Kerrohan unesi, niin ...

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
burb sanoi:
...nauretaan niille porukalla!
HaaHAHAHaahahAHAHHAaa!!!11!!!!!

Mä en naureskele vaan tulkkailen mielessäni.
Mielenkiintoista tutustua porukan sielunmaisemiin.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
En nähnyt viime yönä lainkaan unia, mutta enpä toisaalta saanut nukuttuakaan kuin muutaman tunnin. :thumbdown
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
näin viime yönä sellaista unta että lähdin maratoonille Juskasen ja erään naispuolisen työkaverini kanssa.
Sain itse valita juoksupaikan, joten valitsin tietenkin Nürburgringin vanhan pitkän radan. Juoksimme sen maraton-mittaisen matkan kaikki 3 ja puoleen tuntiin.

Siinä se.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

No joo, nyt alkaa mullakin tulla forumistit uniin. Seuraavanlaista unta näjin muistaakseni su-ma välisenä yönä.

Olin käymässä erään miespuolisen forumistin kesämökillä, joka sijaitsi meren rannalla jossain Uudenkaupungin ja Paraisten välisellä rannikkoalueella. Mökille mentiin synkkien kuusien reunustamaa tietä. Juuri ennen kun saavuin mäen päällä olevalle mökille, jouduin tovin odottelemaan, sillä meri peitti tien ennen mökin porttia.

Istuimme sitten tämän hahmon kanssa mökin puutarhassa 70-luvun tyylisissä putkesta ja kankaasta laadituissa kokoontaitettavissa puutarhatuoleissa suurten marjapensaiden katveessa. Oleleskelua haittasi taivaalla pyöriskelevä helikopteri. Hetken päästä hahmo kertoi kehittäneensä tietokoneohjelman, jolla pääsee sarjakuvan sisään. Tätä en tietenkään uskonut, joten asiaa kokeiltiin.

Samassa väläyksessä löysin itseni kävelemästä Tampereen Hämeenkadulla kohti rautatieasemaa. Ja eikös vaan vastaan kävelleet Aku ja Roope. Jalkakäytävällä liikkui myös valojuttuja, suurin piirtein samanlaisia kuin elokuvassa Kolmannen Asteen Yhteys.

Tämän jälkeen olin yht'äkkiä entisessä kotikylässäni edesmenneen kummitätini talon pihalla. Talossa asui eräs naispuolinen forumisti, jolle ilmeisesti kerroin Tampereen tapahtumista. (En muista...). Kuitekin tämä hahmo huolestui mielenterveydestäni ja käski mut nukkumaan sänkyynsä, kertoen, että hänellä on sellainen itse tehty peite, jonka läpi pahat unet eivät pääse. Itse tämä hahmo meni yöksi ulos poimimaan marjoja.

Siinä se. Mikähän lienee tuo unen alussa ja lopussa ollut viittaus puutarhamarjoihin.

Ja toinen asia. Näen usein unia, joissa ajan/kuljen tietä pitkin, joka jää tulvan tai meren alle. Tai sitten tieltä puutuu silta ja taas on vesi edessä...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Ja toinen asia. Näen usein unia, joissa ajan/kuljen tietä pitkin, joka jää tulvan tai meren alle. Tai sitten tieltä puutuu silta ja taas on vesi edessä...
Mielenkiintoinen unennäkemys.

Minäkin näen usein tuollaisia 'vesikauhu-unia', joissa silta vajoaa veteen kesken ylityksen tai silta ei yllä seuraavaan rantaan jne. Olen ajatellut sen tulevan siitä, että olen 'isovesikauhuinen' ja siksi Estonian ja tsunamin kauhut tuntuivat vieläkin kammottavammilta kuin muutoin ehkä olisi.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Mulla ei noita vesijuttuja ole niinkaan, mutta tippumisia on aikalailla. Johtuu ilmeisesti ennen paljonkin vaivanneesta korkeanpaikankammosta. Vuonna '97 se kylla jo helpotti, mutta CN Towerissa viime ja toissa vuonna jo taas hieman heikotti. Ei saanut jalkoja niiden lasilevyjen paalle millaan :D :D
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Minä myös tipun usein korkealta ja tömähdys tuntuu voimakkaalta :( Tosin vastaavaa olen kokenut oikeastikin, vaikka edes luunmurtumia ei ole tullut.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olin työkaverini kanssa Helsingissä tapaamisessa, jossa joku ihmispari kertoi meille, miten me voisimme hakea opiskelemaan pk-seudulle (olisko se jaskan pdf-juttu ollut mielessä). Se keskustelupaikka oli avara halli, jossa oli toisessa päässä savinen parkkialue. Kesken keskustelun kävimme parkkeeraamassa automme jonnekin nurkan taakse ja sitten jatkoimme neuvottelua. Opastaja kysyi yllättäen, että onko meillä suhde ja kiistin raivokkaasti. Sitten hetken kuluttua huomasin, että olin jäänyt yksin pöytään.

