Kerrohan unesi, niin ...

Makkonen

Guest
Olin työpaikkani pihalla autossa odottamassa työkaveriani. huomasin notta olen raskaana ja ihan viimeisillään. Mahaa alkoi poltella ja aloin funtsaamaan miksen ole tehnyt aborttia, sillä tähän elämän tilanteeseen ei vauva oikein sopisi. Mielessä kävi josko abortti olisi vielä raskauden tässä vaiheessa mahdollinen.

Porukkaa tuli välillä auton luo ja kysyi onko kaikki hyvin.
Mä vaan nyyökyttelin, että kaikki ok. työkaverini tuli kysymään joko lähdetään kotia. Sanoin että synnytys alkaa n. puolen tunnin päästä, en pääse vielä. Hetken odotettuani aloin miettimään että enhän voi olla raskaana, sillä sehän onnistuu vain naisilta. Mullahan vaan oli maha kipee.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
JayR sanoi:
Hetken odotettuani aloin miettimään että enhän voi olla raskaana, sillä sehän onnistuu vain naisilta. Mullahan vaan oli maha kipee.
Mistä sitä koskaan tietää! :rolleyes:

Minulla oli viime yönä muuttopuuhat. Menin käymään entisessä Turun asunnossa ja huomasin, että sinne oli jäänyt paljon tavaroita. Niitä löytyi aina vain lisää ja lisää eikä ne mahtuneet mihinkään. :mad_old:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Mistä sitä koskaan tietää! :rolleyes:

Minulla oli viime yönä muuttopuuhat. Menin käymään entisessä Turun asunnossa ja huomasin, että sinne oli jäänyt paljon tavaroita. Niitä löytyi aina vain lisää ja lisää eikä ne mahtuneet mihinkään. :mad_old:
Ookkonää asunnu turkkusessa? :eek:
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Tässäpä varsin todentuntuinen uni analysoitavaksi:

Ajelin kahden kaverin kanssa vanhempieni asuntoautolla, ilmeisesti olin viemässä ainakin toista heistä kotia, koska takapenkiltä kuului "tuosta risteyksestä täytyy kääntyä". Enpä sitten nähnyt kyseistä risteystä, mistä piti kääntyä ennenkuin oli liian myöhäistä. No sitten aloin kääntämään asuntoautoa väkisin takaisinpäin, mutta onnistuin ajamaan 90 asteen mutkan ulkolaidassa olleeseen ojaan. Yritin korjata tilanteen niinkuin normaalisti tekisin, polettamalla hanaa lisää, että auto nousee sieltä pois. Noh eipä auttanut, vaan asuntoauto kippasi kyljelleen. Ajattelin jo "miten tämän vanhemmille selvitän". Normaalistihan vauhti olisi loppunut siihen kyljelleen kaatumiseen, mutta asuntoauto jatkoi matkaansa pyörien akselinsa ympäri kolmisen kertaa, kunnes tippui tien vieressä olleeseen järveen. Järven pohjassa sitten muistan miettineeni, että täältä pitää päästä pois mutta en kyennyt liikkumaan kunnolla ja vesi alkoi nousemaan autoon. Muistan vielä ajatelleeni viime hetkillä jotain tyyliin "voi ei, nyt tulee loppu", kunnes lopulta heräsin.

Oli nimittäin todella todentuntuinen uni. Ja muistan koko unen todella selvästi. Mistähän mahtaa tuollainen uni kertoa?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Näin tossa yhtenä yönä semmosta unta, että Bobakki tuli hakemaan mua rekalla Helsinkiin.
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Eilen iltapäivällä tai yöllä, nukuin pitkähkön session: Foorumin porukalla oltiin perustamassa lehteä, jossa oli tarkoitus olla sekä formula- että "vapaata" uutisointia. Muita mukanaolleita en muista (tai ei kenties tullut ilmi unessa alunperinkään), mutta Formulanomi oli päätoimittaja.
 

Makkonen

Guest
Viekää mut hoitoon, tää alkaa olla vakavaa! Alan näkemään unta voorumista ja sen hahmoista!
Viime yön uni:

Olin samaan aikaan samassa liikkeesä, mistä R&K osti digiboxin.
R&K tinkas ja tinkas ja sai hinnan pudotettua 450een eruroon.
Kotiin tultuani luin foorumista, notta R&K oli maksanut 430 euroa 'Toppysta'.
Sen jälkeen soitin sille ja haukuin Ruunarin, koska oli mennyt valehtelemaan foorumilla. :jaska: :jaska: :jaska:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Toissayönä: Jykkylän tytön kanssa oli keskustelu. Hän sanoi aivan järjettömän nerokkaan lausahduksen, joka kuuluisi sitaatti-kirjoihin. Sitten olin unessa, että hei, minun pitäisi nyt herätä ja kirjata ylös tuo neronleimaus. En kuitenkaan jaksanut nähdä vaivaa herätäkseni ja herättyäni olin unohtanut lausahduksen.

