Kerrohan unesi, niin ...

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Mä pääsin taas viime yönä unessa panemaan. Hyvä että saa edes unissa. :ahem: Harmi vain etteivät ole osoittautuneet enneuniksi. :thumbfh:
Oliko 'vastapeluri' taas kerran Matxi? Vai Ace, Jonkki, Dominic vai Patriot?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Jacques sanoi:
Mä pääsin taas viime yönä unessa panemaan. Hyvä että saa edes unissa. :ahem: Harmi vain etteivät ole osoittautuneet eunukeiksi. :thumbfh:
?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jacques sanoi:
Mä pääsin taas viime yönä unessa panemaan. Hyvä että saa edes unissa. :ahem: Harmi vain etteivät ole osoittautuneet enneuniksi. :thumbfh:
Oliko tuo uni ns. märkä uni ?

En nyt väitä, että aihe sinänsä kiinnostaisi...uteliaisuuttani vaan kysyn...ööh.:eek:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jacques sanoi:
Mä pääsin taas viime yönä unessa panemaan. Hyvä että saa edes unissa. :ahem: Harmi vain etteivät ole osoittautuneet enneuniksi. :thumbfh:
Tällä on varmasti suora yhteys siihen, että mun unessani puolet peruskouluaikaisista luokkakavereistani oli raskaana! :D
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin jotain ihan häröä unta, jossa mulla ehkä oli vauva tai sitten se oli vaan pöllitty Juskaselta. Sitten se piti ristiä laivalla, ja olin vähän menossa naimisiin samalla kertaa jonkun kanssa, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin. Mitä sitä turhaan mennä naimisiin erotakseen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Lapsuuden ala-asteelle oli perustettu uusi koulu, jossa juuri olin aloittanut. Koulussa olikin hierarkiat ja porukan jako kuin Kylmässä ringissä. Oli arjalaiset ja tummahipiäiset, joista kaikki miehiä. Lisäksi yhtä suuri joukkio oli latinokaunottaret, jotka olivat sitten kaikki naisia. Päädyin viimeiseen ja hierarkian alimmaisena nuo latinotytöt raiskasivat minut monesti:frown:
Sitten tulikin joku kemian tehtävän päivä ja lähdimme metsään tekemään kokeita. Siellä sitten kaadettiin opettajan antamaan aineen X päälle muita aineita ja tapahtui HURJIA juttuja. Aineet vaihtoivat väriä, kun niitä sekoitteli:eek:
Sitten olimme lähdössä pois metsästä ja aloimme rettelöimään. Kaadoimme puun ja uni loppui näkymään, jossa kävelemme poispäin ja puun vieressä itkee piirretty orava.

Ett semmosta tällä kertaa:ahem:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Olga sanoi:
... muutkin voivat ihmetellä, mitä pääkopassasi oikein tapahtuukaan.

Heräsin reilun parin tunnin yöunesta varttitunti sitten ja uni näkyy (ja unenpuute tuntuu) silmissäni vielä hyvin tuoreena.

Unessa olin jossain 'tsunamialueella', jonne oli kertynyt kohtalainen 'vuori'. Siihen vuoreen oli rakennettu korkea katsomo ja sen edustalla ajettiin formulakisaa. Vaikka se katsomo/vuori huojuikin, kiipesin ylimmälle tasolle nähdäkseni punaiset Ferrarit. En siellä muita autoja nähnytkään. Ferrarit olivat sellaisia Bergerin aikaisia väritykseltään. Martti Ahtisaari oli pitämässä puhetta radalla (etuoikealla) - lieneekö kiittänyt Nobelista.

Yhtäkkiä se vuori alkoi kaatua eteenpäin ja vyöryi Ahtisaaren ja alempana rinteessä 'katsomossa' olleiden päälle. Siellä ylälaidalla meillä oli huimaa menoa, kun katsomon takalaidan mukana mentiin kauas yli kotikylän joen. Sinne alle jäivät Ferrarit ja Ahtisaaret. Kun sitä jälkeä sivusta päin katsoi, niin siitä vuoresta näkyi selkeä 'kantalaatta', joka oli irronnut maasta niinkuin tuulen kaatamissa puissa on juurien nostama multalaatta.

