Kerrohan unesi, niin ...

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Viime yönä olin Alexandra Gasolinen ja tuttavani 'Kaisan' kanssa New Yorkissa. (Oikeesti en ole ollut Kaisaan yhteydessä ainakaan vuoteen) Hypimme jostain syystä poliisia pakoon New Yorkin kattojen päällä. Oli rento ja vapaa fiilis. Muistan kuinka unessa elämä tuntui riehakkaalta. Sitten yht'äkkiä tulimme pilvenpiirtäjän katolle, josta ei päässytkään hyppäämään seuraavalle muuten kuin ohutta rimaa pitkin taiteilemalla. Alla satojen metrien päässä meni siis katu. Mulla tuli pupu pöksyyn mutta Alexandra ja Kaisa jatkoivat pitkän pohtimisen jälkeen. He kehottivat muakin mukaan mutta kieltäydyin vedoten siihen, etten halua kelmeän kehoni murkaantuvan ihmisvilinään keskelle Nykkiä. Kaisa taisi naurahtaa arkuuttani.

Kun likat lähtivät hitaasti tasapainoilemaan rimaa pitkin vastapäiselle katolle, mä menin isoikkunaisen kattohuoneiston ovesta sisään. Siellä oli isot bileet, joihin katsoin jostain syystä olevani tervetullut. Otin tarjoilijalta drinkkiä ja aloin viihtyä. Yht'äkkiä paikalle pölähti armeijakaverini 'Korpinen' (jota en intin jälkeen oikeasti ole nähnyt lain), joka ilmeisesti taisi olla yksi bileiden isännistä. Jälleennäkemisemme oli riemuisa. Aloimme jauhaa isoon ääneen jotain juttuja ja muut mulkoilivat meitä alta kulmien. Kohta paikalle tuli kolme pukuun pukeutunutta ja rankan näköistä turvamiestä, joista yksi oli Ed Harris History of Violence- roolissaan. He kehottivat meitä tiukasti lopettamaan jutustelun. Korpinen olikin äkkiä heidän puolellaan asiassa. Minulle pidettiin tiukkasävyinen puhuttelu mutta en ole ihan varma mistä asiasta. Koetin pullikoida vastaan, kun selvästi kimmaantunut Ed Harris veti aseen esille ja tehosti ukaasejaan sillä. Pakenin ovesta takaisin katolle.

Kaisa ja Alexandra olivat ehtineet vastapäiselle katolle ja huusivat sieltä, että se on umpikuja ja he joutuvat tulemaan takaisin samaa reittiä. Paluumatka oli heille helpompi, koska laudan päälle oli ilmestynyt puinen kaide, josta pitää kiinni. Siitä huolimatta Kaisa taituroi pitkän trapetsin kanssa. Kun tytöt pääsivät takaisin katolle, heitä vastassa oli riehaantunut väkijoukko. Olivat kuulemma ensimmäiset, jotka olivat ko. riman taituroineet molempiin suuntiin samana päivänä. Lyhyttukkaiselle Kaisalle oli kasvanut matkalla pitkä, musta, paksu letti. Uni päättyi kun Alexandraa ja Kaisaa kannettiin kultatuolissa ja väkijoukko töräytti torvia ja paraati marssi ja kansa riemuitsi.


72, olepa hyvä!
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Albert Oil sanoi:
Viime yönä olin Alexandra Gasolinen ja tuttavani 'Kaisan' kanssa New Yorkissa. (Oikeesti en ole ollut Kaisaan yhteydessä ainakaan vuoteen) Hypimme jostain syystä poliisia pakoon New Yorkin kattojen päällä. Oli rento ja vapaa fiilis. Muistan kuinka unessa elämä tuntui riehakkaalta. Sitten yht'äkkiä tulimme pilvenpiirtäjän katolle, josta ei päässytkään hyppäämään seuraavalle muuten kuin ohutta rimaa pitkin taiteilemalla. Alla satojen metrien päässä meni siis katu. Mulla tuli pupu pöksyyn mutta Alexandra ja Kaisa jatkoivat pitkän pohtimisen jälkeen. He kehottivat muakin mukaan mutta kieltäydyin vedoten siihen, etten halua kelmeän kehoni murkaantuvan ihmisvilinään keskelle Nykkiä. Kaisa taisi naurahtaa arkuuttani.