Viimeyönä: Sotaherra oli jäänyt kiinni ja selvitti esimiehelleen, jotta miksi oli myynyt persettä Sitten näkyivät kaikki kolme ostajaa...identtiset kolmoset partoineen ja punaisine paitoineen Sitten hän sanoi: "Oikein elää parivaljakko ja kaksikko." ...sitten heräsin.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Olin unessani Lohjalla, ensin kultakaupassaa katselemaassa sormuksia ja sitten myös muitakin koruja. Se oli sellaainen aika pieni, neliö pohjaapiirrokseltaan oleva liike ja myyjä oli nainen, joka ainakin selitti minulle jotain Talon sydän -rannekorustaa. En kuitenkaan ostanut mitään ja lähdin johonkin kahvilaan, jossa olivaat isovanhempani. Olin siellä kaiketi jonkin aikaa ja jätin jotain tavaroitani isoäitini huolenpidon alle. Sitteen suuntasin taas kohti kultakauppoja, muttaa yhden vieressä, minun reittiäni katsoen ennen, oli joku kirpputori tms., jossa oli vaatteita rekeissä kadulla. Joku siinä sitten yritti kaupata minulle jotain korsettiaa ja jotain paitaa ja minä totesin, että tuopa olisi mainio vaate Tuskaan. Myyjä ei tajunnut, mitä tarkoitin ja sitten kauppa menikin kiinni, samoin kuin sen vieressä oleva kultakauppakin, siis ennen kuin edes ehdin sinne. :jaska:
Suuntasin kulkuni eteenpäin, ja huomasin seuraavalla ylemmällä kadulla olevan vierekkäin kaksi iso kultakauppaa (se, jossa olin ollut enkä ostanut mitään, oli pieni eikä laajavalikoimainen), jotka olivat myöskin kiinni. Minua harmitti, että olin aikaisemmin käynyt siinä pienessä, enkä löytänyt näitä kahta. Sitten vanhempani tulivat hakemaan minua kotiin tai jotain sellaistaa, tehdä ostokseni siitä, joka meni nenäni edestä kiinni, mutta väitin vastaan, että sitten olisi pitänyt tietää sormusmalli ja koot. Sitten heräsin.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Mä olen nähnyt unta nyt ainakin parina viime yönä mutta enpä niitä lähde nyt kertaamaan.
 

Makkonen

Guest
Olin Veholla ja olin ostamassa itselleni ja yhdelle kaverille Mersua.
Aikamme pähkäiltyä mitkä autot ostettaisiin, tuli maksun aika.
Lupasin maksaa meidän molempien autot, hinta yhteensä €180.000.

Samalla tajusin, että eihän mulla ole kuin pari tonnia tilillä.
Samalla liikkeeseen tuli sisään venäläinen mies muovikassin kanssa, joka tuli juttelemaan huonolla suomen kiellellä minulle.

En oikein ymmärtänyt mitä hän selosti mulle, mutta sen verran kuitenkin että hän suostuisi maksamaan molemmat autot.
Ensi se antoi mulle kirjekuoren jossa oli läjä euroja. Laskin ne, mutta sanoin ettei ne riitä. Antoi mulle toisen kirjekuoren jossa oli dollareita.
Laskin nekin ja sanoin ettei vieläkään riitä.

Kumma kyllä myyjä suistui ottamaan vastaan myös taaloja.
Sitten tämä venäläinen kaivoi muovipussistaan Postipankin ison säästöpossun. Naureskelin vähän, että ei taida kolikot riittää loppusummaan. otin kuitenkin säästöpossun itselleni ja avasin sen.

Kolikoiden seassa oli isoja nippuja tuhannen ja viidensadan markan seteleitä. Markatkin kelpasi myyjälle, mutta vieläkään ei ollut tarpeeksi. Myyjä jo hivenen tuskastui ja sanoi mulle että anna pankkikorttisi ja maksa sillä.

Annoin korttini ja tietäen ettei tilillä ollut katetta.
Otimme kaverin kanssa uudet Mersut allemme ja menimme elokuvatyyliin autoliikkeen ikkunasta pihalle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Näin vkonloppuna unia...ja niihin liittyi pakkoliikkeitä.

1.Näin kaksi intti-unta. Toisessa kaverini siviilit päällä veti lippaa komppaniansa kapteenille matkalla baariin, josta hän oli tulossa ja toisessa oli talonvaltaus-harjoitus päällänsä.

2.Näin unta toistuvasti, jotta kaaduin luistimilla ja joka kerta heräsin pakkoliikkeeseen "kaatuessani" (ja kyllä vieressä nukkujankin huuto herätti), vaikka nukuin selälläni.

3.Unesta en tiedä mitään, mutta kesken unen huusin "TROLLIT!"

:nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Näin unta jotta ostin eilen Siwan alennuslaarista leivän sijasta pullia ja kaikki tutut ja tuntemattomat ihailivat kuinka halvalla ja kuinka paljon olin saanut niitä.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Näin tässä hiljattain unta että olin paria viikkoa aiemmin kotiutunut armeijasta mutta sitten ilman mitään syytä värväsivät takaisin. :doubtful: :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Näin unta jotta ostin eilen Siwan alennuslaarista leivän sijasta pullia ja kaikki tutut ja tuntemattomat ihailivat kuinka halvalla ja kuinka paljon olin saanut niitä.
Tuon täytyi olla unta.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Itsehän olin erään nimeltämainitsemattoman nimimerkin (Runar ja Kyllikki) seurassa. Hän antoi vinkkejä, miten voi suojautua murtovarkailta. Oli aivan ristuksen taagia settiä. :D

Lavuaarin viemäriputkeen kannattaa sulloa jäitä. Sitten kun pahaa aavistamaton murtovaras laskee kuumaa vettä lavuaariin, sieltä nouseva vesihöyry pelottaa varkaan tiehensä.

:D :D :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ace17 sanoi:
Itsehän olin erään nimeltämainitsemattoman nimimerkin (Runar ja Kyllikki) seurassa. Hän antoi vinkkejä, miten voi suojautua murtovarkailta. Oli aivan ristuksen taagia settiä. :D

Lavuaarin viemäriputkeen kannattaa sulloa jäitä. Sitten kun pahaa aavistamaton murtovaras laskee kuumaa vettä lavuaariin, sieltä nouseva vesihöyry pelottaa varkaan tiehensä.

:D :D :D
:nope:
 
Ylös