Mä veikkaan, että Tose on menossa lappiin sellasella moottoroidulla fillarilla. :tongue:Jacques sanoi:Miten pitkiä pätkiä muuten poljet päivässä jos teet tuollaista lapin reissua?
Mä veikkaan, että Tose on menossa lappiin sellasella moottoroidulla fillarilla. :tongue:Jacques sanoi:Miten pitkiä pätkiä muuten poljet päivässä jos teet tuollaista lapin reissua?
Noh.. Vahvistakoon Tose tämän. Itse kyllä ymmärrän "pyöräillä" ihan toisin.Jr- sanoi:Mä veikkaan, että Tose on menossa lappiin sellasella moottoroidulla fillarilla. :tongue:
Kiitos, aina sä jaksat ajatella muoOlga sanoi:Jaskan pyynnöstä nostan tämän toikin taas pintaan.
Jott tälleen!!!!!3 :thumbup:
Mitenkäs tämä ... Jasu sanoi, ettei ole lomaa ja miestä ei ole näkynyt aikoihin mailla eikä halmeilla. Lomalla väittää olevansa.jaska sanoi:No ei ole lomaa, kun vaihdoin duunia 3vko sitten, niin ei lomat siirtynyt mukana :jaska: Pitää selvitellä, saiskos muutaman päivän palkatonta, mutta silti - edellisessä duunissa ois ollut 26 päivää kesälomaa :jaska:
Ett silleen!!!!!!!!
Oo nyt hyvä ihminen hiljaa, kun kerrankin meillä on hetken rauha :doubtful: :doubtful: :doubtful:Olga sanoi:Mitenkäs tämä ... Jasu sanoi, ettei ole lomaa ja miestä ei ole näkynyt aikoihin mailla eikä halmeilla. Lomalla väittää olevansa.
Niinpä. Koko ajan kertyy uutta, vaikka vanhat onkin pidetty!VR sanoi:Tää toikki on edelleen ajankohtainen.
Jokohan Jasun loma kohta alkaa.Olga sanoi:Mitenkäs tämä ... Jasu sanoi, ettei ole lomaa ja miestä ei ole näkynyt aikoihin mailla eikä halmeilla. Lomalla väittää olevansa.
Ei pidä tuijottaa vain määrän. Laatu ratkaisee. Vähästäkin voi saada paljon irti....:idea:Olga sanoi:Jaskalla kertyy uudessa paikassa ilmeisesti vähän hitaammin lomaa kuin meillä muutamilla. Harmillista. :nope:
No ku ei oo vanhojakaan vielä pidetty.Olga sanoi:Niinpä. Koko ajan kertyy uutta, vaikka vanhat onkin pidetty!
Eikös tästä ollu jo puhetta :doubtful:VR sanoi:No ku ei oo vanhojakaan vielä pidetty.
ne ois syytä pitää mahdollisimman pikaisestiOoPee sanoi:Eikös tästä ollu jo puhetta :doubtful:
Eikö ne oo jo vanhentunu? Paska tsägä :nope:jaska sanoi:ne ois syytä pitää mahdollisimman pikaisesti
Oliko?OoPee sanoi:Eikös tästä ollu jo puhetta :doubtful: