Kesäharjoittelutopic 2011

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Voisin lähipäivinä varailla tuon harkan perjantaille 3. kesäkuuta klo 16:30.

Kiinnostuksensa ovat ilmaisseet seuraavat:

Asko S. (varma)
FO110K
Sue_me
Jacques (varma)
Albert Oil
Jussi
Jonkki (ei piäse)

Ilmoitelkaa jos ette pääse, niin osaan ilmoittaa oikeamman osallistujamäärän radalle. Ja toki listalta puuttuvatkin ehtivät vielä hyvin mukaan...
Tämä voisi kiinnostaa, kun lomapäiväkin tuolloin. Tänään tai viim. huomenna voin varmistaa.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Huomenna voisin ilmoitella Kokemäelle, että 5-7 henkeä (Cmoney lupasi tulla myös) on tulossa ajelemaan. Ilmoitelkaahan, jos suunnitelmat ovat selkeytyneet aiemmasta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Huomenna voisin ilmoitella Kokemäelle, että 5-7 henkeä (Cmoney lupasi tulla myös) on tulossa ajelemaan. Ilmoitelkaahan, jos suunnitelmat ovat selkeytyneet aiemmasta.
Vahvistan osallistumisen testisessioon :cool:
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Voisin lähipäivinä varailla tuon harkan perjantaille 3. kesäkuuta klo 16:30.
Pistin mailia radalle tästä ajankohdasta, varmistusta odotellessa. Kerroin, että 5-7 henkilöä on saapumassa paikalle. Tuli lisäksi mainittua KKWCS:n olemassaolosta, saavat jo itsekseen sulatella ajatuksiaan sarjaan liittyen.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Minä voisin tulla myös
Jos olen hengissä ja on hyvä ilma, niin ajattelin yrittää olla Hyvinkäällä jo klo. 16:45. Sääennustus iltapäivälle näyttää vain aika sateiselta.
 
Viimeksi muokattu:

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Jos olen hengissä ja on hyvä ilma, niin ajattelin yrittää olla Hyvinkäällä jo klo. 16:45. Sääennustus iltapäivälle näyttää vain aika sateiselta.

Oumai. Pitääpä katsella miltä tilanne näyttää kahden-kolmen maissa. Sade ei tosiaan kiinnosta.
 

Örfil

Guest
Pistin mailia radalle tästä ajankohdasta, varmistusta odotellessa. Kerroin, että 5-7 henkilöä on saapumassa paikalle. Tuli lisäksi mainittua KKWCS:n olemassaolosta, saavat jo itsekseen sulatella ajatuksiaan sarjaan liittyen.
Mulla on vielä kiikun kaakun tuon kanssa, koska pojalla on seuraavana päivänä yo-juhlat ja hankinnat/loppujärjestelyt pitää kaikki tehdä edellisenä päivänä.

Vkonlopun jälkeen ollaan sen suhteen viisaampia kun aikataulut selkenee.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Sekä Ilmatieteenlaitos että Foreca molemmat lupailevat poutaa perjantaiksi Kokemäelle. :thumbup:
 

Örfil

Guest
Sekä Ilmatieteenlaitos että Foreca molemmat lupailevat poutaa perjantaiksi Kokemäelle. :thumbup:
Ja sammakkomies arvaa nopeimman kuskin? :ahem:

Näyttäs nyt siltä että pääsisin mukaan. Kuinka kyydit hoituu, kuka ja millä?
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Oon henkisesti varautunut, että mun auto liikahtaisi ainakin. Voi olla, että tarvitaan kaksikin autoa...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
mikäs kokemäen aikataulu nyt sit on? mulla selkiää huomenna miten pääsis töistä pois pe.....
 

Örfil

Guest
Mulla ei ole autoa käytössä perjantaina. Vaimo tarvitsee juhlajuttujen järjestelyihin koko illan autoa. Pääsen skootterilla Lahdesjärvelle kylläkin.

Jos tulee liikaa tunkua autoihin (=tarvitaan 2 sen takia), voin jäädä pois, nou proplem :) Käyn tuolla kesemmällä mökiltä kuitenkin uudemman kerran, kun on vaan alta 30 min ajomatkan päässä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mulla ei ole autoa käytössä perjantaina. Vaimo tarvitsee juhlajuttujen järjestelyihin koko illan autoa. Pääsen skootterilla Lahdesjärvelle kylläkin.

Jos tulee liikaa tunkua autoihin (=tarvitaan 2 sen takia), voin jäädä pois, nou proplem :) Käyn tuolla kesemmällä mökiltä kuitenkin uudemman kerran, kun on vaan alta 30 min ajomatkan päässä.
Pitäisi olla tilaa, koska mä joudun valitettavasti jättämään tämän väliin, kun tuli muuta menoa. Voit ottaa sen paikan, joka mulle oli 'varattu'. :)

Edit: ellei ole tullut enemmänkin jengiä..
 
Ylös