Kerrohan unesi, niin ...

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
... muutkin voivat ihmetellä, mitä pääkopassasi oikein tapahtuukaan.

Heräsin reilun parin tunnin yöunesta varttitunti sitten ja uni näkyy (ja unenpuute tuntuu) silmissäni vielä hyvin tuoreena.

Unessa olin jossain 'tsunamialueella', jonne oli kertynyt kohtalainen 'vuori'. Siihen vuoreen oli rakennettu korkea katsomo ja sen edustalla ajettiin formulakisaa. Vaikka se katsomo/vuori huojuikin, kiipesin ylimmälle tasolle nähdäkseni punaiset Ferrarit. En siellä muita autoja nähnytkään. Ferrarit olivat sellaisia Bergerin aikaisia väritykseltään. Martti Ahtisaari oli pitämässä puhetta radalla (etuoikealla) - lieneekö kiittänyt Nobelista.

Yhtäkkiä se vuori alkoi kaatua eteenpäin ja vyöryi Ahtisaaren ja alempana rinteessä 'katsomossa' olleiden päälle. Siellä ylälaidalla meillä oli huimaa menoa, kun katsomon takalaidan mukana mentiin kauas yli kotikylän joen. Sinne alle jäivät Ferrarit ja Ahtisaaret. Kun sitä jälkeä sivusta päin katsoi, niin siitä vuoresta näkyi selkeä 'kantalaatta', joka oli irronnut maasta niinkuin tuulen kaatamissa puissa on juurien nostama multalaatta.

Ei siinä jääty sen kummemmin ihmettelemään, mentiin maantien varteen odottamaan bussia. Hieman unessa(kin) kummastelin sitä, että olin siellä bussipysäkillä papiljotit päässä. En ole sellaisia ainakaan kymmeneen vuoteen käyttänyt.

Siinäpä unien selittäjille analysoitavaa. :(
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Itsehän näen usein unia joissa puton ja kun mätkähdän maahan hytkähdän ja saatan lyhytaikaisesti herätäkin.

Kokeilkaapa muuten herätä avaamatta silmiänne. Eli kun olet hereillä ajattelet että "hei, olenpa hereillä mutten ole vielä avannut silmiäni." Helpommin tämä onnistuu herätyskellon herättäessä mutta selvästi vaikeampaa se on jos meinaa ihan omatoimisesti herätä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse nähnyt 3kertaa unta puolivakinaisen naisen vieressä nukkuessani muista naispuolisista.

Yhdessä unisensuuri iski ja sitten tyttö kertoikin olevansa raskaana minulle.

Toisessa istuin saunan lauteilla ja nätti kaveri tuli nakuna, kuten asiaan kuuluu istumaan viereeni lauteille.

Kolmannessa Estate oli kaverinsa kanssa autokyydissäni (siinä ei tapahtunut mitään härskejä).

Sitoutumispelko vai mikä takana?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Formulanomi sanoi:
Tuu vaan kaapista ulos...kaikkihan viittaa just siihen täälläkin paljon puhuttuun asiaan. :thumbup:
Meinaatko, että Estatesta unien näkeminen olisi hinttimäistä :doubtful: :mad_old:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Itse nähnyt 3kertaa unta puolivakinaisen naisen vieressä nukkuessani muista naispuolisista.

Yhdessä unisensuuri iski ja sitten tyttö kertoikin olevansa raskaana minulle.

Toisessa istuin saunan lauteilla ja nätti kaveri tuli nakuna, kuten asiaan kuuluu istumaan viereeni lauteille.

Kolmannessa Estate oli kaverinsa kanssa autokyydissäni (siinä ei tapahtunut mitään härskejä).

Sitoutumispelko vai mikä takana?
Niin usein ja korostetusti ovat nämä sinun naisjuttusi tällä forumilla, että suosittelen melkein erään täälläkin esitellyn testin tekemistä. Jos olet jo tehnyt, niin uusintaan... :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Näin sellaista unta (jälleen kerran), että minua vainosivat oudot, valohehkun takaa tulevat mustat oliot. Nöin niitä milloin missäkin...kaupassa saattoi yhtäkkiä ilmestyä valkoinen ihmisen muotoinen hehku, jonka sisältä musta hahmo tuijotti minua..samoin kotona, autossa jne.
Kerran yksi tuli niin lähelle, että sain sille tuskastuneena huudettua "Keitä te olette ja miksi te minulle näyttäydytte??!", ja se alkoikin selittää minulle kuvia käyttäen mistä on kyse.
"Kuva" siirtyi toisen maailmansodan aikaiseen Turkuun. Kuvassa pikkupoika vetää kengät jalkaansa, solmii nauhat, laittaa repun selkäänsä ja alkaa sitten juosta kohti koulua. Hän ehtii lähes postin kulmalle, jossa on tänä päivänä nähtävissä siihen pudonneen pommin surmaamien ihmisten muistokyltti. Hieman ennen postin kulmaa poika alkaa miettiä ja kipitti sitten takaisin kotiin, koska jotain oli unohtunut. Näin hän pelastui k.o. pommilta. (Joka pommi on siis faktaa, ei vain tuossa unessa)
"Kuva" siirtyi takaisin nykyaikaan.
Kysyin mustalta hahmolta, että miten tuo minuun liittyy. Hän kertoi, että tuon pikkupojan oli tarkoitus kuolla tuona päivänä. Kun en vieläkään ymmärtänyt, hän täsmensi, että poika oli isäni, ja että minun ei olisi koskaan kuulunut syntyä. Asian on kuulemma annettu olla, koska sillä ei ole näyttänyt olevan suurempaa merkitystä. Oli siis annettu pojan elää. Mutta nyt näyttää siltä, että minua seuraavan sukupolven edustaja tulee tekemään jotain niin karmeaa, että aika on aivan pakko korjata jälkikäteen...alkaen minusta. Siksi nämä mustat oliot, Ajan Vartijat, oliva tulleet hakemaan minut pois, korjaamaan ajan ja pyyhkimään pois koko tähän astisen elämäni. Sitten valkoinen valonhehku ympäröi myös minut ja alkoi imeä minua sisäänsä.

