Varmaan tulee Visulahden kartingradalla, ja Imatran Go-Kart -radallakin käytyäImatralle vaimon kanssa heinäkuun puolivälissä Fin5 rastiviikolle pariksi päiväksi. Matkalla sinne varmaan päivä Visulahdessa, whiii:thumbup:
Ihan hyviä ajatuksia.Kai sitä jotain pientä voisi keksiä. Mielessä on pyörineet Nasan jutut, Formula 1:llä ajaminen ja tietysti nuo pervot jutut. Saattaa olla että tyydyn vaihtamaan sukupuolta ja alan lesboksi.
Miten motitus sujuu?Saatan käydä Lemetin perällä tekemässä muutaman motin.
Oon jo käyny. Siellä oli huisia. Melkein irtosi pää. Suosittelen.Ajattelin mennä käymään rautakaupassa tänä suvena!
:thumbup:Viikko mokilla, viikko Ruotsissa (Uinnin Masters MM-kisat, 5 lajiin otan osaa, 7:ssa olin paassyt rajojen alle) ja viikko Kyproksella, all-inclusive uintileiri....:thumbup:
Moon junnuna viettänyt joitain aikoja Kristiinankaupungissa kesäisin. Tulipa mieleen yksi juttu, josta käyn nyt kertoilemaan.Käväsin tos päivällä muuten Kristiinankaupungis, hieno paikka muuten.
Mä käyn niissä vuoden ympäri. Yli kymmenessä viikossa.Ajattelin mennä käymään rautakaupassa tänä suvena!
Hintaan kuuluu vesi, räpylät, lättärit, lasit, uimalakki ja -housut sekä pullarit!:thumbup:Viikko mokilla, viikko Ruotsissa (Uinnin Masters MM-kisat, 5 lajiin otan osaa, 7:ssa olin paassyt rajojen alle) ja viikko Kyproksella, all-inclusive uintileiri....:thumbup:
Unohdit snorggelin....Hintaan kuuluu vesi, räpylät, lättärit, lasit, uimalakki ja -housut sekä pullarit!:thumbup:
Kasvatat oman Fatskikin?Unohdit snorggelin....
Mutta toi all-inclusive on kylla mulle paha, saapas nahda kuinka jaksaa aamusta altaalle... Ois 4h allasta varattu per paiva....