Kesälomativaa ilman ivaa

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jes! Tuli muuten mieleen, että mulle suositeltiin viime heinäkuussa Thaimaata noiden pitämättömien lomien pitopaikaksi, kun valittelin, että meillä vaan sataa:

> If you need a good vacation then Thailand is a good place to
> do that outside the raining season which ends in Nov/Dez. May
> be see you around here some time :eek:)

Toisaalta, puolison vanha koulukaveri on Thaimaassa vieläkin ja oli silloinkin, kun siellä alueella oli tavallistakin "kuumemmat" oltavat.

EDIT: Ei kun se olikin Vietnamissa. Siltä tuli tänään kortti, joka oli leimattu 23.11.2004.

Viimeksi muokattu:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
todistukset haemme 4.6. ja koulu jatkuu taas 16.8. en tiedä koska pääsen lähtemään tai koska tuun takaisin, mutta tarkoitus olis sellaset 10 viikkoa viettää amerikassa. lisää tietoa tulee kunhan tiedän minne osavaltioon sijoitun.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Olga sanoi:

a) Milloinkas aiotte lomanne aloittaa?
b) Onko erityisiä suunnitelmia lomaohjelmaksi?

a) Toukokuusta syyskuulle
b) Retsottelua, pelailua ja vieraiden viihdyttamista. Saatetaan kayda Suomessa (jos broidi menee naimisiin) tai sitten kaydaan Alaskassa. Va voir.

oldez

Well-known member
Näyttää siltä että ei ole lomaa tiedossa.

Vesku

Maatalousneuvos
Tossa reilun kk päästä jos lähtis viikoks "etelän lämpöön"...?:doubtful: Saas nähräs.... Ei kyllä hirveästi nuo pahimmat turistipaikat Kanarialla yms. innosta, mutta kyllä kai ne kotiolot voittaa.

Toisaalta taas voisi olla - hyvällä tuurilla- mielenkiintoinen formulakausi tulossa? Jos vaikka paikan päälle...

Eli ei mitään tarkkoja suunnitelmia!

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mulla on kesäloma tällä tietoa 22.5.-6.6., ja toinen pätkä 10.7.-1.8.
Jälkimmäisessä saatamme vaimon kanssa lähteä reissuun itäisempään Suomeen päin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kyllä se sinne heinä- elokuuhun väkisin menee, kun muksun hoitopaikka on kiinni.

Vielä se on vaimon kanssa onnistunut toi pieni limittäminen, (viime kesänäkin se oli 5 viikkoa) mutta kun sälli menee kouluun, ni saapi nähdä miten se kaks ja puol kuukautta saadaan sujumaan :eek:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kiireiden keskellä töiden lomassa joskus juolahtaa mieleen, että sana loma taitaa tarkoittaa jotain positiivistakin. Joillakin 'se' taitaa olla menossa, mutta tivailen kuitenkin joutessani...

a) Milloinkas aiotte lomanne aloittaa?
b) Onko erityisiä suunnitelmia lomaohjelmaksi?

Itsehän ajattelin lomani alkavan viikolla 26 - kesäpäivänseisauksesta alkaen. Siitähän se päiväkin alkaa sitten jo lyhentyä ja Ukonjuhla sattuu loma-ajalle. :thumbup:
Notta ajattelin pitää 3:ssa tai neljässä osassa lomani. Eka heti kun on nurmimullan levitykselle ja kylvölle otolliset kelit.
Seuraavat sitten pitkin kesää ripotellen.

Luulen, että Heinäkuun alussa tulee pidettyä kahden viikon siivu.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jaa kesäloma. Kesän önökkierän saapumisen jälkeen, eli siinä heinä-elokuun vaihteessa. 3:eek:lme viikkoa. Jää sitten kivasti vielä aikaa käydä muutamat herkistelyt tulittamassa ennen kotikisoja.

Suunnitelmia ei. Sinne menee mihin nenä osottaa.

ohos: Olikin taas aikas wanha toikki, kuka näitä oikein janoaa?!

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Täytyypä taas aloittaa esimiehen painostaminen, että saatais kesälomat päätettyä ainakin toukokuuhun mennessä. Luulen, että ilman mun jokavuotista hoputtamista porukka havahtuis vähän ennen juhannusta: "jaa nii lomiakin tarttis lusia".

Ite olen perinteisesti pitänyt 3 viikkoa (viime vuonna 4) jo kesäkuussa. Matkaa pitäisi varata, joten mahdollisimman aikaisin saisi lomat varmistua. Sen viimeisen viikon pitäisin mieluusti vaikka vasta syyskuun alussa.