Kerrohan unesi, niin ...

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Etkö saanut housuja pois vai mikä aiheutti itkun?

homokierät salihousut :) Mulla on varmaan hieman eri käsitys salihousuista kuin sulla.
Salihousut...trikooita meinasin :rolleyes: Kait ne housut vaan itketti :eek:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Surullisintahan tossa on, että kouvotsvoni vain luuli nähneensä unta.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Semmonen uni tulta armeijjasta.. oltiin enossa pelaamaan jalkapalloa, muut oli jo jonossa tuvassa verkkareissa varustesäkkiselässä, kun mulla ei ollu yhtään mikään valmiina. Kaappi oli auki ja tavaroita siellä aika paljon. Yks majurikin tuli sinne ja ne lähti pelaamaan eikä mua huomattu lainkaan. Mä aloin tyhjentämään kaappiani. Ylähylly oli täynnä jotain ihme sälää ja sitten huomasin tyhjentäväni yhtä kaapia kotona.

Sitten toinen armeijauni, mä huomasin et olen ollu kines joka viikonloppu enkä käyttäny lomiani yhtään. Menin sitten vääpelille kertomaan et olen ollu aika paljon viikonloppusin paikanpäällä koska ei oikein ole paikkaa minne mennä, mut haluaisin nyt pitää kaikki lomat pois. Vääpeli kuunteli siinä ymmärtäväisenä ja huomasin että istuimme lapsuuden kodissa takapihan portailla aurinkoisena kesäpäivänä.

Viime yönä muutenkin paljon unia. Yhdessä ajettiin partaa peilaten jonkun liikkeen ikkunasta, oli aikamoinen sänki, yhdessä katsoin jotain surffausvideota naantalista, ja sitten yks uni uimarannalta, jossa oli niin paljon outoja juttuja et ene edes muista.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
un viesteissä ona aika paljo virheitä, näppis ei tykänny siitä kun viieks kaatui jotain juoaa.. esi. -kirjainta saa hakata kunnolla. :D
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
vermula sanoi:
un viesteissä ona aika paljo virheitä, näppis ei tykänny siitä kun viieks kaatui jotain juoaa.. esi. -kirjainta saa hakata kunnolla. :D
Tuosta saa copy/pasteta ämmät. n M
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Alkuyöstä näin unta, jossa olin koulussa. Tappelin erään pojan kanssa, ja ruotsinopettaja tuli nuhtelemaan. Sitten menin italian tunnille, jossa selitin myöhästymisen syyksi, että olin ollut tämän nuhdelleen opettajan puhuttelussa. Sitten olin kaiketi matikan tunnilla, koska matikanopettajani pyysi minua jäämään keskustelemaan MA4-kurssin suorituksestani. Hän valitti jotain, että tehtäviä pitää tehdä ja siihen suuntaan. Että tällä menola ei pärjää jne. Aloin melkein itkeä siitä, ja tämä opettaja kysyi sitten, pyytääkö ruotsinopen nuhtelemaan minua, että tulisin paremmalle tuulelle. :confused:

Sitten heräsin.

Seuraavassa unessa minun piti lähteä kotoa kauppaan ostamaan maitoa. Veljeni antoi pyöränsä lainaksi (täysin mahdoton tapahtuma todellisuudessa!), ja minä ensin ajelin sillä hetken ympyrää, koska en ollut varma, osaanko oikein ajaa sillä. Sitten kuitenkin lähdin kauppaa kohti polkemaan, matka sujui aika mutkitellen. Juuri ennen kuin pääsin kauppaan heräsin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mä näin pari yötä sitten unta Olgasta :eek!: :eek!: :eek!:

Tapahtumapaikka Salo!

Olga kurvas Skodalla (Octavia ilman DSG:tä!) entisen Lounais-Suomen Säästäpankin pääkonttorin pihaan (tosin semmosta reittiä, jota ei ole olemassakaan), nappas autonsa takakontista rullaluistimet, veti ne jalkaan ja lähti kiitämään etiäpäin (tiesin jostain syystä, että kohti duuniaan, joka siis sijaitsi Salossa). Vetäs kuitenkin lipat heti sadan metrin päässä sen näköisesti, että varmasti sattu. Jatkosta ei ole tietoa :eek:

Muistan ihmetelleeni unessa, että "mitä ihmettä se Salossa tekee" :rolleyes:

:tongue:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Mä näin pari yötä sitten unta Olgasta :eek!: :eek!: :eek!:

Tapahtumapaikka Salo!

Olga kurvas Skodalla (Octavia ilman DSG:tä!) entisen Lounais-Suomen Säästäpankin pääkonttorin pihaan (tosin semmosta reittiä, jota ei ole olemassakaan), nappas autonsa takakontista rullaluistimet, veti ne jalkaan ja lähti kiitämään etiäpäin (tiesin jostain syystä, että kohti duuniaan, joka siis sijaitsi Salossa). Vetäs kuitenkin lipat heti sadan metrin päässä sen näköisesti, että varmasti sattu. Jatkosta ei ole tietoa :eek:

Muistan ihmetelleeni unessa, että "mitä ihmettä se Salossa tekee" :rolleyes:

:tongue:
Tähän on nyt saatava selko hetimiten! Mitä ihmettä se Salossa oikein teki?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Tähän on nyt saatava selko hetimiten! Mitä ihmettä se Salossa oikein teki?
Juu, tosin mulle jäi myös hieman epäselväksi, että mitä mä itse siellä Salossa tein :D

...tai siis oikeestaan toi Olgan Salossa oleminen ei jäänny kauheen epäselväks. Pienen pohdinnan jälkeen hiffasin, että Olgahan asuu Salossa ja on siellä duunissa ja Olga on vaan kotoisin sieltä jostain Kainuusta :eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Vellu sanoi:
Tai sitten Noriko.

Onko tää muuten jonkun forumilaisen Volvo?
Kuva on selvä feikki. Jos tossa oikeesti olis ollut jotain äksöniä, niin ensinnäkin konepelti olis kuopalla ja toisekseen toi jälki ei olis noin selvä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
AJ sanoi:
Kuva on selvä feikki. Jos tossa oikeesti olis ollut jotain äksöniä, niin ensinnäkin konepelti olis kuopalla ja toisekseen toi jälki ei olis noin selvä.
No hyvä, sitten ei tartte pelätä surffailua tällä foorumilla.
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Vellu sanoi:
Tai sitten Noriko.

Onko tää muuten jonkun forumilaisen Volvo?
Ei ainakaan McMiken, koska silloinhan emme näkisi kuvaa kyseisestä autosta tällä foorumilla. Vaikka siitä olisikin useita kuvia otettuna.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mä olen vähän pettynyt, kun täällä ei tunnuta poikein selittävän näitä unia.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viime yönä tyttökaveri ajoi Katalonian MM-rallissa vitivalkoisella (ei edes rapautunut ajossa :eek!: ) Ford Focuksella toiseksi :thumbup:
 
Ylös