Kerrohan unesi, niin ...

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Jone sanoi:
Perjantai-aamuna näin sellasen unen, että alta pois.

Näin se meni. Olin Savonlinnan Citymarketissa nojailemassa siihen veikkaustiskiin. Sit siihen viereen tuli yhtäkkiä yks tuttu, tosi hyvännäkönen tyttö (ollaan samassa koulussa). Sillä oli sellaset Jean Alesi -tyyliset isot miesten aurinkolasit päässä. Jotenkin ne sopi sille tosi hyvin ja oli kieltämättä aika seksikäs ilmestys. Sitten se sanaakaan sanomatta pussasi minnuu poskelle. Käännyin katsomaan ja tällä tytöllä oli niin jumalattoman soma nätti hymy kasvoillaan... Mie totesin siihen pusuun, että "no tuohan tuntui hyvältä". Sitten se pussas minnuu uudestaan ja lähti pois. Lupasi kyllä tulla vähän ajan päästä takaisin.

Sitten avasin silmät ja huomasin, että untahan se vaan oli... kyllä otti päähän!! :jaska:
Minäpäs näin kerran sellaisen unen että olin.. kröhöm.. erittäin läheisessä kanssakäymisessä jonkun aivan mielettömän hyvännäköisen naisen kanssa. Juuri kun homma oli pääsemässä hyvään vauhtiin niin haa missäs herään. Kajaanissa Petäisenniskan teollisuusalueella jossain hallissa, jossa se yö nukuttiin. Armeijan loppusota, HÄRMÄ 04. Ehkä hieman keljutti herätä :alppu:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Teemu-84 sanoi:
Minäpäs näin kerran sellaisen unen että olin.. kröhöm.. erittäin läheisessä kanssakäymisessä jonkun aivan mielettömän hyvännäköisen naisen kanssa. Juuri kun homma oli pääsemässä hyvään vauhtiin niin haa missäs herään. Kajaanissa Petäisenniskan teollisuusalueella jossain hallissa, jossa se yö nukuttiin. Armeijan loppusota, HÄRMÄ 04. Ehkä hieman keljutti herätä :alppu:
Intissä tuli monesti nähtyä unia, jotta käteni puuttuvat.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Näin unta että täällä jossain oli brassihärkä kasvamassa, josta mun sitten aikanaan piti saada hyvä siivu.
 

Timoteus

Maailman nisäkkäin
Liittynyt
4.4.1999
Viestit
3934
Olin kaikessa rauhassa hiihtämässä (unessa siis, en oikeasti lain') ja yhtäkkiä sukset tökkäsivät soraan, lensin nenälleni ja tajusin, että siitä kohdasta eteenpäin latu-ura olikin jo täysin sula. :thumbfh: Kun olin vielä tientukkona maassa rähmälläni, viiletti joku teräspaappa suksillaan ohi, katsoi minua "saatanan amatööri" -ilmeellä, tuhahti halveksivasti ja paineli komeasti luistelutyylillä menemään... soralla... :nope: eikä tämä asia edes unessa minua kummastuttanut. Itsehän en osannut soralla hiihtää enkä viitsinyt suksiani pilata, joten päätin jatkaa kävellen matkaa, kun sitä muutenkin oli niin vähän. Toinen sukseni oli lentänyt jotenkin käsittämättömästi parin - kolmen metrin päähän (mikä ei sekään toki unessa kummastuttanut), joten jouduin kamojani kasaan keräillessä vähän haahuilemaan ympäriinsä ja ohi meni joku toinenkin himohiihtäjä, joka huuteli, ettei ladulla saisi kävellä, vaikka eihän siinä enää mitään latua ollut, kun ei ollut luntakaan. :mad_old: En sitten kävellytkään, vaan heräsin.

