Kesäharjoittelutopic 2011

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
juu voipi olla ettei ole autoa täälläkään, vaimoke kun lainaa mun koslaa työreissullensa pe-la...
mutta huomenna viisaampi kunhan kerkee takas treelle :)
 

Örfil

Guest
Mikäs on tän hetkinen kuskikyytitilanne Treen osalta?

Asko, Alppu, Follo, Sue ja tollo eli mä?

Mahtuuko viisi raavasta urosta Askon limusiiniin? Ja Alpun ego :eek:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mikäs on tän hetkinen kuskikyytitilanne Treen osalta?

Asko, Alppu, Follo, Sue ja tollo eli mä?

Mahtuuko viisi raavasta urosta Askon limusiiniin? Ja Alpun ego :eek:
Mun ego jäi Urjalan Siwaan viime kisan jälkeen. Mutta tulossa oon silti jos joku kertoo ajan ja paikan koska lähdetään.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Asko S. - auto lähtee Lahdesjärven ABC:ltä 14:45, sanokee jos ei onnistu
FO110K - ei autoo, lähtö varmistuu keskiviikkona
Sue_me - jos ei mahdutakaan yhteen autoon, niin mahtuisko puolet tähän kyytiin?
Albert Oil - ilmeisesti ei autoo?
Jussi - ei autoo
Cmoney - Turkkuusen suunnalta

Mun työkaveri vähän arpoi josko ehtisi myös paikalle. En tiedä mistä päin olisi tuolloin tulossa, mutta ei nyt toistaseks tartte hänen kyytejään stressata. Jussin poika olis kai myös mahdollinen ajelija, jos mahtuu johonkin kyytiin?

Oikein hyvää keliä edelleen lupailee.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
muijan autoon saatiinkin jo tänään osat, eli ei tarvi mun autoa pe. :)
töistä pääsemiset tosin on hieman kyssärinä vielä kyllä...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Semmoista...
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Asko S. - auto lähtee Lahdesjärven ABC:ltä 14:45, sanokee jos ei onnistu
FO110K - ei autoo, lähtö varmistuu keskiviikkona
Sue_me - jos ei mahdutakaan yhteen autoon, niin mahtuisko puolet tähän kyytiin?
Albert Oil - ilmeisesti ei autoo?
Jussi - ei autoo
Cmoney - Turkkuusen suunnalta

Mun työkaveri vähän arpoi josko ehtisi myös paikalle. En tiedä mistä päin olisi tuolloin tulossa, mutta ei nyt toistaseks tartte hänen kyytejään stressata. Jussin poika olis kai myös mahdollinen ajelija, jos mahtuu johonkin kyytiin?

Oikein hyvää keliä edelleen lupailee.
Minä joudun joka tapauksessa ajamaan Tampereelle, joten minun kyydissä kyllä pääsee jos ei yhteen autoon sovi.

Mutta jos mahdollista niin yhdellä autolla mentäisiin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
töistä pääsemiset tosin on hieman kyssärinä vielä kyllä...
Jooh, eiei ja ei.... pakko valmistella ens viikon reissua tänään ja pe., otan ajokamat kyllä mukaan varmuuden vuoksi mutta käytännössä näkee vasta perjantain aikana miten pitkään työmaalla menee :thumbfh:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Hyvinkäällä käytiin testaamassa.

Nyt meni pitkälti alle 50 sekunnin. Vielä löyty niitä paikkoja missä voisi parantaa, mm. ajaa autolla joka ei pätki alakierroksilta lähdettäessä.

Löytyi Hyvinkäältä ensimmäinen auto, johon mahdun hyvin ja jota oli mukava ajaa. Toivon että noita kokoja otetaan vähän huomioon autoja arvottaessa.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Nopee veto tuli vedettya. Pitoa olisin kaivannut lisää, 50,08 no joo. Hyvällä pidolla ehkä 0,5,07 pois. Sekunnin olen vanhempana hitaampi, ei voi mitään. En mä Haaparanna autoilla ole koskaan nopeempaa mennyt kuin 48,9 joten ok.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Nopee veto tuli vedettya. Pitoa olisin kaivannut lisää, 50,08 no joo. Hyvällä pidolla ehkä 0,5,07 pois. Sekunnin olen vanhempana hitaampi, ei voi mitään. En mä Haaparanna autoilla ole koskaan nopeempaa mennyt kuin 48,9 joten ok.
Että silleen. Samalla autolla "parannelluilla" rengaspaineilla 51 tasan... :eek:
Ei vaan kulkenut tänään, ensimmäisellä setillä ajoin hivenen paremman ajan, mutta pahasti oli Hyvinkää hakusessa. Ei riitänyt luotto, kun molemmissa seteissä oli ohjaamo täynnä käsiä, kun autot liukui ja teki yllättäviä liikkeitä. :nope: Lentokeltältä pöllysi aina välillä tuulen mukana hirveä hiekkapilvi, joka saattaa olla osatekijänä vaihtelevaan pitoon.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jooh, eiei ja ei.... pakko valmistella ens viikon reissua tänään ja pe., otan ajokamat kyllä mukaan varmuuden vuoksi mutta käytännössä näkee vasta perjantain aikana miten pitkään työmaalla menee :thumbfh:
Joo ei taida päästä liukeneen ennen kolmea eli multa jää tän päivänen väliin :thumbdown
 

Örfil

Guest
Sama täällä. Jäi eilen liikaa hommia tälle päivälle lauantain yo-juhlia varten :(
Ei pysty repeemään nyt kahteen paikkaan, vaikka huilihetki ajamisen parissa olisi ollut varsin virkistävä lepohetki...

Yleisökato on ollut iso, pitäiskö Asko näitä kinkereitä siirtää myöhemmäksi?
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Eiköhän me kuitenkin lähdetä ajelemaan, on meitä parhaimmillaan kuitenkin viis saapumassa paikalle. Ja kun tähän on henkisesti valmistautunut jo. :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Eiköhän me kuitenkin lähdetä ajelemaan, on meitä parhaimmillaan kuitenkin viis saapumassa paikalle. Ja kun tähän on henkisesti valmistautunut jo. :)
Ihan hyvähän sinne on mennä kun kumminkin saatte sen 5 kasaan, ja yrittäjällekin on jo ilmotettu että tullaan niin hyvähän se lupaus on pitää :)
Rapoa sitten peliin :ahem:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eiköhän me kuitenkin lähdetä ajelemaan, on meitä parhaimmillaan kuitenkin viis saapumassa paikalle. Ja kun tähän on henkisesti valmistautunut jo. :)
Kyllä.

Selkä on vähän osoittanut kipeytymisen merkkejä, mutta täytyy koittaa välttää ulosajoja :wink:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Mua vähän kiinnostaisi mitä yksi forumisti kellotti keskiviikkona ajaksi Hyvinkään radalla. :idea:
 
Ylös