Tämä oli varmastikin viides tai kuudes kerta kun näin saman unen eri variaation ja en koskaan muista miten se jatkuu tuosta. Vai loppuuko se peräti.
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Näin viime yönä unta, että oli satanut valtavasti lunta.. heräsin helpottuneen onnellisena.

Forumiin liittyen uneksin jokunen viikko sitten. Olin Helsingissä kauppatorilla, mutten löytänyt sieltä tietä pois torin alla olevaan parkkihalliin, jonne olin auton tullessani jättänyt. Kuviin tulivat Olga ja VR, jotka olivat tulleet (yhdessä, huom!) ostoksille ja pulmaani yritettiin ratkaista. Päädyttiin siihen, että minun olisi helpointa lähteä kotiin raitiovaunulla, tosin Olga oli huolissaan, että siellä voi olla Knoukkari..
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
elle sanoi:
Näin viime yönä unta, että oli satanut valtavasti lunta.. heräsin helpottuneen onnellisena.

Forumiin liittyen uneksin jokunen viikko sitten. Olin Helsingissä kauppatorilla, mutten löytänyt sieltä tietä pois torin alla olevaan parkkihalliin, jonne olin auton tullessani jättänyt. Kuviin tulivat Olga ja VR, jotka olivat tulleet (yhdessä, huom!) ostoksille ja pulmaani yritettiin ratkaista. Päädyttiin siihen, että minun olisi helpointa lähteä kotiin raitiovaunulla, tosin Olga oli huolissaan, että siellä voi olla Knoukkari..
:thumbup:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olisko ollu maanantaita vasten yöllä, kun näjin unta, jossa eräs edesmennyt henkilö lähetti mulle tekstiviestejä.

Normaalista poiketen viestit eivät tulleet kännykän näytölle, vaan karttakirjan sivuille, sellaisten paikkakuntien kohdalle, jossa olen ollut aikoinani edesmenneen henkilön kanssa.

Punaisella kirjoitetut tekstiviestit haalistuivat pois karttakirjan sivulta, ennen kuin ehdin niitä lukea. Oli ahdistava olo kun en ikinä saanut tietää mitä viesteissä luki.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Niin usein ja korostetusti ovat nämä sinun naisjuttusi tällä forumilla, että suosittelen melkein erään täälläkin esitellyn testin tekemistä. Jos olet jo tehnyt, niin uusintaan... :ahem:
Miehän uusin sen rokotuksen jälkeen ja pisteet vaan nousi :frown:

Edellisessä unessani tosin olin baarissa, jossa kaikki olivat miehiä ja heillä günther-viikset. Alanko siis parantua tuosta homoudesta :confused:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
kouvotsvoni sanoi:
Kolmannessa Estate oli kaverinsa kanssa autokyydissäni (siinä ei tapahtunut mitään härskejä).

Sitoutumispelko vai mikä takana?
Sitä sun täytyy kysyä Estatelta. Ehkä sillä ei vaan tehnyt mieli.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
elle sanoi:
Näin viime yönä unta, että oli satanut valtavasti lunta.. heräsin helpottuneen onnellisena.

Forumiin liittyen uneksin jokunen viikko sitten. Olin Helsingissä kauppatorilla, mutten löytänyt sieltä tietä pois torin alla olevaan parkkihalliin, jonne olin auton tullessani jättänyt. Kuviin tulivat Olga ja VR, jotka olivat tulleet (yhdessä, huom!) ostoksille ja pulmaani yritettiin ratkaista. Päädyttiin siihen, että minun olisi helpointa lähteä kotiin raitiovaunulla, tosin Olga oli huolissaan, että siellä voi olla Knoukkari..
Mua huolestuttaa tuo sama asia valveillakin. Joka päivä. Koko ajan.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kouvo on vaan nähnyt unta jostain muusta ja luullut sitä minuksi!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Kouvo on vaan nähnyt unta jostain muusta ja luullut sitä minuksi!
Minähän jo kerroin aiemmin, että siinä oli sinä ja kaverisi auton takapenkillä.
Te siellä olitte, varma tieto :ahem:

Harmi ettei uni jatkunut matkan maksuun asti :(
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Näen aika usein unta siitä, kuinka nyt jo taivaslaitumilla laukkaava ponini tulee tervehtimään minua ja uutta hevostani. Hassua, sillä unessa hevosrakkaani ovat hyviä ystäviä, voivat olla keskenään laitumella ym, kun todellisuudessa nykyinen hevoseni ei kyllä voi sietää muita hevosia...
 
Ylös