Tietääköhän tämä uni kevään tuloa vai sitä, ettei kannata mennä hiihtämään, kun ei vaan osaa? :frank: Ehkä se tietää vähän molempia.
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Kuolema tuli unesss.
Ajoin pyörälllä josta puhkesi kumi montakin kertaa. Ajoin pyöral alikulkuun johon oli tulvinut vettä ja katselin rengasta se oli kulunut. Paikalle tuli mies pyörällä joka kysyi tiedänkö kuka hän on ja sanoin että en ja kysyi myös että tiedänkö mistä hän on tullut? En tiennyt. Mies kysyi että muistanko hänet? Sanoin että empä muista ja aioin jatkaa pyörän kumin korjaamista. Silloin mies sanoi olevansa entinen työnantajani ja kysyin että ai,mistäpäin. -Puolivälinkankaalta sanoi mies ja liimasi rintaani jonkin teippimäisen tarran minusta katsoen vasemmalle ja sanoi että olen pidätetty. Tunsin kuinka minut kuristettiin takaapäin tai naru kaulassani alkoi kiristyä takaapäin ja kuristuin. Samalla aloin nousta ilmaan saamatta henkäystäkään taikka sanaakaan. Ajattelin että voi helvetti en voi tehdä mitään. Mies naureskeli: vihdoin!. -kuolin. :thumbdown
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Timoteus sanoi:
Olin kaikessa rauhassa hiihtämässä (unessa siis, en oikeasti lain') ja yhtäkkiä sukset tökkäsivät soraan, lensin nenälleni ja tajusin, että siitä kohdasta eteenpäin latu-ura olikin jo täysin sula. :thumbfh: Kun olin vielä tientukkona maassa rähmälläni, viiletti joku teräspaappa suksillaan ohi, katsoi minua "saatanan amatööri" -ilmeellä, tuhahti halveksivasti ja paineli komeasti luistelutyylillä menemään... soralla... :nope: eikä tämä asia edes unessa minua kummastuttanut. Itsehän en osannut soralla hiihtää enkä viitsinyt suksiani pilata, joten päätin jatkaa kävellen matkaa, kun sitä muutenkin oli niin vähän. Toinen sukseni oli lentänyt jotenkin käsittämättömästi parin - kolmen metrin päähän (mikä ei sekään toki unessa kummastuttanut), joten jouduin kamojani kasaan keräillessä vähän haahuilemaan ympäriinsä ja ohi meni joku toinenkin himohiihtäjä, joka huuteli, ettei ladulla saisi kävellä, vaikka eihän siinä enää mitään latua ollut, kun ei ollut luntakaan. :mad_old: En sitten kävellytkään, vaan heräsin.

Tietääköhän tämä uni kevään tuloa vai sitä, ettei kannata mennä hiihtämään, kun ei vaan osaa? :frank: Ehkä se tietää vähän molempia.
Se tietää sitä, että hei AKKU LOPP
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Menin eilen väsyksissäni hyvissä ajoin nukkumaan ja se ilmeisesti turvasi pitkän unimatkan.

Lähdettiin sitten kuorma-autolla tutustumismatkalle Venäjälle. Kuorma-auto oli sellainen lavamalli, ja siinä oli vahvat laudat (parrut) asetettu laitojen väliin penkeiksi. Siellä istua törötettiin kuin 'ohimarssissa' ja ajeltiin läpi venäläisten kylien. Kylissä oli mahdottoman pieniä ja yllättävän siistejä pieniä taloja. Kaikki olivat mustia ja tie kulki kylän laidasta. Menosuunnassa kylä jäi vasemmalle. Menimme jollekin torille, josta mukamas osteltiin jotain ja paljastui, että työkaverit olivat siellä myymässä suomalaisia tavaroita.

Hetken kuluttua oltiinkin itäisessä Kiinassa, se oli vähän niin kuin vankilan tapainen paikka. Siellä oli korkea muuri, jonka luona ihmiset pistelivät itseensä huumeita. Maa oli täynnä huumeneuloja (kovin olivat värikkäitä, mutta kolhoja - ihan kuin koiran lääkeannostelijat) ja sieltä maasta ne ihmiset ottivat niitä ja pistelivät itseään. :rolleyes: Jossain vasemmalla aidassa oli kiinni teline, jossa oli paperisia käsipyyhkeitä suomalaisen vessan tapaan.

Seuraavassa vaiheessa oltiinkin taas jossain hautausmaalla, mutta se oli ihan kummallista... :frown:

Ei ole ihme, että on aamulla väsynyt, kun tuolla tavalla reissaa ympäri maailmaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
SSL

