Kerrohan unesi, niin ...

NeitiP

Well-known member
Liittynyt
19.11.2004
Viestit
698
Sijainti
Oulu-city
Minä näen useasti sellaista unta, että olen menossa esim. töihin, kylään tai vastaavaan ja kun riisun ulkotakkini pois niin huomaan, että olen aivan alasti. :eek!:
Sitten muka nolona selittelen, että pitää lähtä käymään kotona koska unohtui jotain tärkeää.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mitäs meinaa se, että näkee yöstä toiseen vain mustaa :confused:
Merkkaako se orastavaa sokeutumista :(
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
kouvotsvoni sanoi:
Mitäs meinaa se, että näkee yöstä toiseen vain mustaa :confused:
Merkkaako se orastavaa sokeutumista :(
Se meinaa, että sun pitäs harjotella unien muistamista.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Se tarkoittaa, että olet seksuaaliselta identiteetiltäsi vielä kehitysvaiheessa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Foorumin selailu on toinen merkki ja vahvistanee asian.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Oon kanssa joskus aikoja sitten selaillut unissani foorumia... muistaakseni fysiikan tunnilla uinuessani joskus keväällä...
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Kylläpäs oli vauhdikas yö. Moottoritiessäkin oli lähes 180 asteen mutka, johon pakomatkamme keskeytyi. Autossa oli minulle tuntemattomia ihmisiä, tai kyllä ne siinä unessa oli tuttuja, mutten oikeassa elämässä osaa yhdistää kehenkään. Emme paenneet poliisia, vaan jotain ihan muuta. Uhka kuitenkin poistui, kun jäimme neulansilmämutkaan. Ulkokurvissa oli levennys, johon päätimme jäädä yöksi. Paikalle osui jostain ihan muusta syystä poliisiauto ja menin heittämään settiä naispoliisille, jonka tunnistin, mutta taaskin vain unimaailmassa.

Seuraavaksi uni ja miljöö vaihtui. Olin kotona ja juoksin ulos katsomaan uhkaavan näköisiä sadepilviä. Ulkona tummat pilvet etenivät aivan tajuttoman matalalla ja kylmästä ilmasta johtuen pilvien alaosaan muodostui jäälauttoja, jotka kuitenkin pysyivät pilvessä kiinni ja sulivat vetenä pois. Pilvet olivat niin matalalla, että kokeilin hypätä koskettaakseni pilveä. Osuin kuitenkin kädelläni katolta riippuvaan lumilippaan(!!!), joka putosi - onneksi vain pieneltä alalta - päähäni.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Ace17 sanoi:
Kylläpäs oli vauhdikas yö. Moottoritiessäkin oli lähes 180 asteen mutka, johon pakomatkamme keskeytyi. Autossa oli minulle tuntemattomia ihmisiä, tai kyllä ne siinä unessa oli tuttuja, mutten oikeassa elämässä osaa yhdistää kehenkään. Emme paenneet poliisia, vaan jotain ihan muuta. Uhka kuitenkin poistui, kun jäimme neulansilmämutkaan. Ulkokurvissa oli levennys, johon päätimme jäädä yöksi. Paikalle osui jostain ihan muusta syystä poliisiauto ja menin heittämään settiä naispoliisille, jonka tunnistin, mutta taaskin vain unimaailmassa.

Seuraavaksi uni ja miljöö vaihtui. Olin kotona ja juoksin ulos katsomaan uhkaavan näköisiä sadepilviä. Ulkona tummat pilvet etenivät aivan tajuttoman matalalla ja kylmästä ilmasta johtuen pilvien alaosaan muodostui jäälauttoja, jotka kuitenkin pysyivät pilvessä kiinni ja sulivat vetenä pois. Pilvet olivat niin matalalla, että kokeilin hypätä koskettaakseni pilveä. Osuin kuitenkin kädelläni katolta riippuvaan lumilippaan(!!!), joka putosi - onneksi vain pieneltä alalta - päähäni.
Ja sä olit 7v? Tai sitten vaan lapsen mielikuvitus :thumbup:

Mä en näe mitään unia ...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ace17 sanoi:
Kylläpäs oli vauhdikas yö. Moottoritiessäkin oli lähes 180 asteen mutka, johon pakomatkamme keskeytyi. Autossa oli minulle tuntemattomia ihmisiä, tai kyllä ne siinä unessa oli tuttuja, mutten oikeassa elämässä osaa yhdistää kehenkään. Emme paenneet poliisia, vaan jotain ihan muuta. Uhka kuitenkin poistui, kun jäimme neulansilmämutkaan. Ulkokurvissa oli levennys, johon päätimme jäädä yöksi. Paikalle osui jostain ihan muusta syystä poliisiauto ja menin heittämään settiä naispoliisille, jonka tunnistin, mutta taaskin vain unimaailmassa.

