kouvotsvoni
Banjottu
Salihousut...trikooita meinasinVellu sanoi:Etkö saanut housuja pois vai mikä aiheutti itkun?
homokierät salihousutMulla on varmaan hieman eri käsitys salihousuista kuin sulla.
Salihousut...trikooita meinasinVellu sanoi:Etkö saanut housuja pois vai mikä aiheutti itkun?
homokierät salihousutMulla on varmaan hieman eri käsitys salihousuista kuin sulla.
Löytyy itseasiassa valkoiset ja kireät farkut tuolta kaapista, mutten ole itkenyt ne jalassamarkoj sanoi:Surullisintahan tossa on, että kouvotsvoni vain luuli nähneensä unta.
Tuosta saa copy/pasteta ämmät. n Mvermula sanoi:un viesteissä ona aika paljo virheitä, näppis ei tykänny siitä kun viieks kaatui jotain juoaa.. esi. -kirjainta saa hakata kunnolla.![]()
Tähän on nyt saatava selko hetimiten! Mitä ihmettä se Salossa oikein teki?OoPee sanoi:Mä näin pari yötä sitten unta Olgasta :eek!: :eek!: :eek!:
Tapahtumapaikka Salo!
Olga kurvas Skodalla (Octavia ilman DSG:tä!) entisen Lounais-Suomen Säästäpankin pääkonttorin pihaan (tosin semmosta reittiä, jota ei ole olemassakaan), nappas autonsa takakontista rullaluistimet, veti ne jalkaan ja lähti kiitämään etiäpäin (tiesin jostain syystä, että kohti duuniaan, joka siis sijaitsi Salossa). Vetäs kuitenkin lipat heti sadan metrin päässä sen näköisesti, että varmasti sattu. Jatkosta ei ole tietoa![]()
Muistan ihmetelleeni unessa, että "mitä ihmettä se Salossa tekee"![]()
:tongue:
Juu, tosin mulle jäi myös hieman epäselväksi, että mitä mä itse siellä Salossa teinVellu sanoi:Tähän on nyt saatava selko hetimiten! Mitä ihmettä se Salossa oikein teki?
Vellu sanoi:Tähän on nyt saatava selko hetimiten! Mitä ihmettä se Salossa oikein teki?
Peesaan itseäni!OoPee sanoi:Juu, tosin mulle jäi myös hieman epäselväksi, että mitä mä itse siellä Salossa tein![]()
Tai sitten Noriko.AJ sanoi:Tietääkö Mika tästä mitään?
Kuva on selvä feikki. Jos tossa oikeesti olis ollut jotain äksöniä, niin ensinnäkin konepelti olis kuopalla ja toisekseen toi jälki ei olis noin selvä.Vellu sanoi:Tai sitten Noriko.
Onko tää muuten jonkun forumilaisen Volvo?
No hyvä, sitten ei tartte pelätä surffailua tällä foorumilla.AJ sanoi:Kuva on selvä feikki. Jos tossa oikeesti olis ollut jotain äksöniä, niin ensinnäkin konepelti olis kuopalla ja toisekseen toi jälki ei olis noin selvä.
Mutta pölyisiä Volvoja ei kuitenkaan kannata kumartua tutkimaan tarkemmin. Kaiken varalta.Vellu sanoi:No hyvä, sitten ei tartte pelätä surffailua tällä foorumilla.
Ei ainakaan McMiken, koska silloinhan emme näkisi kuvaa kyseisestä autosta tällä foorumilla. Vaikka siitä olisikin useita kuvia otettuna.Vellu sanoi:Tai sitten Noriko.
Onko tää muuten jonkun forumilaisen Volvo?
Sama vikaS.A sanoi:Mä olen vähän pettynyt, kun täällä ei tunnuta poikein selittävän näitä unia.