26.03.06 [12:10:40] <oldez> ai? millasia unia oot sit nähny?
26.03.06 [12:11:19] <Estate> no jollain perheellä oli semmonen hirmuiso talo
26.03.06 [12:11:31] <Estate> ja toinen puoli siitä oli hotellia
26.03.06 [12:11:42] <Estate> ja toinen niitten kämppä
26.03.06 [12:12:04] <Estate> sit siin välis oli vähän jotain semmost ei niin niitten yksityistä tilaa
26.03.06 [12:12:32] <Estate> ja sit siel hoteellin alakerrassa oli hirveän pienet vessat
26.03.06 [12:12:37] <oldez> :D
26.03.06 [12:12:55] <Estate> sitten siellä oli jotkut markkinat
26.03.06 [12:13:06] <Estate> ja mä ostin semmosen tikkarin
26.03.06 [12:13:42] <Estate> sit heli koivula osti samast paikast kans kaks, mut erilaiset ku mä
26.03.06 [12:14:18] <oldez> hmm.. heli koivula :p
26.03.06 [12:14:28] <oldez> minkä makunen tikkari?
26.03.06 [12:14:42] <Estate> sit mä soitin lfb:lle ja käskin sitä tulee sinne ja sit se kävi siellä, mut lähti jo ennen kuin mä olin soittanu sile toisen kerran ja soli lähös laival
26.03.06 [12:14:58] <Estate> oldez, en tiä, ei syöty siin unes
26.03.06 [12:15:22] <oldez> se ryökäle lähti siis laivalle :/
26.03.06 [12:15:47] <Estate> no se oli kotonaan kun soitin siinä sille toisen kerran
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jyväskylän sienimetsässä tuli nähtyä unia, mutta yhden niistä tarkalleen muistan:

Selasin siinä Kalevala-henkistä kuvakollaasia Thylliksestä Suomen järven äärellä ilman rihman kiertämää (ja tukkansa on teko-blondi, mikäli uneen on uskominen :rolleyes: ).

:eek:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Olin Turussa jossain kerrostalossa joka oli kauhean korkea. Piti mennä hissillä 23. kerrokseen, mut se hissi lähtiki hurjaa vauhtia ylöspäin tosi korkealle, talon katon ylöpuolelle. Rakenteena hissin ympärillä oli siinä vaiheessa vain neljä teräsputkea jotka kohos korkeuteen, eli ilmeisesti hissi jatkui katolla avoimena näköalahissinä. Huojui aika paljo. Olin lopulta jossain tosi korkealla ja huimas, hissi lähti sitten kamalaa vauhtia syöksymään. Ja se putos kuin vapaassa mut sen tornin ulkopuolella, eikä sitä hissikuilua mitä pitkin se tuli ylös. Matkalla näin kuinka pari ihmistä oli pysähtyny jollekin tasanteelle, olivat niin lepposina siinä. Ja mä jatkoin alas päin, lopulta hissikapseli syöksyi kuiluun talon sisälle. Pelotti jos se ei osuis suoraan kuiluun vaan kolahtais siinä vaihdissa kuilun sisäänmenoaukon reunaan ja mä liiskautuisin pysähdyksen voimasta. Lopulta kuilussa hissi hidasti vauhtiaan ja pääsin ulos.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä olin kotonani ja mulle tuotiin koira hoidettavaksi, jonka etujalat ei yltäneet maahan. Ne jätti sen sekarotuisen koiran mulle ja hetken mä ihmettelin niitä etutassuja kun ne oli viitisen senttiä lattiasta ilmassa. Sitten aloin silittämään alaspäin suuntautuvin vedoin sen koiran leuan alta ja ne pian ne käpälät lattiaan jo ylsikin. Omistajatkin tuli pian, vanha pariskunta, ja kiitteli kovasti mua tästä ihmeteosta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Onkohan mussa joku vika, kun en näe noin pitkiä unia. Tai en ainakaan muista niitä :(
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Unessa olin tyttökaverin luona. Sitten huomasin, jotta jalassani ovat homokireät, valkoiset salihousut. Aloin itkeä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Näin toissayönä/aamuna aika pitkän unen, josta olen jo aimo osan unohtanut. Kyseessä oli kuitenki inttiuni, jossa väijyimme jonkin risteyksen tienoilla tuntemattomaksi jäänyttä kohdetta. Pian tuli kuitenkin aika poistua ja paikalle saapui neuvostovalmisteinen pyörillä kulkeva miehistönliikutusväline. Hurja sissijuokkomme ahtautui ajoneuvoon ja lähdimme päätä pahkaa alamäkeen! Matkan kuluessa kuitenkin kesäinen maisema vaihtui talviseksi ja huomasin matkan jatkuvan ruotsalaisen tela-ajoneuvon kyydittämänä. Saavuimme joko jängälle tai järven jäälle jossa sitten tapahtui jotain hassua, mutta sen oon jo unohtanut. Sitte mä vaan heräsin.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Unessa olin tyttökaverin luona. Sitten huomasin, jotta jalassani ovat homokireät, valkoiset salihousut. Aloin itkeä.
Etkö saanut housuja pois vai mikä aiheutti itkun?

homokierät salihousut :) Mulla on varmaan hieman eri käsitys salihousuista kuin sulla.
 
Ylös