Seuraavaksi uni ja miljöö vaihtui. Olin kotona ja juoksin ulos katsomaan uhkaavan näköisiä sadepilviä. Ulkona tummat pilvet etenivät aivan tajuttoman matalalla ja kylmästä ilmasta johtuen pilvien alaosaan muodostui jäälauttoja, jotka kuitenkin pysyivät pilvessä kiinni ja sulivat vetenä pois. Pilvet olivat niin matalalla, että kokeilin hypätä koskettaakseni pilveä. Osuin kuitenkin kädelläni katolta riippuvaan lumilippaan(!!!), joka putosi - onneksi vain pieneltä alalta - päähäni.
:eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

Tjaaah.... ehkä jatkossa tsekkaan ensin otsikon nimen ja rupeen vasta sitten lukeen kommentteja :rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ace17 sanoi:
Kylläpäs oli vauhdikas yö. Moottoritiessäkin oli lähes 180 asteen mutka, johon pakomatkamme keskeytyi. Autossa oli minulle tuntemattomia ihmisiä, tai kyllä ne siinä unessa oli tuttuja, mutten oikeassa elämässä osaa yhdistää kehenkään. Emme paenneet poliisia, vaan jotain ihan muuta. Uhka kuitenkin poistui, kun jäimme neulansilmämutkaan. Ulkokurvissa oli levennys, johon päätimme jäädä yöksi. Paikalle osui jostain ihan muusta syystä poliisiauto ja menin heittämään settiä naispoliisille, jonka tunnistin, mutta taaskin vain unimaailmassa.

Seuraavaksi uni ja miljöö vaihtui. Olin kotona ja juoksin ulos katsomaan uhkaavan näköisiä sadepilviä. Ulkona tummat pilvet etenivät aivan tajuttoman matalalla ja kylmästä ilmasta johtuen pilvien alaosaan muodostui jäälauttoja, jotka kuitenkin pysyivät pilvessä kiinni ja sulivat vetenä pois. Pilvet olivat niin matalalla, että kokeilin hypätä koskettaakseni pilveä. Osuin kuitenkin kädelläni katolta riippuvaan lumilippaan(!!!), joka putosi - onneksi vain pieneltä alalta - päähäni.
Eikös unessa seikkailu olekin mielenkiintoista. :ahem:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Olga sanoi:
Eikös unessa seikkailu olekin mielenkiintoista. :ahem:
Tulee sopivasti kiintiö täyteen, ettei sit hereillä tarvitse mitenkään paljoa sekoilla.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Ensin lounastin Ahosen Jannen kanssa ( :confused: :confused: ), joka kertoi juuri vetaneensa "duathlonin", joka koostui 98.5 kilometrin kavelysta ja 126 metrin makihypysta.

Sen jalkeen olin pyoratuolissa Kaivopuistossa (joka oli Ranskassa). Ravintolassa (taas!) oli ahdasta liikkua sen kanssa... :(

Go figure :nope:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Nopeahuoli sanoi:
Ensin lounastin Ahosen Jannen kanssa ( :confused: :confused: ), joka kertoi juuri vetaneensa "duathlonin", joka koostui 98.5 kilometrin kavelysta ja 126 metrin makihypysta.

Sen jalkeen olin pyoratuolissa Kaivopuistossa (joka oli Ranskassa). Ravintolassa (taas!) oli ahdasta liikkua sen kanssa... :(

Go figure :nope:
Mistähän ne tuommoiset unet oikein sikiävät. Tokihan joku selittäjä kaikelle löytää kytkennät, mutta ... unimaailma on mielenkiintoinen. :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
En muista kuin pienen pätkän, mutta siinä toinen asia muuttui toiseksi asiasti niin hienosti ja saumattomasti, että ajattelin sen raportoida.

Olin Raisiossa ja seisoin moottoritien ylittävällä sillalla. Minulla oli lasertutka kädessä ja mittasin autojen nopeuksia. Yhtäkkin jotenkin se moottoritie muuttukin kaupan ostosliukuhihnaksi, ne autot pesuainepaketeiksi, kahvinpaketeiksi ja muiksi ja kädessäni ollut tutka lompakoksi. Kun tavarat olivat tuleet hihnalta, maksoin ostokset siitä lompakosta ottamallani kortilla ja lompsin ulos kaupasta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kirjeenne käsitellään luottamuksellisesti HÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄ. Tais olla Sliippareiden Metsäradiosta.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yön tynkäunessa touhusivat kylän jo kuolleet akat ympärilläni. Pikkuveljeni kuoli unessa uudelleen. Hyvin menee. :mad_old: :(
 
Ylös