Viimeviikolla heräsin aamulla ns. kusistondikseen ja muistin juuri katsomani uneni valitettavan selvästi. Unessa olin rannalla etelän lämmössä. Karmea kusihätä alkoi painaa päälle. Päätin lähteä suurehkoon rapattuun wc-rakennukseen. Kävin sisälle, mutta havaitsin joutuneeni toiseen kerrokseen, jossa ei ollut virtsaamismahdollisuutta, mutta näkymä oli suoraan alakertaan vessoille. Alhaalla wc-tilassa pari kolme koppalakkista hemmoa virtsasi ristiin pönttöön. Varsinaista gay-seksiä ei ollut havaittavissa. Kävelin itse samaan aikaan eteenpäin ja luiskahdin yllättäen liukumäkeen, joka heitti minut ukkojen käyttämään wc-pönttöön. Sain kultaisetsuihkut, mutta pakenin kuitenkin. Pääsin ulos ja olin iloinen, että minua ei oltu raiskattu. Ulos saavuttuani katsoin oikeaa jalkaterääni, se oli aivan ulosteessa-savessa. Pelkkiä pissoja ei kukaan olisi rannalla huomannut. Havaisin vasemmalla puolellani hemaisenvan naaraan ottamassa aurinkoa. Hänellä oli vaalea pyyhe viikattuna. Päätin ottaa sen ja pyyhkiä varpaani puhtaaksi, että en kiinnittäisi liikaa huomiota. Kun aloin pyyhkiä, huomasin pyyhkeen ollevankin suurikokoinen terveysside, joka oli jo rötvatty pahan kerran. Olin kusessa, paskassa ja kuutautisveressä, mutta ei sen kummempaa...