Mä veikkaan, että Tose on menossa lappiin sellasella moottoroidulla fillarilla. :tongue:Jacques sanoi:Miten pitkiä pätkiä muuten poljet päivässä jos teet tuollaista lapin reissua?
Mä veikkaan, että Tose on menossa lappiin sellasella moottoroidulla fillarilla. :tongue:Jacques sanoi:Miten pitkiä pätkiä muuten poljet päivässä jos teet tuollaista lapin reissua?
Noh.. Vahvistakoon Tose tämän. Itse kyllä ymmärrän "pyöräillä" ihan toisin.Jr- sanoi:Mä veikkaan, että Tose on menossa lappiin sellasella moottoroidulla fillarilla. :tongue:
Kiitos, aina sä jaksat ajatella muoOlga sanoi:Jaskan pyynnöstä nostan tämän toikin taas pintaan.
Jott tälleen!!!!!3 :thumbup:
Mitenkäs tämä ... Jasu sanoi, ettei ole lomaa ja miestä ei ole näkynyt aikoihin mailla eikä halmeilla. Lomalla väittää olevansa.jaska sanoi:No ei ole lomaa, kun vaihdoin duunia 3vko sitten, niin ei lomat siirtynyt mukana :jaska: Pitää selvitellä, saiskos muutaman päivän palkatonta, mutta silti - edellisessä duunissa ois ollut 26 päivää kesälomaa :jaska:
Ett silleen!!!!!!!!
Oo nyt hyvä ihminen hiljaa, kun kerrankin meillä on hetken rauha :doubtful: :doubtful: :doubtful:Olga sanoi:Mitenkäs tämä ... Jasu sanoi, ettei ole lomaa ja miestä ei ole näkynyt aikoihin mailla eikä halmeilla. Lomalla väittää olevansa.![]()
Niinpä. Koko ajan kertyy uutta, vaikka vanhat onkin pidetty!VR sanoi:Tää toikki on edelleen ajankohtainen.
Jokohan Jasun loma kohta alkaa.Olga sanoi:Mitenkäs tämä ... Jasu sanoi, ettei ole lomaa ja miestä ei ole näkynyt aikoihin mailla eikä halmeilla. Lomalla väittää olevansa.![]()
Ei pidä tuijottaa vain määrän. Laatu ratkaisee. Vähästäkin voi saada paljon irti....:idea:Olga sanoi:Jaskalla kertyy uudessa paikassa ilmeisesti vähän hitaammin lomaa kuin meillä muutamilla. Harmillista. :nope:
No ku ei oo vanhojakaan vielä pidetty.Olga sanoi:Niinpä. Koko ajan kertyy uutta, vaikka vanhat onkin pidetty!
Eikös tästä ollu jo puhetta :doubtful:VR sanoi:No ku ei oo vanhojakaan vielä pidetty.![]()
ne ois syytä pitää mahdollisimman pikaisestiOoPee sanoi:Eikös tästä ollu jo puhetta :doubtful:
Eikö ne oo jo vanhentunu? Paska tsägä :nope:jaska sanoi:ne ois syytä pitää mahdollisimman pikaisesti![]()
Oliko?OoPee sanoi:Eikös tästä ollu jo puhetta :doubtful: