Kerrohan unesi, niin ...

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Näin viime yönä mm. sellaista unta, että ajelin autolla täysin tuntemattomassa kaupunkimaisemassa eikä siinä vielä kaikki... ajelin ihan juovuksissani. :rolleyes: En tiennyt missä olin, kunnes sain kännyyn livekuvan itsestäni ja se oli kuvattu viereisestä liikkuvasta autosta. Siitä näin, että nukuin punainen pusero päällä linja-auton katonrajassa (yläpeti) ikkunapaikalla. Aika monta mahdottomuutta!
Itsehän kokenut nuo kaikki samalla kertaa, ei mitään mahdotonta!
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
[16-12-2006, 11:22.30] <Matxi> näin ihme unta
[16-12-2006, 11:22.37] <Matxi> olin ostamassa asuntoa
[16-12-2006, 11:22.58] <Matxi> siitä ei ollut poistettu seinää jota olen suunnitellut poistattavani asunnosta jota olen katsellut
[16-12-2006, 11:23.15] <Matxi> mutta outoa oli se että siellä oli keittiövarustuksia about joka seinällä
[16-12-2006, 11:23.27] <Matxi> varmaan melkein 10 hellaa ja astianpesukonetta :D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Matxi sanoi:
[16-12-2006, 11:22.30] <Matxi> näin ihme unta
[16-12-2006, 11:22.37] <Matxi> olin ostamassa asuntoa
[16-12-2006, 11:22.58] <Matxi> siitä ei ollut poistettu seinää jota olen suunnitellut poistattavani asunnosta jota olen katsellut
[16-12-2006, 11:23.15] <Matxi> mutta outoa oli se että siellä oli keittiövarustuksia about joka seinällä
[16-12-2006, 11:23.27] <Matxi> varmaan melkein 10 hellaa ja astianpesukonetta :D
Laitas taas niitä kokkauskuvia! :ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin unta, että Runarin ja Kyllikin nimi oli Kalevi.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Oli kuulas, kullankeltainen kevätilta. Kävelin hiekkatietä entisillä asuinseuduillani Helsingissä nuoremman tyttäreni kanssa. Kaikki oli hyvin, mutta aloin aavistella jotain kamalaa tapahtuvaksi. Kohta tyttäreni lähti juoksemaan ja ryntäsi suoraan bussin alle. Bussikuski ei ehtinyt tehdä mitään. Löysin bussin edestä läpikuultavan, pähkinänkokoisen ja elottomalta vaikuttavan sikiömäisen olennon, hätäännyin ja kysyin bussikuskilta tietäisikö tämä onko mitään tehtävissä. Hän ravisti olentoa kädessään ja se alkoi sykkimään. Soitin hätänumeroon, mutta ennen kuin ambulanssi ehti tulla, olento oli lakannut sykkimästä ja tyttäreni oli kuollut. Koko maailma vaipui suruun.

Heräsin valtavaan helpotukseen kun huomasin, että kaikki oli ollut vain unta. Huomasin myös, että oikea käteni oli puutunut kylmäksi; paita oli kiristynyt kainaloon eikä veri ollut päässyt kiertämään.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
No niin. Olin sitten olympiafinaalissa pelaamassa lentopalloa viime yönä. Muuten ihan hyvinkin vois sopia mulle, mutta edustin Englantia ja vastassa oli Espanjan naiset. Joo, siis olin naistenjoukkueessa:D

Pelattiin helvetin huonosti. Mä en saanut tavaraa (passeja toim. huom) ja muut oli ihan nallipyssyjä. 2 erää oltiin jo hävitty, mutta tiesin että kyllä me tää homma hoidetaan, kunhan se koutsi vaan sanoo passarille että palloa Moelle.

Vetelin sitten siinä 3. erässä minkä kipeet polvet anto myöten, ja epsanjalaiset oli hätää kärsimässä. Sitten kävi niin että mä heräsin.:(

Jäi olympiakulta pokkaamatta Englannin naistenjoukkueessa.:rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
No niin. Olin sitten olympiafinaalissa pelaamassa lentopalloa viime yönä. Muuten ihan hyvinkin vois sopia mulle, mutta edustin Englantia ja vastassa oli Espanjan naiset. Joo, siis olin naistenjoukkueessa:D
Eikös brittiläiset naiset olekaan yhtä rumia mitä miehet? Taidat juksata.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Heräsin nokosilta ja näin nukkuessani unta, joka näkyy ja tuntuu mielessä vieläkin.

Olin unessa maallamaalla ja joku konna puukotti minua oikeaan olkapäähän ja kylkeen. Vieläkin tunnen sen tunteen. Pelkäsin sanoa kenellekään, mitä oli tapahtunut ja sen takia en aikonut mennä lääkäriinkään.

