Kesä 2010 - Mitä teet, minne meet?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Kai sitä jotain pientä voisi keksiä. Mielessä on pyörineet Nasan jutut, Formula 1:llä ajaminen ja tietysti nuo pervot jutut. Saattaa olla että tyydyn vaihtamaan sukupuolta ja alan lesboksi.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Imatralle vaimon kanssa heinäkuun puolivälissä Fin5 rastiviikolle pariksi päiväksi. Matkalla sinne varmaan päivä Visulahdessa, whiii:thumbup:
Varmaan tulee Visulahden kartingradalla, ja Imatran Go-Kart -radallakin käytyä :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kai sitä jotain pientä voisi keksiä. Mielessä on pyörineet Nasan jutut, Formula 1:llä ajaminen ja tietysti nuo pervot jutut. Saattaa olla että tyydyn vaihtamaan sukupuolta ja alan lesboksi.
Ihan hyviä ajatuksia.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Juupajuu, suunnitelmat muuttuu..... Ei taideta sittenkään suunntata Affenanmaalle vaan jos sitä lähtis kiertään Viroa autolla, saas nährä ny. Tarvii vähän kattoo et miten ton nuoremman kans menee, viikonloppuna juhlitaan 1-v synttäreitä.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Jaaha, parinviikon työrupiama takana, ja rehut saatu ajettua. Nyt sitte raksalle hommiin, ja syksymmällä taas ajeleen rehujajoa tää isojoella. Käväsin tos päivällä muuten Kristiinankaupungis, hieno paikka muuten.

Viimeksi muokattu:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Viikko mokilla, viikko Ruotsissa (Uinnin Masters MM-kisat, 5 lajiin otan osaa, 7:ssa olin paassyt rajojen alle) ja viikko Kyproksella, all-inclusive uintileiri....:thumbup:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Viikko mokilla, viikko Ruotsissa (Uinnin Masters MM-kisat, 5 lajiin otan osaa, 7:ssa olin paassyt rajojen alle) ja viikko Kyproksella, all-inclusive uintileiri....:thumbup:
:thumbup:
Kade-kortti vilautettu!

Lomat menee kotinurkissa ahertaen ja lapsia vahtien.
Parin päivän kotimaan lastenlomamatka tulee todennäköisesti tehtyä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Käväsin tos päivällä muuten Kristiinankaupungis, hieno paikka muuten.
Moon junnuna viettänyt joitain aikoja Kristiinankaupungissa kesäisin. Tulipa mieleen yksi juttu, josta käyn nyt kertoilemaan.

Lapväärtistä päin tullessa ylitetään se pitkä silta, jonka jälkeen tullaan varsinaiseen kantakaupunkiin. Tämän sillan pielessä, kaupungin puolella vasemmalla oli muinoin perinteinen vanhanajan baari, jossa myytiin ruokaa. Baarin katolla oli pyörivä kyltti, jossa luki toisella puolella 'Ruoka' ja toisella puolella 'Mat'.

Olin niihin aikoihin katsonut telkkarista jonkun kotimaisen elokuva, jossa oli teemana iltamat. Iltamissa ryypättiin, tanssittiin, suudeltiin ja tapeltiin.

Kehittelinpä pikkupojan päässäni kylttiä katsoessa ajatuksia, notta mahtaa olla melkoinen mässäily- ja juopottelutapahtuma tuollainen 'ruokamat'.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hintaan kuuluu vesi, räpylät, lättärit, lasit, uimalakki ja -housut sekä pullarit!:thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hintaan kuuluu vesi, räpylät, lättärit, lasit, uimalakki ja -housut sekä pullarit!:thumbup:
Unohdit snorggelin....

Mutta toi all-inclusive on kylla mulle paha, saapas nahda kuinka jaksaa aamusta altaalle... Ois 4h allasta varattu per paiva....

Joni

Well-known member
Kotona, kavereilla ja baareilla ja yms.