Kesäharjoittelutopic 2011

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Minä taasen oon reenannu kuumuuden sietämistä töissä, katolla tuppaa olee lämpöstä.. Lupailee lauantaiksi +28C hyvinkäälle auringon kera, joten hiki valuu myös katsomossa! Cant wait! Tosin liian kova pito tällä painopisteellä ei ole toiminu ennenkään.. <-- ja kukaan ei jatka tuota lausetta :tongue:

Odotellaan.
 

Örfil

Guest
Asko: olen laiska ja kysyn että mihin kannattaa soitella jos haluaa mennä Koksuun treenaamaan? Kuten mainitsin, menen mökille Huittisiin Jussina ja ihan jussina ja aloitan loman silloin & ajatus oli käydä pöräyttämässä siinä pari rundia jonain päivänä juhannuksen jälkeen kun ihan kulmilla siinä ollaan.
 

Jonkki

Press Play &#9658;
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Kiinnostaiskohan jotakuta lähteä vetämään kesätestit Lavintoon esim. juhannusviikolla tai seuraavalla? Itse olen lomalla nuo viikot ja pääsen milloin vain, kyyti helsingistäkin mahdollinen.

Jää itse kisa syyskuussa väliin ja olisi mukava käydä tuollakin...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kiinnostaiskohan jotakuta lähteä vetämään kesätestit Lavintoon esim. juhannusviikolla tai seuraavalla? Itse olen lomalla nuo viikot ja pääsen milloin vain, kyyti helsingistäkin mahdollinen.

Jää itse kisa syyskuussa väliin ja olisi mukava käydä tuollakin...
Juhannuksen jälkeisellä viikolla voisin päästäkin.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Mä luulen, että jää iteltä ylimääräiset harjoitukset hetkeks väliin. Ehtis keskittyä vähän muuhunkin välillä. Ja onhan tuossa muutenkin itsellä kolme kisaa tiedossa kuukauden sisään. Kattelee sitten taas heinäkuun loppupuolella, kun lomat alkaa... (Tai kun ajohimot nousee liian korkeelle.)
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
857
Kiinnostaiskohan jotakuta lähteä vetämään kesätestit Lavintoon esim. juhannusviikolla tai seuraavalla? Itse olen lomalla nuo viikot ja pääsen milloin vain, kyyti helsingistäkin mahdollinen.

Jää itse kisa syyskuussa väliin ja olisi mukava käydä tuollakin...
Ääni juhannusviikolle
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
857
hyvinkäällä oli puhetta tattaritestistä tälle viikolle. Ilmotelkaa päiviä miten kävis. Tällä hetkellä ennustaa sadetta jokapäivälle, mutta ehtiihän noi muuttua. Mulle kävis ti-pe klo. 18 jäljkeen.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Tässä sateisessa kelissä tulikin mieleen vielä eräs asia Kokemäeltä, jota ei näemmä ole vielä tässä toikissa mainittu. Eli siellä on märällä kelillä käytössä sadekelin nakit. Jännä olis päästä sellaisillakin ajelemaan. Liekkö muilla vuokraradoilla moisia käytössä, en ainakaan saa mieleeni?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tässä sateisessa kelissä tulikin mieleen vielä eräs asia Kokemäeltä, jota ei näemmä ole vielä tässä toikissa mainittu. Eli siellä on märällä kelillä käytössä sadekelin nakit. Jännä olis päästä sellaisillakin ajelemaan. Liekkö muilla vuokraradoilla moisia käytössä, en ainakaan saa mieleeni?
Tuo kuulostaa tosi hyvältä. Ois kiva kokeilla sadekelin renkailla joskus, koska musta vähän tuntuu, että silloin sadekelin ajamiseen tulee sitä ihan oikeaa fiilistä kun on edes jonkinlaista pitoa.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
hyvinkäällä oli puhetta tattaritestistä tälle viikolle. Ilmotelkaa päiviä miten kävis. Tällä hetkellä ennustaa sadetta jokapäivälle, mutta ehtiihän noi muuttua. Mulle kävis ti-pe klo. 18 jäljkeen.
Torstai kävisi mulle, muuten on kalenteri täynnä.
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Mulle käy tattaritestaukseen mikä tahansa ilta tällä viikolla.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Omat kesäreenit sisältävät hetken aikaa pelkkää liikuntaa, oikeaa ravintoa ja lepoa.

Kaanaan suhteen on ollut puhetta treeneistä, sinne seuraavaksi joskus lähempänä kisaa.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Koitan nyt vihdoin saada motivaatiota siihen painonpudotukseen, kun Kaanaan kisakin on lähestymässä. Palkitsen itseni jollain kivalla jos jaksan pudottaa alle 68 kg:n. Ainakaan siihen ei ole kovin pitkä matka, kun jo parissa päivässä tämä ruokavalion muutos on vaikuttanut erittäinkin positiivisesti!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tokmannin Monaco koeajettu tältä kesältä. Pidemmältä tuo rata tuntui mitä viime kesänä, mutta ei se kellossa näkynyt. Rataprofiilin loppu oli huisi tupla-s -yhdistelmineen, eikä alkukaan pöllömpi. Ensimmäinen sessio meni taas pähkäillessä, että mitenhän ja missäkin ja olinkin hitain meistä kolmen vakioporukasta. Toisessa sainkin sitten auton millä ei oltu ajettu ainakaan edellisessä sessiossa. Olinkin toisessa nopein mielestäni huikaisevalla ajalla jääden rataenkast...eikun kesän toiseksi parhaasta ajasta kymmenyksen *autotuuri* Pakko oli kerran päästää maradona ja Miikka ohi, kun selkä huusi hoosiannaa jo pelkistä röykyistä, eikä perään kolauttelut helpottaneet.. Ajat oli jotain.
 
Ylös