Haikki
KKWCS Team Maximum Attack
Tulee tuleeRaporttia!
Eka setti:
Haikki #11 33.6
Nasty #11 33.8
2.setti
Haikki #11 33.4
Juu, ensimmäistä kertaa lavinnon radalla ja hyvää olin kuullutkin radasta, jo oli aikakin mennä tuonne ajamaan. Sinne saapui sitten positiiviseksi yllätyksekseni Nastyboy.
Auto #11 oli uusin ja parhassa tikissä joten sovittiin että ajetaan sillä vuorotellen. Itse ensin radalle. Hieno juttu että Nasty saapui koska ilman vertailukohtaa olisi vaikea muuten tietää miten oli päässyt sinuiksi radan kanssa..
Siitä sitten radalle, auton kanssa pääsikin erittäin nopeasti sinuiksi, oli tosi pirteä ja pito oli forssan keski-tasoa eli parempi kuin odotin, ajettavuus erinomainen itselle, ei tippaakkaan puske. Radassa oli enemmän pähkäilemistä, esim. missä kannattaisi käyttää kanttareita. Oma setti oli reilusti ylipitkä kun ketään ei ollutkaan liputtamassa, kunnes Nasty näytti radan varressa että nyt mun vuoro
Toka setti oli rohkaiseva; löytyi enemmän tasaisuutta ja valtaosa kierroksista painui välille 33.4-33.8 Nastykin olisi varmasti päässyt samoihin aikoihin isommalla kierrosmäärällä. Kierrosajat otettu videokuvamateriaalista, siksi ei tuon tarkempia. Multa jäi ekan setin 5 viimeistä pois ja Nastyltä jouduin kellottamaan viimeisen kierroksen hiukan eri kohdasta jotta sain siitä ajan.
Huomioita radasta: Tykkäsin kuin hullu puurosta eka s- mutka oli haastava kun sen pystyi vetää jarruttamatta vain rajusti kanttareista oikaisemalla. samoin siitä suoran ja nopean oikean jälkeinen jarrutus jyrkkään neulansilmään oikealle oli varsin maukas paikka.
Viimeksi muokattu: