72
Well-known member
burb sanoi:...nauretaan niille porukalla!
HaaHAHAHaahahAHAHHAaa!!!11!!!!!
Mä en naureskele vaan tulkkailen mielessäni.
Mielenkiintoista tutustua porukan sielunmaisemiin.
burb sanoi:...nauretaan niille porukalla!
HaaHAHAHaahahAHAHHAaa!!!11!!!!!
Mielenkiintoinen unennäkemys.Il Tempo Gigante sanoi:Ja toinen asia. Näen usein unia, joissa ajan/kuljen tietä pitkin, joka jää tulvan tai meren alle. Tai sitten tieltä puutuu silta ja taas on vesi edessä...
Pyydät vaan sen numeron. Omaasi et anna. Pistät pihalle ja sanot, että soitat soitat. :ahem:Olga sanoi:Siinäpä pääkohdat. Tuon painajaisen seurassa menikin sitten melkein aamuyhdeksään asti.![]()
Kerropa lisää :ahem:S.A sanoi:Ensin olin menossa johonkin kauppaan tms. ja matkalla jollain polulla törmäsin JR_:än, samoin takaisin tullessa.
Sitten Moe oli muuttanut meidän naapuriin ja änkesin sinne kylään.
Loppuyöstä olin unessani kotona kännissä ja lfb tuli seuraksi, unessakaan en muistanut oikein jälkeenpäin, mitä me teimme, aavistuksia tosin oli.
No sitten mä vielä harkitsin jonkun jutun keromista Runar ja Kyllikki -hahmolle, mutten nyt muista, mitä.lfb sanoi:Kerropa lisää :ahem:
Selitys: Sä oot nähnyt unta!S.A sanoi:Eikö kukaan selitäkään untani?![]()
Olga sanoi:Näin viime yönä unessa Formulanomia ja tapaamisesta jäi mieleen korvakoru, joka nomilla oli korvanlehden puolivälissä ja se koru oli reippaasti ulkoneva. Ihmettelin paikkaa ja nomi selitti, että vain homot pitävät korua korvan alalaidassa.![]()
Ei perskeles, hyvä kun kerroit, olisin voinut olla aivan muussa luulossa!Moe Szyslak sanoi:Selitys: Sä oot nähnyt unta!
No jopasNeitiP sanoi:Näin unta viimeyönä, että selasin foorumia ja huomasin, että erään foorumilaisen isä on rekisteröitynyt foorumille ja laittanut avatariksi kuvan salattujen elämien rauhanturvaajaisästä (en muista sen ukon nimeä). Hän oli sitten vastannut aiheeseen "Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen", että säälittävää katsella miten paljon nykyajan nuoriso vaan juopottelee ja että he tarvitsisivat enemmän harrastuksia ja virikkeitä.