Kun likat lähtivät hitaasti tasapainoilemaan rimaa pitkin vastapäiselle katolle, mä menin isoikkunaisen kattohuoneiston ovesta sisään. Siellä oli isot bileet, joihin katsoin jostain syystä olevani tervetullut. Otin tarjoilijalta drinkkiä ja aloin viihtyä. Yht'äkkiä paikalle pölähti armeijakaverini 'Korpinen' (jota en intin jälkeen oikeasti ole nähnyt lain), joka ilmeisesti taisi olla yksi bileiden isännistä. Jälleennäkemisemme oli riemuisa. Aloimme jauhaa isoon ääneen jotain juttuja ja muut mulkoilivat meitä alta kulmien. Kohta paikalle tuli kolme pukuun pukeutunutta ja rankan näköistä turvamiestä, joista yksi oli Ed Harris History of Violence- roolissaan. He kehottivat meitä tiukasti lopettamaan jutustelun. Korpinen olikin äkkiä heidän puolellaan asiassa. Minulle pidettiin tiukkasävyinen puhuttelu mutta en ole ihan varma mistä asiasta. Koetin pullikoida vastaan, kun selvästi kimmaantunut Ed Harris veti aseen esille ja tehosti ukaasejaan sillä. Pakenin ovesta takaisin katolle.

Kaisa ja Alexandra olivat ehtineet vastapäiselle katolle ja huusivat sieltä, että se on umpikuja ja he joutuvat tulemaan takaisin samaa reittiä. Paluumatka oli heille helpompi, koska laudan päälle oli ilmestynyt puinen kaide, josta pitää kiinni. Siitä huolimatta Kaisa taituroi pitkän trapetsin kanssa. Kun tytöt pääsivät takaisin katolle, heitä vastassa oli riehaantunut väkijoukko. Olivat kuulemma ensimmäiset, jotka olivat ko. riman taituroineet molempiin suuntiin samana päivänä. Lyhyttukkaiselle Kaisalle oli kasvanut matkalla pitkä, musta, paksu letti. Uni päättyi kun Alexandraa ja Kaisaa kannettiin kultatuolissa ja väkijoukko töräytti torvia ja paraati marssi ja kansa riemuitsi.


72, olepa hyvä!
Olen.

Kuten aiemmin todettu, unet kuvastavat toiveita ja pelkoja, mutta myös esim. edellisenä päivänä nähtyä tai kuultua. Mieti ensin, oletko katsonut jonkun toimintapätkän ja kuinka paljon esim. BB-inttimeininki saattoi vaikuttaa uneesi.

Kaikesta päätellen sulla tai läheiselläsi on menossa isot kuviot, tai toivot että olisi tai pelkäät. Mieti unen tunnelmaa. Isoutta kuvastaa sun unessa kaikki; iso kaupunki, isot rakennukset, iso ikkuna, isot bileet. Talo kuvastaa sinua ja ikkunasta sinne katsot. Onko AG:lle tarjottu jotain sellaista mahdollisuutta elämässä, jota olet toivonut itsellesi, vai onko meneillään jotain toivottua. Mieti myös, onko olemassa joku asia, jossa AG:lla on enemmän uskallusta kuin sinulla. Taiturointi sen asian kanssa mutta kuitenkin päättäväinen. Liekö AG lähellä jotain onnistumista. Mieti myös, toivotko onnistumista vai salaisesti umpikujaa. Vai pelkäätkö.

