Kerrohan unesi, niin ...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Viime yönä mulla oli möötte sovittuna kotonani. Olin kuitenkin jostain syystä pyörälenkillä ja saapuessani kotini lähelle huomasin Charlien ajavan autollaan samaa tietä pitkin. Niinpä ohitin hänet fillarillani, jolloin Charlie laittoi vähän lisää kaasua, moikkasi, ja katosi horisonttiin. :doubtful:
 

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Mä olen nähnyt monena yönä unia, jotka on ihan kun kauhuelokuvaa... Siis tiedän ikään kuin katsovani kauhupätkää, että ne ei ole edes toden tuntuisia. Enkä mä ole kauhua katsonut ainakaan viikkoon sekuntiakaan. Eikä ne leffat mun uniin yleensäkään tule. Outoa...:confused:
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Toivottavasti viimeöinen uni olisi ensi viikkoa ajatellen enne. Siinä meinaan sain jonkun tentin läpi. Ja ensi viikolla olisi tenttejä tiedossa kokonaisen 17op:n edestä :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Teemu-84 sanoi:
Toivottavasti viimeöinen uni olisi ensi viikkoa ajatellen enne. Siinä meinaan sain jonkun tentin läpi. Ja ensi viikolla olisi tenttejä tiedossa kokonaisen 17op:n edestä :)
Aika hyvin, jos kaikista hylsyt vetäisit:D
 

Digru

Wild Animal
Liittynyt
26.9.2003
Viestit
153
Sijainti
högholmen
Väkevä uni..

Näin unta että panin pikkuserkkuani. Heräsin aamulla jorski tanassa. Ei taida olla rikollista?:confused:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Digru sanoi:
Näin unta että panin pikkuserkkuani. Heräsin aamulla jorski tanassa. Ei taida olla rikollista?:confused:
Ei. Kyllä pikkuserkkua saa panna niin paljon kuin lystää kunhan ei väkisin. :ahem:

Sisaruksia, äitiä/isää ja tytärtä/poikaa ei saa (eikä kyllä ole kauhean tervettä unissakaan vaikkakaan ei vielä laitonta).
 
Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Digru sanoi:
Näin unta että panin pikkuserkkuani. Heräsin aamulla jorski tanassa. Ei taida olla rikollista?:confused:
Mitä serkumpi sen herkumpi...

Itsehän näin unta, että olin jossain Pohjois-Koreassa tai muussa pelottavassa valtiossa ja mua jahdattiin. Unen alkuvaiheessa olin nainen, mutta lopussa mies. :doubtful:
 

Digru

Wild Animal
Liittynyt
26.9.2003
Viestit
153
Sijainti
högholmen
S.A sanoi:
Mitä serkumpi sen herkumpi...

Itsehän näin unta, että olin jossain Pohjois-Koreassa tai muussa pelottavassa valtiossa ja mua jahdattiin. Unen alkuvaiheessa olin nainen, mutta lopussa mies. :doubtful:

weird.. kurkkasitko mitä housuista löytyy?:D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
S.A sanoi:
Mitä serkumpi sen herkumpi...

Itsehän näin unta, että olin jossain Pohjois-Koreassa tai muussa pelottavassa valtiossa ja mua jahdattiin. Unen alkuvaiheessa olin nainen, mutta lopussa mies. :doubtful:
Eiks ollukki kiva ku palkka nousi! ÄHÄÄHÄÄÄ!
 

