PeePee
Team 107
Säästä riippuen saatan huomenna käydä yhden setin pyörittelemässä, tod. näk 17.45.
Minä voisin tulla myösSäästä riippuen saatan huomenna käydä yhden setin pyörittelemässä, tod. näk 17.45.
Tämä voisi kiinnostaa, kun lomapäiväkin tuolloin. Tänään tai viim. huomenna voin varmistaa.Voisin lähipäivinä varailla tuon harkan perjantaille 3. kesäkuuta klo 16:30.
Kiinnostuksensa ovat ilmaisseet seuraavat:
Asko S. (varma)
FO110K
Sue_me
Jacques (varma)
Albert Oil
Jussi
Jonkki (ei piäse)
Ilmoitelkaa jos ette pääse, niin osaan ilmoittaa oikeamman osallistujamäärän radalle. Ja toki listalta puuttuvatkin ehtivät vielä hyvin mukaan...
Vahvistan osallistumisen testisessioonHuomenna voisin ilmoitella Kokemäelle, että 5-7 henkeä (Cmoney lupasi tulla myös) on tulossa ajelemaan. Ilmoitelkaahan, jos suunnitelmat ovat selkeytyneet aiemmasta.
Pistin mailia radalle tästä ajankohdasta, varmistusta odotellessa. Kerroin, että 5-7 henkilöä on saapumassa paikalle. Tuli lisäksi mainittua KKWCS:n olemassaolosta, saavat jo itsekseen sulatella ajatuksiaan sarjaan liittyen.Voisin lähipäivinä varailla tuon harkan perjantaille 3. kesäkuuta klo 16:30.
Jos olen hengissä ja on hyvä ilma, niin ajattelin yrittää olla Hyvinkäällä jo klo. 16:45. Sääennustus iltapäivälle näyttää vain aika sateiselta.Minä voisin tulla myös
Jos olen hengissä ja on hyvä ilma, niin ajattelin yrittää olla Hyvinkäällä jo klo. 16:45. Sääennustus iltapäivälle näyttää vain aika sateiselta.
Sadetutkan mukaan alkais sade helpottamaan kolmen jälkeen...Jos olen hengissä ja on hyvä ilma, niin ajattelin yrittää olla Hyvinkäällä jo klo. 16:45. Sääennustus iltapäivälle näyttää vain aika sateiselta.
Ajat eivät ole vertailukelpoisia aikaisempiin testiaikoihin tältä vuodelta. Vikassa mutkassa oli iso vesilätäkkö, jonka joutui kiertämään.Aikoja Hyvinkään testeistä?
Mulla on vielä kiikun kaakun tuon kanssa, koska pojalla on seuraavana päivänä yo-juhlat ja hankinnat/loppujärjestelyt pitää kaikki tehdä edellisenä päivänä.Pistin mailia radalle tästä ajankohdasta, varmistusta odotellessa. Kerroin, että 5-7 henkilöä on saapumassa paikalle. Tuli lisäksi mainittua KKWCS:n olemassaolosta, saavat jo itsekseen sulatella ajatuksiaan sarjaan liittyen.
Vastauksena tähän Andyn kommentin säestämänä.Aikoja Hyvinkään testeistä?
Kokemäen harkkojen ajankohta on varmistettu nyt.
Ja sammakkomies arvaa nopeimman kuskin? :ahem:Sekä Ilmatieteenlaitos että Foreca molemmat lupailevat poutaa perjantaiksi Kokemäelle. :thumbup:
Eli noihin aikoihin pitäs olla Kokemäellä. Tampereelta (Hatanpää/Lahdesjärvi?) varmaan lähtö sitten olisi joskus 14:45...Voisin lähipäivinä varailla tuon harkan perjantaille 3. kesäkuuta klo 16:30.
Pitäisi olla tilaa, koska mä joudun valitettavasti jättämään tämän väliin, kun tuli muuta menoa. Voit ottaa sen paikan, joka mulle oli 'varattu'.Mulla ei ole autoa käytössä perjantaina. Vaimo tarvitsee juhlajuttujen järjestelyihin koko illan autoa. Pääsen skootterilla Lahdesjärvelle kylläkin.
Jos tulee liikaa tunkua autoihin (=tarvitaan 2 sen takia), voin jäädä pois, nou proplem Käyn tuolla kesemmällä mökiltä kuitenkin uudemman kerran, kun on vaan alta 30 min ajomatkan päässä.