Kesä 2010 - Mitä teet, minne meet?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Jukolan viestiin kesäkuussa Hyvinkäälle.

Imatralle vaimon kanssa heinäkuun puolivälissä Fin5 rastiviikolle pariksi päiväksi. Matkalla sinne varmaan päivä Visulahdessa, whiii:thumbup:

Suunnitelmissa myös ajelemaan vaimo+koirat mukana Isojoelle päin. 1953 tapahtumista lukenut.

Ja onhan noita mikroautokisamatkojakin, ja se on kivaa:)

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kesäkuu menee töissä, heinäkuussa ainakin mökillä tulee oltua oli tarkoitus lähteä Australiaan mutta matka peruuntuikin :cool:

jjv

Arschloch
Ranskankielisessä Sveitsissä, Hockenheimissa ja Zolderissa tulee piipahdettua. Sekä tietenkin Jyskälässä ja Nitro Nationalsissa. Tarkoitus olis tehdä myös uusi lajivaltaus ja käydä katsomassa ratapyöräilyä Helsingissä. Veikkausliigaakin ohjelmaan mahtuu.

Estate

Well-known member
Kesä kuluu lähinnä töissä.

Tässä toukokuussa olisi tarkoitus viettää yksi yö Tallinnassa ja heinäkuun alussa tulee sitten itse heiluttua parin vuoden tauon jälkeen kesäteatterin lavalla.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tää olis muuten kiehtova eksistentiaalisuutta kartoittava otsikko, mutta tuosta pitäis ehkä napsaista vielä tuo Kesä 2010 - pois.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kesäkuun olen ilmeisesti töissä... ainakin juhannukseen asti. Heinäkuussa huilailen ja ehkäpä käydään ajelemassa ympäri maita ja mantuja sattumanvaraisissa ennenkokemattomissakin paikoissa. Saap nähdä. Elokuun alussa takaisin töihin.

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Painelen takaisin porukoiden nurkkiin kesäksi ja käyn suhteilla saaduissa kesätöissä, en tiedä vielä miten kauaa. Jossain välissä pitäisi kai alkaa kesää tuumailla kaverien kanssa, mutta saa nähdä tuleeko siitäkään mitään.

Silverstoneen oli tarkoitus lähteä myös, mutten ole saanut aikaiseksi hommata lippuja. Kahtoo tässä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Moikkasko orkku takaisin?:doubtful:
Nauro mulle ja töni mennessään!
Saakelin röyhkee elukka. Tulee ihan nurkkiin eikä kunnioita isompiaan.
On rakentanut pesänkin tuonne parvekkeen lattian / kuistin katon rakenteiden sisään. Ei maksa vuokraa, eikä osallistu kevätsiivouksiin! :mad_old:

Mä savustan sen vielä!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nauro mulle ja töni mennessään!
Saakelin röyhkee elukka. Tulee ihan nurkkiin eikä kunnioita isompiaan.
On rakentanut pesänkin tuonne parvekkeen lattian / kuistin katon rakenteiden sisään. Ei maksa vuokraa, eikä osallistu kevätsiivouksiin! :mad_old:
Kuulemma aikoo vaimoskin viedä.

markoj

Custom User
Saatan käydä Lemetin perällä tekemässä muutaman motin.