Sulla on johonkin asiaan sanottavaa, esim. työpaikalla tai muussa paikassa jossa on enemmänkin yhteisöä. Uni kuvastaa sitä, että sanottavaa on, mutta et tule kuulluksi ja ehkä ideoitasi tms. ei noteerata. Ehkä joku on kahden kesken kanssasi samaa mieltä mutta julkisesti ei voi olla. Kaisasta en osaa sanoa, kun en tiedä mitä edustaa, tai mikä on suhteesi pitkään mustaan lettiin. Unen mukaan kunnioitat molempia kun annat alitajuntasi kuljettaa heitä kultatuolissa, ja heitä juhlitaan sankareina. Edelleen kehotan miettimään unen tunnelmaa itseksesi, oliko se kateus vai olitko innoissasi toisten menestymisestä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Ziisus mitä analyysia!
Vielä sen verran, ellei tullut selväksi, että toi History of Violence tuli viime viikolla tsekattua ja toi Ed Harris tuli suoraan sieltä siis. Ehkä myös pyssy ja muu meininki.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
NeitiP sanoi:
Näin unta viimeyönä, että selasin foorumia ja huomasin, että erään foorumilaisen isä on rekisteröitynyt foorumille ja laittanut avatariksi kuvan salattujen elämien rauhanturvaajaisästä (en muista sen ukon nimeä). Hän oli sitten vastannut aiheeseen "Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen", että säälittävää katsella miten paljon nykyajan nuoriso vaan juopottelee ja että he tarvitsisivat enemmän harrastuksia ja virikkeitä.
mielenkiinnolla odotan, kuka on se hahmo, joka ottaa ko. kuvan avattareensa ja kirjoittaa ko. kommentin ko. toikkiin. :rolleyes:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Pitäskö mun kertoa tarkemmin unistani, että ne analysoitas?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
näin viime yönä unta, että olin f1-forumin möötessä. En muista keitä kaikkia oli paikalla, mutta muistan että yhtäkkiä Cinderella007 saapui paikalle. Hänellä oli päällään punainen verkkopaita, jonka läpi näkyi tissit sekä lyhyt läpinäkyvä minihame.

Ja mitä oudointa, en unessa tehnyt mitään pervoa vaan halasin cinderiä suojatakseni hänen intiimien paikkojensa näkymisen muille f1-forumilaisille. :frank: :confused: :dunno: :thumbfh:

Sitten heräsin.

Tulkintaa kiitos. :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jacques sanoi:
näin viime yönä unta, että olin f1-forumin möötessä. En muista keitä kaikkia oli paikalla, mutta muistan että yhtäkkiä Cinderella007 saapui paikalle. Hänellä oli päällään punainen verkkopaita, jonka läpi näkyi tissit sekä lyhyt läpinäkyvä minihame.

Ja mitä oudointa, en unessa tehnyt mitään pervoa vaan halasin cinderiä suojatakseni hänen intiimien paikkojensa näkymisen muille f1-forumilaisille. :frank: :confused: :dunno: :thumbfh:

Sitten heräsin.

Tulkintaa kiitos. :D
Soot parantumaton homo.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Jacques sanoi:
näin viime yönä unta, että olin f1-forumin möötessä. En muista keitä kaikkia oli paikalla, mutta muistan että yhtäkkiä Cinderella007 saapui paikalle. Hänellä oli päällään punainen verkkopaita, jonka läpi näkyi tissit sekä lyhyt läpinäkyvä minihame.

Ja mitä oudointa, en unessa tehnyt mitään pervoa vaan halasin cinderiä suojatakseni hänen intiimien paikkojensa näkymisen muille f1-forumilaisille. :frank: :confused: :dunno: :thumbfh:

Sitten heräsin.

Tulkintaa kiitos. :D
Huomasitko edes sita hirrrrveeta stondistas siina vaiheessa?? :confused:

Meinaan tulkitse siita ;)
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
No sittehan kaikki on ok! :thumbup: :D :D

Haluut panna Cinderellaa niin etta silla korvat heiluu ja huulet larpyttaa. prrrrrrrrrrrrrrrrrr Mutta vain yksin. Siksi siis suojelit hanta siina unessa :ahem:

Nyt vaan odottamaan Ciderellalta puhelinsoittoa ja siita kordarikauppaan ja menoksi!!!! Lateksi lampimaksi! :ahem: :ahem:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Näin viime yönä unessa Formulanomia ja tapaamisesta jäi mieleen korvakoru, joka nomilla oli korvanlehden puolivälissä ja se koru oli reippaasti ulkoneva. Ihmettelin paikkaa ja nomi selitti, että vain homot pitävät korua korvan alalaidassa. :rolleyes:
Härrekuut! *hih,hih*

Tuo on tosiaan unta en ikuna pitäisi/laittaisi korvakorua.
 
Ylös