Olin lähdössä pois, enkä löytänytkään autoani. Sitten en löytänyt koko parkkipaikkaa. En osannut kysyä keneltäkään apua. En löytänyt enää työkaveriakaan. Olin ihan hukassa. Yritin soittaa apua, mutta en osannut puhua ja huomasin kännykän kadonneen. Rahat ja pankkikortitkin olivat poissa. Ajattelin, että kortit pitää mitätöidä, mutta en pystynyt tekemään mitään. Olin ihmeellisesti mykkä, enkä pystynyt kertomaan kenellekään, mitä on tapahtunut, en muistanut kenenkään nimeä tai puhelinnumeroa.

Viimein sain puhelimeen jonkun italialaisen näköisen mafiamiehen, joka arveli tietävänsä tapahtuneesta jotain. Se toimitti minulle mahdollisen varkaan puhelinnumeron. Se oli kirjoitettu juustosiivuun tussilla. Osa numeroista oli liuennut pois.

Välillä olin autoliikkeessä, jossa määriteltiin sen varastetun auton arvo vakuutusyhtiötä varten. Siinä autossa oli ollut korostetun näyttävä takaspoileri. Siinä vaiheessa huomasin, että olinkin ollut liikenteessä viime keväänä poisvaihtamallani autolla ja se oli varastettu.

Siinäpä pääkohdat. Tuon painajaisen seurassa menikin sitten melkein aamuyhdeksään asti. :rolleyes:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Ensin olin menossa johonkin kauppaan tms. ja matkalla jollain polulla törmäsin JR_:än, samoin takaisin tullessa.
Sitten Moe oli muuttanut meidän naapuriin ja änkesin sinne kylään.
Loppuyöstä olin unessani kotona kännissä ja lfb tuli seuraksi, unessakaan en muistanut oikein jälkeenpäin, mitä me teimme, aavistuksia tosin oli.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
S.A sanoi:
Ensin olin menossa johonkin kauppaan tms. ja matkalla jollain polulla törmäsin JR_:än, samoin takaisin tullessa.
Sitten Moe oli muuttanut meidän naapuriin ja änkesin sinne kylään.
Loppuyöstä olin unessani kotona kännissä ja lfb tuli seuraksi, unessakaan en muistanut oikein jälkeenpäin, mitä me teimme, aavistuksia tosin oli.
Kerropa lisää :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin viime yönä unessa Formulanomia ja tapaamisesta jäi mieleen korvakoru, joka nomilla oli korvanlehden puolivälissä ja se koru oli reippaasti ulkoneva. Ihmettelin paikkaa ja nomi selitti, että vain homot pitävät korua korvan alalaidassa. :rolleyes:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Näin viime yönä unessa Formulanomia ja tapaamisesta jäi mieleen korvakoru, joka nomilla oli korvanlehden puolivälissä ja se koru oli reippaasti ulkoneva. Ihmettelin paikkaa ja nomi selitti, että vain homot pitävät korua korvan alalaidassa. :rolleyes:
:D :D :D
 

NeitiP

Well-known member
Liittynyt
19.11.2004
Viestit
698
Sijainti
Oulu-city
Näin unta viimeyönä, että selasin foorumia ja huomasin, että erään foorumilaisen isä on rekisteröitynyt foorumille ja laittanut avatariksi kuvan salattujen elämien rauhanturvaajaisästä (en muista sen ukon nimeä). Hän oli sitten vastannut aiheeseen "Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen", että säälittävää katsella miten paljon nykyajan nuoriso vaan juopottelee ja että he tarvitsisivat enemmän harrastuksia ja virikkeitä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin iltapäivänokosilla unta, että hiuksissani oli keskellä päätä kolme senttiä leveä jakaus. Oli se järkyttävän näköinen. :mad_old:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
NeitiP sanoi:
Näin unta viimeyönä, että selasin foorumia ja huomasin, että erään foorumilaisen isä on rekisteröitynyt foorumille ja laittanut avatariksi kuvan salattujen elämien rauhanturvaajaisästä (en muista sen ukon nimeä). Hän oli sitten vastannut aiheeseen "Huh krapula, tulipa oltua päissään eilen", että säälittävää katsella miten paljon nykyajan nuoriso vaan juopottelee ja että he tarvitsisivat enemmän harrastuksia ja virikkeitä.
No jopas
 
Ylös