokattu:
Ylös