Ei siinä jääty sen kummemmin ihmettelemään, mentiin maantien varteen odottamaan bussia. Hieman unessa(kin) kummastelin sitä, että olin siellä bussipysäkillä papiljotit päässä. En ole sellaisia ainakaan kymmeneen vuoteen käyttänyt.

Siinäpä unien selittäjille analysoitavaa. :(
Noniin, siinäpä on klassinen esimerkki unesta, jossa unen näkijä menettää jossain vaiheessa täysin vaikutusmahdollisuutensa tapahtumien kulkuun. Kontrolli pettää, hallinta luisuu pois omista käsistä. Pelottavaa.

Mutta tässä tarvitaan nyt tarkentavaa tietoa, ennen kuin voin jatkaa:
Minkä väriset paplarit ne oli? Sellaaset kulahtaneen turkoosit vai jotain muuta?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
S.A sanoi:
...ja olin vähän menossa naimisiin samalla kertaa jonkun kanssa, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin. Mitä sitä turhaan mennä naimisiin erotakseen.
Oot tainnut nähdä liikaa näitä 'Maailman nopein kansa' -mainoksia maikkarilta.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olin viime yön unessa jossain tentissä eikä siitä vastaamisesta meinannut tulla mitään. Ei ollut oikein pöytääkään, minkä päällä kirjoittaa... välillä kirjoitin jossain tienpenkalla parin kilometrin päässä kotoa jne. :confused:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Olin viime yön unessa jossain tentissä eikä siitä vastaamisesta meinannut tulla mitään. Ei ollut oikein pöytääkään, minkä päällä kirjoittaa... välillä kirjoitin jossain tienpenkalla parin kilometrin päässä kotoa jne. :confused:
Ainakin yhden kokeen tein koulussa lattialla, kun ei ollut luokassa riittävästi pöytiä. Läpi meni jotta heilahti (ei siis lattiasta).
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Viime yona nain jotain painajaista jota en halua muistella enempaa, ja toisessa unessa katsoin jotain videopatkaa itsestani. Puhuin siina englantia, mutten saanut siita mitaan selvaa. Okei, tiedan etta mulla on aika vahva jenkkiaksentti englannissa, olikohan toi joku vihje etta lopeta se sanojen venyttaminen :D
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Thyella sanoi:
Viime yona nain jotain painajaista jota en halua muistella enempaa, ja toisessa unessa katsoin jotain videopatkaa itsestani. Puhuin siina englantia, mutten saanut siita mitaan selvaa. Okei, tiedan etta mulla on aika vahva jenkkiaksentti englannissa, olikohan toi joku vihje etta lopeta se sanojen venyttaminen :D

Tuosta tuli mieleen, että kun olin eilen tuolla asiakkaan luona tekemässä duunia ja juttelin sitten moneen otteeseen, niin näiden joidenkin Italiaanojen enkunmaikka (britti) tuli kertomaan ykskaks ja yllättäen, että mulla on tosi hyvä englanninkielen taito ja ääntämys :) Just viime viikolla mun enkunmaikka (suomalainen) kertoi, että mulla on sen mielestä aika vahva amerikanenglannin ääntämys (ja antoi rivien välistä ymmärtää, että se olisi huono asia).

Ei ollut uni, joten sorry off-topicista.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Olin menossa nuoren Tia Carreren näköisen naisen kanssa naimisiin, mutta heräsin kun Keskisuomalainen, jota en edes tilaa, kolahti postiluukusta sisään. :thumbfh:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ace17 sanoi:
Olin menossa nuoren Tia Carreren näköisen naisen kanssa naimisiin, mutta heräsin kun Keskisuomalainen, jota en edes tilaa, kolahti postiluukusta sisään. :thumbfh:
:thumbup:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Olin menossa nuoren Tia Carreren näköisen naisen kanssa naimisiin, mutta heräsin kun Keskisuomalainen, jota en edes tilaa, kolahti postiluukusta sisään. :thumbfh:
Etkä ilmeisesti tilaa jatkossakaan, kun pilasi noin hienon unen!


Kuka on Tia Carrere?
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Näin unta että olin Britney Spearsin poikaystävä. Britney oli katkaisussa ja sille oli tukka kasvanut takaisin - tosin ajattelin että peruukin on laittanut. Se yritti vongata mukaan (pois hoidosta), mutta minä en suostunut!

Nyt kaduttaa.
 
Ylös