Olin sitten kuitenkin lähdössä lääkäriin, kun pihaan pihakoivun viereen ajoi bemari, jossa oli paljon ihmisiä. Ensin luulin, että siinä on se puukottaja, mutta se olikin forumin hahmo 72 kukkahameessa (pönkkähame) Mikon ja kolmen lapsensa kanssa. Minä menin piiloon, kun en halunnut paljastaa, että minua on puukotettu ja kun minun piti mennä sinne lääkäriinkin ja kun pirtin lattiakin oli lakaisematta. Lattialla oli kuivuneita pelargonian kukkia. :eek: :doubtful:

Heräsin enkä pystynyt nostamaan oikeaa kättäni. :(
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itse olin viime yönä Lahtelaisen mäkihyppytornin (se puinen, jonka huipun sivuuttaessaan lentokoneen kapteeni morjenstaa huipulla oleville) huipulla.
Pirun huonokuntonen se kyllä on. Huoju ja heilu ja siitä putoili puun kappaleitakin. En kyllä tohtis sellaisesta mäestä lähteä hyppäämään.
Näköala oli kyllä varsin komea. Sellaista järvi- ja metsämaisemaa, mitä aina näytetään, kun halutaan näyttää kuinka hienoa on suomalainen järvi- ja metsämaisema.
Kunnostaa se pitäis kyllä, ettei pelottais niin paljoa siellä ollessa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
On se kyllä ihmeellista, että mistä nuo unet tulevat. Oman äskeisen puukko-osuuden selityksen voin kuitenkin hyvin päätellä.
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
Jonkin aikaa sitten näin unen, jossa olin jossain ihme markkinoilla. Siellä oli myynnissä Nirvana-karkkeja, eri kappalaiden nimillä. Ja myyjänä Kurt Cobain :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Näin unta, jotta join alkomahoolia, sitten näin toisen unen, jossa en saanut unta ja lähdinkin baariin. Se oli elämäni hurjin lauantai:)
 

Jonkki

Press Play &#9658;
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Näin tällä viikolla mielenkiintoisen unen.
Siinä tapahtui mm. seuraavat asiat:

- Pyöräilin Japaniin, isoveli tarakalla, matka kesti jotain 2h.
- Kolme Japanilaista veljestä koittivat heittää minut suihkulähteeseen
- Jossain vaiheessa selitin Japanilaisille veljeksille, että Suomessa on mikroautoja, jotka ajavat kaduilla 120 mph. Käytin unessa mph.
- Hukkasin Japanissa matkalaukkuni, jossa oli kaikki vaatteeni, mitä omistin, ja passi ja rahat. Vitutti.
- Pyöräilin takaisin Suomeen ilmeisesti etsimään matkalaukkua, veli jäi Japaniin.
- Matkalaukku ei löytynyt Suomesta, joten aattelin sitten polkea takaisin Japaniin, mutta helsingin keskustassa törmäsin Jacquesiin ja gnz:ään, jotka lähtivät viemään mua jonnekin yökerhoon, pyörä jäi jossain vaiheessa.
- Tajusin, että enhän mä Japaniin pääse jacquesia ja gnz:ää seuraamalla.
- Lähdin kävellen kohti Japania, mutta sitten aattelin, etten jaksa enää uudesaan lähteä, ja soitin veljelle, etten enää tuu sinne.

Saa tulkita. Tuosta puuttuu joitain juttuja, mutta en jaksa kaikkee listata. Kaikenkaikkiaan varmaan pisin uni, minkä olen nähnyt.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime yönä päässäni oli jotkut autokisat, vähän niinkuin F1, mutta rata oli lyhyt ja mutkainen ja autot eivät aivan Fykkösiä olleet. Heti alussa kärkeen nousi Herra X, Kimi jollain punaisella leluautolla ja Kovalais-Hessu 80-luvun Malporo McLarenilla jossa oli Rellun väritys.
Herra X oli joku suomalainen kuuluisa rata-autoilija, mutten muistanut koko unen aikana että kuka. Ei ollut Mika.
Pari kierrosta nämä kolme menivät aivan peräkkäin ja Heikki yritteli Kimiä ohitellakin useaan otteeseen, mutta rata oli niin mutkainen ettei ohitukset oikein olleet mahdollisiakaan. Sitten Heikiltä hajosi kone.
Loppu-uni menikin sitten ihan sekoillessa, jouduin mm. pesemään sen rata-alueen huoltorakennuksen vessan, joka olikin oikeasti mun tuttavaperheen vessa, vaikken minä tätä tuttavaperhettä millään tavalla tuntenutkaan.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Nimensä merkki R&K ajeli holtittomasti viime yönä autollansa. Siksi hurjaa oli, että kurvinsa veti suoraksi ja auto lunastukseen. Miekkonen selvisi. Me mentiin heti katsomaan sitä autonjämää. Mopolla, kakspäällä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Unessa tuli oltua sodassa, ja yhdeltä tutulta ammuttiin jalka. Lopulta vallattiin kuiteskin Hollanti ja sitten olinkin jo ulkoisesti naapurien mökiltä näyttävässä rakennuksessa, joka oli sisältäpäin aivan erilainen. Siellä hengailin tuntikaupalla, ja tahdoin vain kokoajan pois.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mä pääsin taas viime yönä unessa panemaan. Hyvä että saa edes unissa. :ahem: Harmi vain etteivät ole osoittautuneet enneuniksi. :thumbfh:
 
Ylös