Kerrohan unesi, niin ...

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Il Tempo Gigante sanoi:
Miksiköhän se murtovaras menee sitä kuumaa vettä lavuaariin laskemaan ?
En tiedä, mutta sitten kun niin käy, vesihöyryn pelotevaikutus kestää tasan minuutin!
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Itsehän olin erään nimeltämainitsemattoman nimimerkin (Runar ja Kyllikki) seurassa. Hän antoi vinkkejä, miten voi suojautua murtovarkailta. Oli aivan ristuksen taagia settiä. :D

Lavuaarin viemäriputkeen kannattaa sulloa jäitä. Sitten kun pahaa aavistamaton murtovaras laskee kuumaa vettä lavuaariin, sieltä nouseva vesihöyry pelottaa varkaan tiehensä.

:D :D :D
Nyt kyllä... :D :D :D
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
näin tossa ehkä viikko sitten ihan nirveän unen. siinä pari miestä jahtas mua takaa ja sit ku ne sai mut kiinni, ne pakotti mut katsomaan kun ne kidutti yhtä koiraa ja sitten tappo sen. kamalinta oli se, että kun ne nylki siltä koiralta päästä nahkoja irti, se huusi ihan ku pieni vauva. herättyäni olin pienessä paniikissa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime yönä näin unta, joka hallitsee ajatuksia edelleen. Unessa heräsin ovikellon soittoon ja oven takana oli joku ilmoittamassa, että talo on tulessa. Rappukäytävä oli täynnä savua. Vieläkin tunnen sen hajun. Juutuin ovelle, enkä osannut tehdä mitään. Mietin, ehdinkö edes pukea, mitä koiralle tapahtuu, nytkö tämä tapahtuu minulle... Oli kyllä karmea tunne herättyäni. :eek: Se tuntui niin todelta. Joku ehkä muistanee, että tuplaserkkuni kuoli syksyllä asuntopalon seurauksena.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Soitin unessa hätänumeroon jostain, jota tapahtui Koisjärventien ja Turuntien risteyksen tienoilla. Sitä en ihan muista, mikä asia oli, mutta ihan normaali se ei kai ollut.
 

Makkonen

Guest
Olin niin väsynyt viime yönä, etten jaksanut unia katella.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Lavuaarin viemäriputkeen kannattaa sulloa jäitä. Sitten kun pahaa aavistamaton murtovaras laskee kuumaa vettä lavuaariin, sieltä nouseva vesihöyry pelottaa varkaan tiehensä.

:D :D :D
Tossa tais nyt kyllä sekottua Ruunari ja MacGyver.. :D
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Olin valmistautumassa F1-kilpailun starttiin Mika Häkkisen tallikaverina mutta jostain syystä inssit eivät halunneet päästää minua istumaan autoon. :doubtful:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
mä näin la-su yönä unta, että olin isän kanssa katsomassa mulle taulutelkkaria.. Emme kuitenkaan löytäneet sopivaa..

Seuraavana päivänä, eli eilen, tilt ohjelmassa mainostettiin jotain kilpailua, jossa voi voittaa taulutelevision. En kuitenkaan osallistunut siihen.. oisko pitänyt? :dunno:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
S.A sanoi:
Soitin unessa hätänumeroon jostain, jota tapahtui Koisjärventien ja Turuntien risteyksen tienoilla. Sitä en ihan muista, mikä asia oli, mutta ihan normaali se ei kai ollut.
Kitulan jälkeisen ohituskaistan alussa Helsingin suuntaan joku oli haukannut ojaa ja liittymää.
 

Jone

Well-known member
Liittynyt
18.8.2004
Viestit
777
Sijainti
Savonlinna
Perjantai-aamuna näin sellasen unen, että alta pois.

Näin se meni. Olin Savonlinnan Citymarketissa nojailemassa siihen veikkaustiskiin. Sit siihen viereen tuli yhtäkkiä yks tuttu, tosi hyvännäkönen tyttö (ollaan samassa koulussa). Sillä oli sellaset Jean Alesi -tyyliset isot miesten aurinkolasit päässä. Jotenkin ne sopi sille tosi hyvin ja oli kieltämättä aika seksikäs ilmestys. Sitten se sanaakaan sanomatta pussasi minnuu poskelle. Käännyin katsomaan ja tällä tytöllä oli niin jumalattoman soma nätti hymy kasvoillaan... Mie totesin siihen pusuun, että "no tuohan tuntui hyvältä". Sitten se pussas minnuu uudestaan ja lähti pois. Lupasi kyllä tulla vähän ajan päästä takaisin.

Sitten avasin silmät ja huomasin, että untahan se vaan oli... kyllä otti päähän!! :jaska:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jone sanoi:
Perjantai-aamuna näin sellasen unen, että alta pois.

Näin se meni. Olin Savonlinnan Citymarketissa nojailemassa siihen veikkaustiskiin. Sit siihen viereen tuli yhtäkkiä yks tuttu, tosi hyvännäkönen tyttö (ollaan samassa koulussa). Sillä oli sellaset Jean Alesi -tyyliset isot miesten aurinkolasit päässä. Jotenkin ne sopi sille tosi hyvin ja oli kieltämättä aika seksikäs ilmestys. Sitten se sanaakaan sanomatta pussasi minnuu poskelle. Käännyin katsomaan ja tällä tytöllä oli niin jumalattoman soma nätti hymy kasvoillaan... Mie totesin siihen pusuun, että "no tuohan tuntui hyvältä". Sitten se pussas minnuu uudestaan ja lähti pois. Lupasi kyllä tulla vähän ajan päästä takaisin.

Sitten avasin silmät ja huomasin, että untahan se vaan oli... kyllä otti päähän!! :jaska:
Tuntematon tapaus tyystin?

Lyseon tytöissä on se jokin.. Yhtä lukion punapäistä tyttöä olen nähnyt unissani enemmän kuin ketään muuta, vaikkei tunnettu tai en tuntenut sen suurempaa vetoa häneen (paitti peppuaan katseli mielellään :eek: )

Unipäiväkirjasta:
Kävelin tuntemattomassa Välimeren kaupungissa ja huomasin kaksi koulun tyttöä käsi kädessä (toinen oli tuon yllämainitun kaveri). Kävelin heidän perässään, ja tultuamme meren rantaan he menivät punaiseen tunneliin, joka johti veden alle. He pysähtyivät tunnelin suulla ja katsoivat minua päin. En uskaltanut seurata heitä, vaan jäin juttelemaan kasvottomien juoppojen kanssa, mutta heidän kroppansa olivat tuttujen. He joivat Omppuviinilä. Talosta johon he nojasivat tuli ulos kaksi punapäätä (kuten unissa usein näkemäni tyttö). Toinen oli luokanvalvojani (Tepa) ja toinen eräs keski-ikäinen nainen jonka olin nähnyt Forssassa. He menivät takaisin sisälle taloon ja heräsin.
 
Ylös