Kerrohan unesi, niin ...

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mr Natural sanoi:
Meniks toi edellinen huumorina läpi, Kouvo? Jäin ihmettelemään, kun ei tullut kommenttia.

Ei kai unista voi tehdä yksioikoisia tulkintoja.
Voisit tehdä samanlaisen analyysin muruni unista. Hän 95% unista kokee tapahtumat miehenä tai eläimenä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Mr Natural sanoi:
Lisää analysoitavaa:

Näin unen, jossa olimme saaneet toimeksiannon ystäviltämme pitää heidän kesäpaikkansa kesän asuttuna. Aurinko paistoi niin kauniisti kuin Suomen kesässä vain voi ja paikka oli hieno: talo oli suuri ja vanha tiiliverhoiltu kaksikerroksinen rakennus, ja se muistutti jotain englantilaistyyppistä kartanoa tai suomalaista kansakoulurakennusta. Puutarhamaista kasvillisuutta oli runsaasti ja viiniköynnökset kiipeilivät talon seinää pitkin. Isolla nurmipihalla oli suuri uima-allas. Maaseudun eläimiä oli joka puolella, tai pikemminkin eläinten poikasia...
Tuo juttu kuuluisi tuohon http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=926&highlight=Eepos , jos vain viitsit ja kirjoitat juttusi mukaan. Hauskoja juttuja, jossa viimeisimmän tiedon mukaan kirjailija Juha Vuorinen yrittää kenties varastaa meiltä kirjoihinsa ideoita. Kuka se paljastelija mahtaa muuten olla?:doubtful: :D
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Tänään aamuyöllä näin about 4 tai 5 selkounta peräkkäin. Kerran herätessäni (siis oikeasti) tunsin yhtäkkiä kuinka joku taputti kolme kertaa olkapäähäni!!!
Mutta eräässä noista unista ajattelin selkeästi kuinka täytyy muistaa kertoa Forumilla asiasta, etsin jopa konetta kokeillakseni, voisiko sen tehdä unessa!!!
Erästä kaappia tongin aikani mutta ei sieltä mitään mielenkiintosta löytynyt, peili oli, mutta jälleen varoin visusti katsomasta siihen.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
K.Yrjola sanoi:
Tänään aamuyöllä näin about 4 tai 5 selkounta peräkkäin. Kerran herätessäni (siis oikeasti) tunsin yhtäkkiä kuinka joku taputti kolme kertaa olkapäähäni!!!
Mutta eräässä noista unista ajattelin selkeästi kuinka täytyy muistaa kertoa Forumilla asiasta, etsin jopa konetta kokeillakseni, voisiko sen tehdä unessa!!!
Erästä kaappia tongin aikani mutta ei sieltä mitään mielenkiintosta löytynyt, peili oli, mutta jälleen varoin visusti katsomasta siihen.
Kauan olet harjotellut?
 
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä näin viime yönä epäselkounen, jossa mun piti lähtee liikenteeseen Range Roverilla mutta joka kerta kun menin kuskin paikalle se oli siirtynyt toiselle puolelle. Muutaman kerran yritin mutta aina se oli väärällä puolella- tai minä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
KnowHow sanoi:
Mä näin viime yönä epäselkounen, jossa mun piti lähtee liikenteeseen Range Roverilla mutta joka kerta kun menin kuskin paikalle se oli siirtynyt toiselle puolelle. Muutaman kerran yritin mutta aina se oli väärällä puolella- tai minä.
Tyhmä! Range Rover on englantilainen auto, TOTTAKAI siinä oon kuskin paikka väärällä puolella! :nope: :thumbdown :eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Näin viime yönä unta, että olisin mennyt maalivahdiksi meidän sählytreeneissä.. En muista yksityiskohtia, mutta jossain vaiheessa hukkasin kypärän johonkin.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Viime yönä (tai oikeastaan se oli jo aamua, ehkä jopa päivää) onnistuin puhelimella soittamalla katkaisemaan sähköt koko Suomesta omaa olinpaikkaani lukuunottamatta. Mysteeriksi jäi se, mihin tämä lopulta perustui.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
lfb sanoi:
Viime yönä (tai oikeastaan se oli jo aamua, ehkä jopa päivää) onnistuin puhelimella soittamalla katkaisemaan sähköt koko Suomesta omaa olinpaikkaani lukuunottamatta. Mysteeriksi jäi se, mihin tämä lopulta perustui.
No tietysti soittamalla Suomen Sähkön johtajalle ja sanomalla että nyt sähköt poikki!
 

Vämpylä

Well-known member
Liittynyt
2.10.2005
Viestit
1028
Sijainti
South Park
Ajelin unessa crossipyörälläni kaupungilla (laitonta siis) ja eiköhän ole poliiseilla ratsia juuri silloin edessä johon jouduin.
Mutta sitten se ei ollutkaan ratsia vaan jonkinsortin liikenteenohjaus onnettomuuspaikalla. Olin varma että tulee sakkoa kilvettömällä pelillä ajelusta mutta ei, minut päästetään lähtemään.

Sitten herään.

Oltiin edellisenä iltana oltu juopottelemassa ja kaveri oli jäänyt meille yöksi ja kerroin hänelle heti unesta. Ihmettelin vielä kun autolla ajellessa mua ei ole koskaan pysäytetty taikka edes ratsiaan ajanut. Ja kun kerran lähtee pärrää testailemaan niin heti tule poliisi. Paska säkä!

Sitten herään taas! :eek:
Tällä kertaa oikeasti. Näin siis unta että näin unta. Oli aika hämmentynyt olo hetken aikaa.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Semmoista unta näin että en muista, MUTTA siinä unessa yhtä-äkkiä silmääni tökkäsi jokin risu tms. Heräsin säikähdyksestä ja tajusin nähneeni unta :)
En itseasiassa olisi muistanut koko asiaa ellen aamulla olisi tajunnut silmäni olevan kipeä ja punainen :eek!:
Olin siis oikeasti unissani riehunut ja tökännyt sormella silmääni. Nyt en uskalla mennä nukkumaan enää koskaan :frown:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin unta, että olin sudenpentuleirillä jotain tekemässä. Joku poltti puhelinlakoja, kun se oli niin hienon näköistä, ja me katseltiin. Sitten jonkun lapsen äiti valitti (yleensä, ei tosta katsomisesta) jotain, ja kaikki oli sit vihaisia.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar & Kyllikki oli koirineen viime yönä käymässä meillä maallamaalla. Siellä pihalla sattumalta tavattiin. Koirat tulivat hyvin toimeen. Runarin koiralla oli rotuisekseen outo turkki - semmoinen kiiltävä ja 'liehuva' kuin colliella. Puhuttelin Runaria Runariksi ja sanoin jotakin muuta forumjuttua ja sitten hoksasin, että nythän R&K tunnistaa minut. :rolleyes:
 
Ylös