luisto

Well-known member
Liittynyt
7.4.2005
Viestit
196
Viimeviikolla heräsin aamulla ns. kusistondikseen ja muistin juuri katsomani uneni valitettavan selvästi. Unessa olin rannalla etelän lämmössä. Karmea kusihätä alkoi painaa päälle. Päätin lähteä suurehkoon rapattuun wc-rakennukseen. Kävin sisälle, mutta havaitsin joutuneeni toiseen kerrokseen, jossa ei ollut virtsaamismahdollisuutta, mutta näkymä oli suoraan alakertaan vessoille. Alhaalla wc-tilassa pari kolme koppalakkista hemmoa virtsasi ristiin pönttöön. Varsinaista gay-seksiä ei ollut havaittavissa. Kävelin itse samaan aikaan eteenpäin ja luiskahdin yllättäen liukumäkeen, joka heitti minut ukkojen käyttämään wc-pönttöön. Sain kultaisetsuihkut, mutta pakenin kuitenkin. Pääsin ulos ja olin iloinen, että minua ei oltu raiskattu. Ulos saavuttuani katsoin oikeaa jalkaterääni, se oli aivan ulosteessa-savessa. Pelkkiä pissoja ei kukaan olisi rannalla huomannut. Havaisin vasemmalla puolellani hemaisenvan naaraan ottamassa aurinkoa. Hänellä oli vaalea pyyhe viikattuna. Päätin ottaa sen ja pyyhkiä varpaani puhtaaksi, että en kiinnittäisi liikaa huomiota. Kun aloin pyyhkiä, huomasin pyyhkeen ollevankin suurikokoinen terveysside, joka oli jo rötvatty pahan kerran. Olin kusessa, paskassa ja kuutautisveressä, mutta ei sen kummempaa...
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Näin ehkä kaks unta, ehkä vaan yhden, mistä muistan kaks erilaista kohtausta.
Ekaks mekapeipe oli nunna, eikä siitä sitten sen enempää.
Tokassa kellot oli luista tehtyjä enkä mä tajunnut niistä mitään. Olin nukkumassa siinä missä oikeestikkin nukun, ja heräsin. Katsoin herätyskelloa, joka oli siis luista tehty. Mietin, että kannattaisko mun jatkaa nukkumista vai herätä, ja että herättääköhän toi kello kohta vai onko vielä ihan yö. Yritin ymmärtää että mitä aikaa mun herätyskello mahtaa näyttää ja mietin että myöhästykö herätyksestä jos jatkan nukkumista.
Sitten kun heräsin oikeasti, katsoin että vielä olis n. 25 minuuttia aikaa ennenku kello herättää, ja mietin että paljonkohan herätykseen on OIKEESTI aikaa. En ollut oikein tilanteen tasalla nääks.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Näin äärimmäisen eroottisen unen jossa oli mukana eräs työkaverini.
En ole vielä tänään ko. työkaveria nähnyt, mutta ajattelin nähdessäni sanoa jotta "Kiitos."
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin unta, että lfb:llä oli kovat bileet (ainakin juotavaa kului). Syynä oli jonkun asian tapahtumisesta täyteen tulleet 10 vuotta (minulle ei unessa oikein selvinnyt, minkä asian). Joku tyttö oli leiponut piirakan, jossa oli eri värisiä ja paksuisia paloja, ja tarjosi niitä lfb:lle (minä olin mustasukkainen). Sitten uneen liittyi kai vielä joku shemale-homma.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Näin äärimmäisen eroottisen unen jossa oli mukana eräs työkaverini.
En ole vielä tänään ko. työkaveria nähnyt, mutta ajattelin nähdessäni sanoa jotta "Kiitos."
"Kiitos, sun takia lakanat ja pöksyt meni tahmaan":mad_old:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
"Kiitos, sun takia lakanat ja pöksyt meni tahmaan":mad_old:
Ei tahmaantunut lakanat tai pöksyt, mutta uni oli varmasti yksi parhaimmista koskaan. :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin viime yönä mm. sellaista unta, että ajelin autolla täysin tuntemattomassa kaupunkimaisemassa eikä siinä vielä kaikki... ajelin ihan juovuksissani. :rolleyes: En tiennyt missä olin, kunnes sain kännyyn livekuvan itsestäni ja se oli kuvattu viereisestä liikkuvasta autosta. Siitä näin, että nukuin punainen pusero päällä linja-auton katonrajassa (yläpeti) ikkunapaikalla. Aika monta mahdottomuutta!
 
Ylös